Miten saan miehen luottamaan itseeni? Hän on jatkuvasti ahdistunut ja epäilee, että petän tai en välitä hänestä oikeasti. Hän on mustasukkainen ja omistushaluinen(väkivaltainenkin)...olen tehnyt jo paljon asioita, jotta helpottaisin hänen oloaan, sillä rakastan häntä todella. Voinko tehdä enää mitään?
Luottamuksen ansaitseminen?
9
1004
Vastaukset
- Kolli Kellinen
Et voi tehdä asialle mitään, sillä mustasukkaisuus ja epäluuloisuus on miehesi pään sisällä. Vaikka rupeaisit hänen orjakseen, hän ei muuttuisi miksikään. Turhaan sinä kavennat omaa elämääsi tuollaisen sairaan ihmisen takia.
- dayum
Jätä se ukkosi. "Kolli Kellinen" kirjoitti juuri niin kuin olisin itsekkin kirjoittanut. Olisin vielä lisännyt nämä sanat, että miehesi täytyy itse haluta muuttua.
- '''''''''''''''''''''''''''
Mitä vastaisit jollekkin toiselle ihmiselle jos hän olisi kysynyt sinulta saman kysymyksen?
Lue uudestaan oma kysymyksesi ja mieti tarkkaan ansaitsetko moista käytöstä.
-"jatkuvasti ahdistunut ja epäilee, että petän tai en välitä hänestä oikeasti. Hän on mustasukkainen ja omistushaluinen(väkivaltainenkin)"- nyrkki&hella
juuri onkin, kun hän ei ole aina ollut sellainen. Mutta heti, kun alan tekemään jotain uutta ja kulkemaan reissujani(ihan normaaleja päiväkyläilyjä jne.) hän ahdistuu. Silloin ei ole ongelmia, kun olemme yhdessä koko ajan tai hän tietää, että olen töissä. Perustin yrityksen juuri ja sekin tuntuu olevan hänelle uhka! Tietokoneen kun ostin, niin hän inhosi sitä välittömästi.
- suru
nyrkki&hella kirjoitti:
juuri onkin, kun hän ei ole aina ollut sellainen. Mutta heti, kun alan tekemään jotain uutta ja kulkemaan reissujani(ihan normaaleja päiväkyläilyjä jne.) hän ahdistuu. Silloin ei ole ongelmia, kun olemme yhdessä koko ajan tai hän tietää, että olen töissä. Perustin yrityksen juuri ja sekin tuntuu olevan hänelle uhka! Tietokoneen kun ostin, niin hän inhosi sitä välittömästi.
ootteks te kenties tutustunu netissä? tuli vaan mieleen, tosta sun kommentista, että alko heti inhoomaan jopa sun tietokonetta.nettisuhteet herättää miltei aina mustasukkaisuuden; mitä jos toinen jatkaa vielä treffailua netissä, tapailee kenties ent.kontakteja, jne.
- giselle__
rakastat häntä varmasti, mutta se ei riitä. Sä et voi jäädä tuollaiseen suhteeseen. Järjen täytyy voittaa rakkaudenkin.
Lukemattomia kertoja saa lukea mitä seuraa tuollaisesta suhteesta; pahimmillaan lähtee uhrin henki.
Älä kuuntele lässytyksiä, miehes on sairas. Ansaitset parempaa.
Tiedän; puhun kuuroille korville. Rakkaus ei kaikkea pyhitä, muista se. - halu..
on luonteenpiirre ja tahtoo vaan paheta ajan myötä.. tulet olemaan tulevaisuudessa nyrkin ja hellan välissä.
Valitettavasti olen joutunut seuraamaan muutamaa tuollaista tapausta sivusta (ja joskus joutunut puuttumaankin) ja todennut, että siihen ei taida olla parannuskeinoa tuohon sairaaloiseen mustasukkaisuuteen ja väkivaltaisuuteen.
Naiset vain vaihtuu muutaman vuoden välein, mutta miesten tavat ei näytä muuttuvan miksikään. Surullista....- hoitoon
Laita miehesi ammattiauttajan luo, se on ainoa mikä voi auttaa, sinä et voi häntä auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022196- 1041634
- 821318
- 1211283
- 1171236
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘591059Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601034- 511007
- 36942
- 33814