Ovat Varajumalan tytärkirkkoja. He ovat luopuneet Jeesuksen Esimerkin seuraamisesta. He kuvittelevat
olevansa uskossa Jeesukseen, kuitenkin he roikkuvat kiini Varajumalan suosittelemassa
Aurinkopäivä Jumaluudessa. He Tyttäret Protestantit sanovat olevansa Jeesus uskossa ja
kuitenkin he saman aikaisesti pyhittävät Jumalan-
palveluksensa Aurinhon päivälle.
Tämä on erittäin ristiriitaista näkemystä Jeesuksen opetuksen kanssa. Minä en ole läytänyt
yhtä ainoata mainintaa jossa Jeesus olisi suositellut Sunnutaihin siirtynistä. Eihän Jeesus
edes kiusattuna taipunut palvelemaan Saatanaa.
Kuitenkin nykykristityn kunniaasia on palvella
Saatanan asetusta ja pitää sitä Jumalallisena.
Henkilökohtaisesti minä näen vilpin jokaisen
kirjoittajan kohdalla joka on hyljännyt Jeesuksen
alkuperäisen muuttumattoman opetuksen. Tämä on sitä Paljon puhuttua todellista harhaa josta todellinen Harhaan mennyt ei halua millään hinnalla luopua. He Todelliset Harhalaiset syyttävät aina Jeesuksen todellisia seuraajia
Harhaksi.
Ymmärtäkää Raamattunne oikein älkää kääntäkö sitä
mielenne mukaiseksi. Ottakaa oppia Jeesuksesta,
jos hän ei kiusattuna mennyt Paholaisen mukaa ei
teidänkään tarvitse vapaehtoisesti mennä.
Herramme tulee ja hänellä on palkkansa mukanaan
Varajumalan opetuslapset
18
515
Vastaukset
- ritari ässä
Sinun aiheesi ei liity tämän palstan puheenaiheisiin!
- Aramiz
Ja Kristin opin alkeista on kysymys, joten et kai ole ajan tasalla, jos et Kristinopin alkeita tiedä
Eikös kaikkien pitäisi seurata Jeesusta, eikä
varajeesusta. Olet siis Varajeesuksen kannattaja.
Eihän minulle sinun kannatuksesi mitään kuulu, mutta vain muistutin
Maran ata
- se älämöi
mihin sä oot hukanne ne hindulaiset käsikirjoitukset
- Aramiz
en ole kuullut Paavin varamiehestä! Jeesuksellahan on Paavi Varajumalana. Koko kristikunta suuret ja pienet ovat kuuliaisia hänelle. Jaa, että sinä olet sitten Paavin varamies.Tää on ihan uutta minulle.
Hindutarinat ovat netissä vapaasti luettavissa, jos vaikka haluat liittyä hinduihin, Hehän ovat melko vanhoja uskontonsa harjoittajia. Käyppä vilkaisemassa. Jos sinua kiinnostaa ne käsikirjoitukset, niin mene nettiin hindujen luo - riivaa varavaraa
Aramiz kirjoitti:
en ole kuullut Paavin varamiehestä! Jeesuksellahan on Paavi Varajumalana. Koko kristikunta suuret ja pienet ovat kuuliaisia hänelle. Jaa, että sinä olet sitten Paavin varamies.Tää on ihan uutta minulle.
