Mutta en sua=) Mun haaremmi on kasassa enkä tarvitse siihen tällä hetkellä pikku leikkejämme.
Mistä muuten johtuisi että sinua kiinnostaa tarkkailla etsinkö sinua, etenkin kun et ota mitään yhteyksiä ja viestität kaikella muulla etten voisi vähemmän sua kiinnostaa?
Selität itsellesi että selaat näitä muuten vaan mutta asiahan ei ole alkuunkaan niin.
Se kertookin että tarvitset edelleenkin myös minun huomioni. Kyllä sen ymmärrän sillä olinhan paras miehesi koskaan, etenkin sängyssä.
Voin aina välillä laittaa ympäripyöreän etsintäilmoituksen josta "tunnistat itsesi". Näin saat minunKIN huomioni jota voit sitten käsitellä miten huvittaa.
Sinä tarvitset minua edelleenkin hyvin hyvin paljon. Et vain tiedosta sitä itse.
Hyvää päivän jatkoa sinulle:)
KAIPAAN SUA
MIES=10
2
1495
Vastaukset
- *_*
Hyvää päivän jatkoa sinulle myös ;)
- MIES=10
ET. Onko vähän tylsää ja vähän tekisi mieli ottaa yhteyksiä mutta kun et uskalla myöntää. Tämä viesti minun sormiltani sinun silmillesi.Voitkin jättää sen silmillesi, sillä muualle minulla ei ole yksinkertaisesti aikaa sinussa kuin "väläytellä valoani" sisimpääsi. Hyvää viikonloppua sinulle:) Suudelman paikan tiedätkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403741Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333314- 692938
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912780- 351798
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821766- 241609
- 281557
- 291539
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231524