huuhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
huuhaa
9
306
Vastaukset
- quistis
nyt vähän enemmän!!!!!
- Ben Sjatkel
oikein pitkistä jutuista?
- quistis
Ben Sjatkel kirjoitti:
oikein pitkistä jutuista?
kamalasti.....heikkoina sellaisiin...kertakaikkiaan...olen mä:o)
- News
quistis kirjoitti:
kamalasti.....heikkoina sellaisiin...kertakaikkiaan...olen mä:o)
tuolla alapuolella olevaan kyselyyni, luulisi siinä olevan pituutta kerrakseen (tai näin monet ovat ainakin valit.....eikun siis sanoneet)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D
- quistis
News kirjoitti:
tuolla alapuolella olevaan kyselyyni, luulisi siinä olevan pituutta kerrakseen (tai näin monet ovat ainakin valit.....eikun siis sanoneet)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D =D
jo vastanneeni siihen.....Enkös muka vastannutkin.....Mitäs mä sit siellä tein...hups...:o/
- News
quistis kirjoitti:
jo vastanneeni siihen.....Enkös muka vastannutkin.....Mitäs mä sit siellä tein...hups...:o/
Tarkista vaikka. Mutta ehdit vielä vastaamaan, jos pidät kiirettä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))
- quistis
News kirjoitti:
Tarkista vaikka. Mutta ehdit vielä vastaamaan, jos pidät kiirettä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))
jo et vastasin aikaisemmin ihan varmasti....Joo:o)
- News
quistis kirjoitti:
jo et vastasin aikaisemmin ihan varmasti....Joo:o)
nimimerkkisi sitten oli??????????????? =0000000=
- quistis
News kirjoitti:
nimimerkkisi sitten oli??????????????? =0000000=
(pähkäilin tätä muutaman hetken),,,et vastaukseni haihtui samaan paikkaan kuin meilini,joita en edes ehtinyt lukea....:o(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3411291- 609098
- 1375445
- 1443754
- 753680
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373599- 403338
- 602698
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak722420Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal142073