Hindutarinat ovat netissä vapaasti luettavissa, jos vaikka haluat liittyä hinduihin, Hehän ovat melko vanhoja uskontonsa harjoittajia. Käyppä vilkaisemassa. Jos sinua kiinnostaa ne käsikirjoitukset, niin mene nettiin hindujen luosähän se täällä esiinnyt paavin varamiehenä
joka muutoin joskus tyrkytti porukoille hindujen käiskirjoituksia ainoana totuutena - Aramiz
riivaa varavaraa kirjoitti:
sähän se täällä esiinnyt paavin varamiehenä
joka muutoin joskus tyrkytti porukoille hindujen käiskirjoituksia ainoana totuutenaNiin sinä siihentehtävään hyvin hyvin sovellut Talmudista olen lainaillut joskus, mutta en Hinduilta. Koska Kristityillä on hyvät juuret Juutalaisuuteen. Nyt kristityt uskovat Jumalan pojan viran sijaisuuteen Jeesuksen asemasta. Näihin varajeesuksen Opetuslapsiinhan sinäkin tunnut kuuluvan. Näet tällaiseen uskoon tarvitaan erittäin paljon uskoa. Se ei sovoi
epäuskoisille kuten minulle. Minä uskon vielä
tähän tavalliseen Jeesukseen koska hän on joskus
elänyt täällä maan päällä - SixSexSexan
Aramiz kirjoitti:
Niin sinä siihentehtävään hyvin hyvin sovellut Talmudista olen lainaillut joskus, mutta en Hinduilta. Koska Kristityillä on hyvät juuret Juutalaisuuteen. Nyt kristityt uskovat Jumalan pojan viran sijaisuuteen Jeesuksen asemasta. Näihin varajeesuksen Opetuslapsiinhan sinäkin tunnut kuuluvan. Näet tällaiseen uskoon tarvitaan erittäin paljon uskoa. Se ei sovoi
epäuskoisille kuten minulle. Minä uskon vielä
tähän tavalliseen Jeesukseen koska hän on joskus
elänyt täällä maan päälläTuo Jeesus nimihän on paavilta, joten mitä kiertelet
ja näpertelet. Elikö Jeesus niminen mies silloin on siten melkoisen avoin kysymys vieläkin.
Mutta sinähän olet jo aikaa sitten ottanut paavin selityksen vastaan tuosta nimestä.
Ja kun aikoinaan täällä markkinoit hindujen pyhiä tekstejä täytenä totena, niin silloinkin agitoit meitä kristittyjä vastaan noilla kovin sekavilla heitoillasi. - Jo riittää
SixSexSexan kirjoitti:
Tuo Jeesus nimihän on paavilta, joten mitä kiertelet
ja näpertelet. Elikö Jeesus niminen mies silloin on siten melkoisen avoin kysymys vieläkin.
Mutta sinähän olet jo aikaa sitten ottanut paavin selityksen vastaan tuosta nimestä.
Ja kun aikoinaan täällä markkinoit hindujen pyhiä tekstejä täytenä totena, niin silloinkin agitoit meitä kristittyjä vastaan noilla kovin sekavilla heitoillasi.Vain Talmudin viestejä. Kuitenkaan tämä Jeesu ei ole oikea nimi. Vaan Herran oikea nimi on.
Juudas Joosua Barabbas. Tä Jeesus on täysin Kreikkalainen keksintö. Eihän Kreikkalaisille
kelvannut Barabbas niminen henkilö. Tämä Barabbas oli nimi mitä Herra itse käytti itsestään joten Hyvälle miehelle on annettu monia nimiä. Paavinkin nimi on Vicarius vilii Dei - Jo riittää
SixSexSexan kirjoitti:
Tuo Jeesus nimihän on paavilta, joten mitä kiertelet
Ja kun aikoinaan täällä markkinoit hindujen pyhiä tekstejä täytenä totena, niin silloinkin agitoit meitä kristittyjä vastaan noilla kovin sekavilla heitoillasi.Kristin uskon Syntyvaiheista. Kun Valtakunnassa on valmis usko Ja sinne työntyy uusi uskonto, niin tämä on aiheuttanut suuren kitkan Kahden uskonnon välillä. Kuitenkin Keisari Constantine
suositteli Auringon palvotaa uskonnoksi koska se
oli jo Juurtunut Rooman valtakuntaan. Siksi Kristityt tekivät myönnytyksiä pakanuuden puolelle.
