Vai keksiikö ne uusia kepulikonstia
HALOO KEPULAISET PUOLLUSTAKAA
3
100
Vastaukset
- Valta muualla
Ne on unohtaneet meidät maalla asuvat jo kauan sitten, kepuhan nykyisin kokoomuksen apupuolue. Ei ne enää puolusta kuin herrojen rahapusseja. Ei ne meistä välitä. Prysellissä valta. Nämä suomen politiikot vaan myhäilee. (Aho kaikista pahin, vei kepun ahdinkoon ja suomen kansan, pääministerikaudellaan.
- ex-keskustalainen
Suomen katastrofiin vei Ahon hallitusta edeltänyt Holkerin "Minä juon nyt kahvia"- hallitus. Silloin oli SINI-PUNA-hallituksen valta..
- se ollut
ex-keskustalainen kirjoitti:
Suomen katastrofiin vei Ahon hallitusta edeltänyt Holkerin "Minä juon nyt kahvia"- hallitus. Silloin oli SINI-PUNA-hallituksen valta..
pula-aho joka iski viimeisen niitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374