palkkioita uusien edustajien värväämisestä, koska se on laitonta(Rekola). Ai niin, se värvääminenhän oli nykyään nimellä "tuotteiden ja palveluiden myynti".
Rytkösen mukaan, "aloitustuotepaketin arvo on ainakin kymmenkertainen, ellei enemmänkin". Uskooko nämä kaverit oikeasti edes itseään?
Meillä Movessa ei
9
1724
Vastaukset
- kaikki palkkiot ovat provis...
on sitä, että ostetaan kampanjatuotepaketti, josta menee suosittelijoille provisiot. Näinköhän teillä ollaan asioista edes perillä.
- amanda
Jos uskallat, motivaatiosi riittää, et pelkää uutta ja erilaista...
..onko 999 euron sijoitus iso riski..
..ottaen huomioon, että saat valmiin konseptin liiketoiminnallesi, ilmaiset koulutukset, ilmaiset työntekijät jne..valmiin paketin...
eikä ihan vähäisimpänä...sinulle maksetaan siitä palkka. Ennakkoluulottomana on ainakin kivempi elää..;)))))- Joonatan
Nämä Movelaisten tarinat ovat kyllä todella outoja! 999 euron SIJOITUKSELLA minä saisin ILMAISET työntekijät, ILMAISET koulutukset jne. Eikö tämä 999 euroa olekaan maksu polkupyörästä ja muusta jonninjoutavasta sälästä? Onpa sekavaa!
- tietävä-)
"Jos uskallat, motivaatiosi riittää, et pelkää uutta ja erilaista..."
Kyllä, kyllä ja en. Ennakkoluuloton pitää olla, muttei tyhmä.
"onko 999 euron sijoitus iso riski"
Sijoitus voi olla iso riski ihan summasta riippumatta. Pennissä on miljoonan alku.
"valmiin konseptin liiketoiminnallesi"
Ongelma on se, että niin saavat kaikki muutkin, missä on kilpailuetuni?
"ilmaiset koulutukset"
Minä kun olin ymmärtänyt, että moven koulutus maksaa ja että avainhenkilöt saavat itse asiassa suurimman osan tuloistaan koulutuksesta.
"ilmaiset työntekijät"
Noihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Ilmaiset työntekijät ne vasta kalliiksi tulevat. - Keinonen Pertti
ja säästää nekin oppirahat parempaan!!
Kannattaakohan kumminkaan maksaa 999€ siitä, että pääset mukaan toimimattomaan "bisnekseen", joka on vielä kaiken huipuksi todennäköisesti laiton? :)
Ja noista sun koulutuksen ilmaisuudesta te reppanathan maksatte kaikista eventeistä yms. Normaalissa oikeassa työssä työnantaja maksaa koulutukset, etkä joudu työnteosta mitään maksamaan. Moven FE edustamista ei voi omaksi yritykseksi laskea, koska palkkiot myynnistä pitäis tulla Movesta...
Katoppa tuolta, kuinka monta hyvää puolta on Movesta löytynyt, jos sinä tiedät jonkun, niin lisää ihmeessä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000013791287 - amanda
Keinonen Pertti kirjoitti:
ja säästää nekin oppirahat parempaan!!
Kannattaakohan kumminkaan maksaa 999€ siitä, että pääset mukaan toimimattomaan "bisnekseen", joka on vielä kaiken huipuksi todennäköisesti laiton? :)
Ja noista sun koulutuksen ilmaisuudesta te reppanathan maksatte kaikista eventeistä yms. Normaalissa oikeassa työssä työnantaja maksaa koulutukset, etkä joudu työnteosta mitään maksamaan. Moven FE edustamista ei voi omaksi yritykseksi laskea, koska palkkiot myynnistä pitäis tulla Movesta...
Katoppa tuolta, kuinka monta hyvää puolta on Movesta löytynyt, jos sinä tiedät jonkun, niin lisää ihmeessä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000003&conference=4500000000000561&posting=22000000013791287Lyhyesti:
Homma toimii.
Palkkaa saa.
Koulutukset on hyviä ja mukavia.
Kauppakeskus vasta aukeaa 19.2. Sitä ennen olemme joutuneet toimimaan huonohkoissa puitteissa, mutta se on ollut hyvää aikaa rakentaa organisaatiota.
Toiminnan laillisuudesta on jo suurimmat päätökset saatu.
Linkissäsi suurin osa oli vanhaa ja väärää tietoa.
Ehkä tärkein pointti..kaikki on vapaaehtoista. - gobbelsh
amanda kirjoitti:
Lyhyesti:
Homma toimii.
Palkkaa saa.
Koulutukset on hyviä ja mukavia.
Kauppakeskus vasta aukeaa 19.2. Sitä ennen olemme joutuneet toimimaan huonohkoissa puitteissa, mutta se on ollut hyvää aikaa rakentaa organisaatiota.
Toiminnan laillisuudesta on jo suurimmat päätökset saatu.
