Miten ihana tunne kun Jeesus minua rakastaa. Maalliset asiat katoavat ikiajoiksi. Ei väliä ihmisillä, ei syntisillä, ei tällä alhoisella elämällä. Herra on päättänyt mitä tapahtuu, ei se meille kuulu. Menkööt maa ja alhaiset ateistit, on tärkeämpikin asia. Taivas kutsuu.
Taivasta kohden
12
730
Vastaukset
- Jussi
riemukast reissuu.
- naku-aku
karteroopin meinaat pakata mukaan?
"Menkööt maa ja alhaiset ateistit, on tärkeämpikin asia. Taivas kutsuu."
Kyllä. Tee se. Tee se jo tänään. Älä epäröi, vaan tee se. Lähde tästä maailmasta Taivaaseen.- aniarana
Miltäs tuntui olla täällä?
Kerro ennenkuin lähdet?
Sano terveisiä! Ei oo muuten täällä mitään valittamista! - Aurelianus
... niihin tyyppeihin, jotka uskoivat pääsevänsä Hale Pobbin matkaan itsemurhan voimin tässä takavuosina.
- siino
Ikävää kannaltasi, että joudut helvettiin, sillä katso, vain Semos pelastaa. Joka tapauksessa ikuisuus kanssasi olisi helvetti.
- marwin2
Jeesus on Herra!
Semos on apina. - siino
marwin2 kirjoitti:
Jeesus on Herra!
Semos on apina."Jeesus on Herra!"
Jeesus on Olematon.
"Semos on apina."
Pitää paikkansa. Apinoitahan me olemme kaikki hänen kuvatuksensa niin sinä kuin minäkin. - Rouva!
marwin2 kirjoitti:
Jeesus on Herra!
Semos on apina.Herra on erään täkäläisen nikki, jeesus on raamattu nimisen satukirjan hahmo.
- Today
..itse Ukolle semmoisia terveisiä että voisi vähän panostaa noihin säätiloihin...meinaa kasvihuoneilmiö pukata päälle...
- ihminen
vaikka oon ite uskossa niin toi "alhaiset ateistit" oli törkeesti sanottu.mut noita vaustauksia ku kattelin niin ootte te aika naurettavia.jos joku ateisti kirjottas "alhaiset uskovaiset" niin mun on vaikee kuvitella uskossa olevien kirjottavan tollasta pilkkaamista ja paskaa takasin.mä en mitenkää haluu halveksia ateisteja mut voisitte vähän ajatella mitä kirjotatte.toivottavasti joskus vielä löydätte valon,jeesuksen,joka ei muuten oo olematon.
- Mörkö
Sisälsi samanlaista muka alentuvaa ivaa. Et vaan itse huomaa sitä xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474