Onhan meillä nykyään suurissa valtion kirkoissa
vielä nämä Pakanuudesta tulleet Messut jossa koko kirkkokansa vastaa Papin Huutoon sanoen olkoon Herra teidän kaikkien kanssa. Tämä muoto on sitä pakanuutta joka siirtyi Lapsikasteineen
Kristillisyyteen. Todella Hinduillakin saman kaltaisuuksia Ja myös Buddahan uskolla. Joten sekaista on Herran seurakunta. Jopa Jeesus nimi tulee Kreikkalaisuudesta. Joten lopputoteamus on vain se, että Jeesus usako unohtui Juutalaisuuteen. Nykyisin elämme Kristillisessä Babylonissa jossa Kristuskin on asetettu uusiin kaavoihin
Maran ata - täys feikki
Jo riittää kirjoitti:
Kristin uskon Syntyvaiheista. Kun Valtakunnassa on valmis usko Ja sinne työntyy uusi uskonto, niin tämä on aiheuttanut suuren kitkan Kahden uskonnon välillä. Kuitenkin Keisari Constantine
suositteli Auringon palvotaa uskonnoksi koska se
oli jo Juurtunut Rooman valtakuntaan. Siksi Kristityt tekivät myönnytyksiä pakanuuden puolelle.
Onhan meillä nykyään suurissa valtion kirkoissa
vielä nämä Pakanuudesta tulleet Messut jossa koko kirkkokansa vastaa Papin Huutoon sanoen olkoon Herra teidän kaikkien kanssa. Tämä muoto on sitä pakanuutta joka siirtyi Lapsikasteineen
Kristillisyyteen. Todella Hinduillakin saman kaltaisuuksia Ja myös Buddahan uskolla. Joten sekaista on Herran seurakunta. Jopa Jeesus nimi tulee Kreikkalaisuudesta. Joten lopputoteamus on vain se, että Jeesus usako unohtui Juutalaisuuteen. Nykyisin elämme Kristillisessä Babylonissa jossa Kristuskin on asetettu uusiin kaavoihin
Maran ataja Kristuksen sekä kristittyjen herjaaja.
- jo riitti
täys feikki kirjoitti:
ja Kristuksen sekä kristittyjen herjaaja.
Ei kristin usjon syntyminen ole helppoa ollut.
Aen syntyminen on ollut melko kivulias toimitus
ja siitäkin huolimatta Väärennäksestä on tullut oikea. Oikea Kristin usko ei ole kansan suosio
usko, vaan oikeaa pidetään aina vääränä
tämähän on totuus
- kokeile, se voi ottaa parem...
Mitä tämä aihe täällä tekee?
Johan tätä olewt esitellyt vaikka kuinka monta kertaa eikä kukaan ole tullut lahkosi uskoon.
Vahda pappa maisemaa ja yleisöä!- Jo riittää
Kiusaako totuus sinua
- saturnosos
Jo riittää kirjoitti:
Kiusaako totuus sinua
Kannattaisi suoraan Vatikaaniin viedä adventtikirkon
virallinen kanta paavista.
Millainen on Vatikaanin vastine adventtikirkolle?
Tälle palstalle ei kuulu adventistien paavitulkinnat. - Jo riittää
saturnosos kirjoitti:
Kannattaisi suoraan Vatikaaniin viedä adventtikirkon
virallinen kanta paavista.
Millainen on Vatikaanin vastine adventtikirkolle?
Tälle palstalle ei kuulu adventistien paavitulkinnat.Te ette tunnu tuntevan edes Raamatun yksinkertaisia tulkintoja. Todellisä tyttäriä. jotka eivät luota Jeesukseen muuten kuin Vaticaanin antamien ohjeiden mukaan. Menkää Timon luennolle, niin ehkä voitte oppia jotain
Raamatusta. - jo riittää
Jo riittää kirjoitti:
Te ette tunnu tuntevan edes Raamatun yksinkertaisia tulkintoja. Todellisä tyttäriä. jotka eivät luota Jeesukseen muuten kuin Vaticaanin antamien ohjeiden mukaan. Menkää Timon luennolle, niin ehkä voitte oppia jotain
Raamatusta.Päätösvalta: Kun Catolilaoinen säätää, niin protestantit kulkevat kiltisti kaikkien säädösten mukaan. Peri aaate on vähän tähän sorttiin vie sie mie vikisen oot vievinäs väkisen
kuitenkin kaikki kristilliset Kirkkopyhät Eli ylimääräiset Juhlasapatit ne tulevat Äitikirkon
säätämänä.