Linkissäsi suurin osa oli vanhaa ja väärää tietoa.
Ehkä tärkein pointti..kaikki on vapaaehtoista.Kuuntele nyt itseäsi:
"Sitä ennen olemme joutuneet toimimaan huonohkoissa puitteissa" ja "hyvää aikaa rakentaa organisaatiota"
Eikö storen avautuminen pitänyt olla jo loppu organisaation kasvulle ja storehan on mieletön!
Tämän jälkeen. PLAZA! Aivan uskomaton konsepti! kaikki palvelut yhden ruudukon takana. Nyt loppu organisaation kasvu ja aletaan tekemään pisnistä.
Nyt! s2e! Kaikki tähän astiset ovat huonohkoja, mutta s2e räjäyttää kaiken! Aletaan tekemään pisnistä!
Itse kuuntelin tätä jo lyhkärissä Heinäkuussa ja käännekohtana storen avaus. "Nyt rakennetaan organisaatiota ja elokuussa aletaan tekemään kauppaa"... Milloin te oikeasti alatte tekemään kauppaa? Miksi store ja plaza ovat "huonohkoja puitteita", monet verkkokaupat tulevat toimeen jo pelkästään pelkillä storen kaltaisilla sivuilla eikä edes tarvita suurta edustajaorganisaatiota... Verkostomarkkinointi on tehokkainta koskaan, mutta silti ette saa edes kauppaa käytyä tuolla storella :-D - amanda
tietävä-) kirjoitti:
"Jos uskallat, motivaatiosi riittää, et pelkää uutta ja erilaista..."
Kyllä, kyllä ja en. Ennakkoluuloton pitää olla, muttei tyhmä.
"onko 999 euron sijoitus iso riski"
Sijoitus voi olla iso riski ihan summasta riippumatta. Pennissä on miljoonan alku.
"valmiin konseptin liiketoiminnallesi"
Ongelma on se, että niin saavat kaikki muutkin, missä on kilpailuetuni?
"ilmaiset koulutukset"
Minä kun olin ymmärtänyt, että moven koulutus maksaa ja että avainhenkilöt saavat itse asiassa suurimman osan tuloistaan koulutuksesta.
"ilmaiset työntekijät"
Noihin en koskisi pitkällä tikullakaan. Ilmaiset työntekijät ne vasta kalliiksi tulevat.Muutama kommentti..
Ainoa verkostomarkkinointi, joka toimii käytännössä, eikä perustu pelkkään verkostomarkkinointiin. Siis minun ja organisaationi kokemuksella, joka ei ole ihan yksipuolinen. Ilmaisilla työntekijöillä tarkoitan loistavaa tiimityötä, jota teemme yhdessä. Sinulla on aina APU, SPONSORI...Meidän organisaatiossa ketään ei jätetä yksin. Huolehditaan, että kaikki pääsee tavoitteesiinsa, ennemmin tai myöhemmin. Toinen tarvitsee apua enemmän, toinen vähemmän..sekin sallittua.
Edelleen..kaikki on vapaaehtoista..haittaako, jos itse haluaa ottaa riskin???..jos se osoittautui turhaksi ja tää tuntuu nyt hyvältä, omalta?
Terve kritiikki on aina ok. Itselleni MOVE on pieni osa elämääni...ei elintärkeä juttu, mutta ainakin nyt hyvä tapa tehdä työtä ja saada siitä palkka. - tietävä-)
amanda kirjoitti:
Muutama kommentti..
Ainoa verkostomarkkinointi, joka toimii käytännössä, eikä perustu pelkkään verkostomarkkinointiin. Siis minun ja organisaationi kokemuksella, joka ei ole ihan yksipuolinen. Ilmaisilla työntekijöillä tarkoitan loistavaa tiimityötä, jota teemme yhdessä. Sinulla on aina APU, SPONSORI...Meidän organisaatiossa ketään ei jätetä yksin. Huolehditaan, että kaikki pääsee tavoitteesiinsa, ennemmin tai myöhemmin. Toinen tarvitsee apua enemmän, toinen vähemmän..sekin sallittua.
Edelleen..kaikki on vapaaehtoista..haittaako, jos itse haluaa ottaa riskin???..jos se osoittautui turhaksi ja tää tuntuu nyt hyvältä, omalta?
Terve kritiikki on aina ok. Itselleni MOVE on pieni osa elämääni...ei elintärkeä juttu, mutta ainakin nyt hyvä tapa tehdä työtä ja saada siitä palkka.Toiminnan vapaaehtoisuudella ei kannata kilpeä kiillottaa, sillä huijauksethan perustuvat aina uhrin vapaaehtoisuuteen (erotuksena esim. ryöstöstä). Mietipä vaikka Nordea-huijausta, jossa ihmiset _täysin vapaaehtoisesti_ lähettivät tunnuslukunsa rikollisille.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä25046Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1743464Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss422987Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie322094Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121954Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?21634