jotka rukoilevat, mutta eivät usko. Vaan, kun te rukoilette uskokaa saavanne. Teidän tulee noudattaa Jeesuksen opetusta rukoilemisesta, Hän kehotti meitä rukoilemaan Isämeidänrukouksen.
Siinä pyydämme Jumalan tahdon toteutumista elämässämme ja se on paljon parempi, kuin meidän tahtomme.
Olen kauan rukoillut Isämeidänrukouksen ja Herran siunauksen aamuisin perheeni puolesta ja saman rukouksen ja siunauksen iltaisin esirukouslasteni puolesta ja olen nähnyt ihmeitä.
HÄN MINUN JUMALANI ON HOITANUT KAIKKI ASIANI JA MYÖS ESIRUKOUSLASTENI ASIAT KUNTOON JA PALJON PAREMPAAN KUNTOON KUIN KOSKAAN OLISIN ITSE OSANNUT EDES PYYTÄÄ.
Kaikki uskovaiset, jotka luottavat Jeesukseen, luottavat myös Isämeidänrukoukseen.
Älkää olko
kaksimielisiä miehiä
0
84
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573