Mistä hotellista on lyhyin matka kansallisoopperaan? Ja mitä muita hotelleja löytyy lähistöllä? Kiitos tiedosta!
Hotellista
3
327
Vastaukset
- Hesperia.
Crowne Plaza (entinen Hesperia) on vastapää oopperataloa.
- mercan
Plaza ja viereinen Continental ovat lähinnä. Mikäli työnantaja tai veronmaksajat eivät sponssaa asumista, vaan sen joutuu kustantamaan itse, niin sitten voisi ajatella Hotelli Auroraa Diakonissalaitoksen kohdalla, os Helsingink 50 tai Cumulushotelli Olympiaa Läntinen Brahenk 2. Ja pihtareille on aina Stadionin maja.
- Tii
mercan kirjoitti:
Plaza ja viereinen Continental ovat lähinnä. Mikäli työnantaja tai veronmaksajat eivät sponssaa asumista, vaan sen joutuu kustantamaan itse, niin sitten voisi ajatella Hotelli Auroraa Diakonissalaitoksen kohdalla, os Helsingink 50 tai Cumulushotelli Olympiaa Läntinen Brahenk 2. Ja pihtareille on aina Stadionin maja.
Aurora ja Cumulus ovat myös ratikkareitin varrella (8), Aurora 2 pysäkinväliä ja Cumulus 3, joten kulkeminen on helppoa. Auroraan vaikka käveleekin mukavaa Töölönlahdenrantaa pitkin.
Hintataso on luultavasti paljon edullisempi kuin Interissä ja Plazassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383672Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal283232- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912720- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 221518
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474