Voisiko Joku erittäin Viisas Henkilö kertoa mistä tämä suuri Kirkkoruhtinas hallitsia on saanut tämän mahtavan vallan, joka saa rikkaat
ja köyhät noudattamaan tämän ruhtinaan sääntöjä.
Olen koettanut Katsella Raamatusta paikkaa näihin suuriin valtuuksiin, mutta en ole vaan millään löytänyt. Joten ymmärrykseni mukaan kaikki on tapahtunut minä itse periaatteella.
Jopa uskova 1 on hurskas Catolilaisuuden seuraaja Hän pitää kauhesti messuista ynnä muista Lutherilaisuuteen tuotetuista muotomenoista. Ne ovat todella Juhlavaa kuunneltavaa ja, niillä on erittäin vetoava vaikutus. Olen käynyt kuuntelemassa joskus.
Oikeastaan kaikki on ulkoa päin erittäin Juhlavaa kaikkine menoineen joten ei mikään Protestantti voi koskaan esittää näin mahtipontisesti Jumalan palvelustaan Koska se on
lumoavaa.
Kyllähän tämän Kaiken valtuuden alkuperä pitäisi
esittää myös Juhlavasti. kyllä tämä Ruhtinas-kunta on sellainen jolla on todella hengellinen valta maan päällä sitä ei voi kieltää muu, kuin
henkisesti sairas joka ei tunne mahtia. - käys kattoon
jo riittää kirjoitti:
Päätösvalta: Kun Catolilaoinen säätää, niin protestantit kulkevat kiltisti kaikkien säädösten mukaan. Peri aaate on vähän tähän sorttiin vie sie mie vikisen oot vievinäs väkisen
kuitenkin kaikki kristilliset Kirkkopyhät Eli ylimääräiset Juhlasapatit ne tulevat Äitikirkon
säätämänä.
Voisiko Joku erittäin Viisas Henkilö kertoa mistä tämä suuri Kirkkoruhtinas hallitsia on saanut tämän mahtavan vallan, joka saa rikkaat
Olen koettanut Katsella Raamatusta paikkaa näihin suuriin valtuuksiin, mutta en ole vaan millään löytänyt. Joten ymmärrykseni mukaan kaikki on tapahtunut minä itse periaatteella.
Jopa uskova 1 on hurskas Catolilaisuuden seuraaja Hän pitää kauhesti messuista ynnä muista Lutherilaisuuteen tuotetuista muotomenoista. Ne ovat todella Juhlavaa kuunneltavaa ja, niillä on erittäin vetoava vaikutus. Olen käynyt kuuntelemassa joskus.
Oikeastaan kaikki on ulkoa päin erittäin Juhlavaa kaikkine menoineen joten ei mikään Protestantti voi koskaan esittää näin mahtipontisesti Jumalan palvelustaan Koska se on
lumoavaa.
esittää myös Juhlavasti. kyllä tämä Ruhtinas-kunta on sellainen jolla on todella hengellinen valta maan päällä sitä ei voi kieltää muu, kuin
henkisesti sairas joka ei tunne mahtia.Mitäs meiltä kyselet? Sinähän se kiinnostunut olet!
Mene kysymään niiltä jotka tietää.
Katolisuus sivuilla on varmasti tietävämpää joukkoa sinun uskoasi varten. jo riittää kirjoitti:
Päätösvalta: Kun Catolilaoinen säätää, niin protestantit kulkevat kiltisti kaikkien säädösten mukaan. Peri aaate on vähän tähän sorttiin vie sie mie vikisen oot vievinäs väkisen
säätämänä.
lumoavaa.
henkisesti sairas joka ei tunne mahtia.Kerran olen käynyt Notre Damessa turistin uteliaisuudella seuraamassa messua, kerran Pietarin kirkossa turistina - muita kertoja ei nyt muistu mieleeni. Kyllä on vähissä katolilaiset messut. Katolilaisia olen tuntenut ja evankelioinut uskoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun5011790T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli373283Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo332126- 1471955
Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast211323Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1991322Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:
Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn2651321- 831294
- 1021114
- 621106