Nysvärit näyttää ärsyttävän vallan mahottomasti. ja eikä syyttä, mikäs olisi mukavampaa kuin kuivalla pakkaskelillä porhaltaa reilua satasta, tie on suora ja näkyvyys hyvä..
Tuli mieleen nysväri on voinut saada juuri toiset sakot ylinopeudesta, kyllä minäkin hiljaa ajan jos seuraavasta sakosta kortti kuivuu...
pitäisi teetättää tarra valmiiksi, jonka liimaa sitten takalasiin.
KAKSI SAKKOA, KOLMATTA EI KESTÄ OTTAA.
Siinä on muuten yksi selitys kuinka tehdään nysväreitä. Onneksi ei ole sakkoja alla yhtään, jota suuresti hämmästelen..
Tuli yksi selitys nysväristä.
38
2048
Vastaukset
- The Rat
Nysväri olisi se henkilö joka ajaisin sillä suoralla kuivalla satasen rajoitustiellä korkeintaan 80 km/h ilman mitään muuta syytä kuin oma kyvyttömyys.
Jos auto tai kuski on niin huonossa kunnossa ettei normaalioloissa pysty ajamaan normaalivauhtia, niin ei olisi kyllä asiaa liikenteeseen.- saunantaa?
Samaten jos vaari on niin huonossa kunnossa ettei pysty kävellä muiden vauhtia, hänellä ei pitäisi olla asiaa kaupungille.
Huomaatko miten tyhmä olet? MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
Jos joku kykenee ajamaan vain kahdeksaakymppiä niin ajakoon. - The Rat
saunantaa? kirjoitti:
Samaten jos vaari on niin huonossa kunnossa ettei pysty kävellä muiden vauhtia, hänellä ei pitäisi olla asiaa kaupungille.
Huomaatko miten tyhmä olet? MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ
Jos joku kykenee ajamaan vain kahdeksaakymppiä niin ajakoon.Jos se vaari horjahtaa siellä kaupungilla kävellessään niin pahimmassa tapauksessa pääsee itse hengestään. Sitten kun sille annetaan auto alle niin kuolonuhreja voi olla useitakin.
Ei ole kovin montaa vuotta siitä kun jenkeissä oli vanhus ajanut kaasu pohjassa koululuokan päälle kun ei ollut muistanut kumpi poljon on jarru...
Sanoohan sen jo terve järkikin ettei auton rattiin pidä nousta kännissä, huumeissa tai muutenkaan sekaisin. - saunantaa?
The Rat kirjoitti:
Jos se vaari horjahtaa siellä kaupungilla kävellessään niin pahimmassa tapauksessa pääsee itse hengestään. Sitten kun sille annetaan auto alle niin kuolonuhreja voi olla useitakin.
Ei ole kovin montaa vuotta siitä kun jenkeissä oli vanhus ajanut kaasu pohjassa koululuokan päälle kun ei ollut muistanut kumpi poljon on jarru...
Sanoohan sen jo terve järkikin ettei auton rattiin pidä nousta kännissä, huumeissa tai muutenkaan sekaisin.Autolla-ajaessa ei voi horjahtaa. Sitä voisi verrata pikemminkin sellaisen kärryn kanssa kävelyyn. Toki autolla ajaessa pitää olla selväpäinen, mutta ei kuljettajan eikä auton tarvitse olla kilpa-ajotasoa. Hitaammillakin on oikeus ajaa siellä.
- vanhuus
The Rat kirjoitti:
Jos se vaari horjahtaa siellä kaupungilla kävellessään niin pahimmassa tapauksessa pääsee itse hengestään. Sitten kun sille annetaan auto alle niin kuolonuhreja voi olla useitakin.
Sanoohan sen jo terve järkikin ettei auton rattiin pidä nousta kännissä, huumeissa tai muutenkaan sekaisin.on sun mielestä sekaisin olemista? Ootkohan sä ihan terve?
Samanlaisella logiikalla kaikki riittävän TYPERÄT ASENNEVAMMAISET TOLLOT pois liikenteestä. - The Rat
vanhuus kirjoitti:
on sun mielestä sekaisin olemista? Ootkohan sä ihan terve?
Samanlaisella logiikalla kaikki riittävän TYPERÄT ASENNEVAMMAISET TOLLOT pois liikenteestä.Onko sinusta siis normaalia että joku sekoittaa liikenteessä kaasun ja jarrun keskenään? Siihenhän et puuttunut...
Jos vastaat edelliseen kysymykseen myöntävästi, en suosittele ainakaan sinulle rattin taakse istahtamista.
Tietääkseni en missään väittänyt että vanhuus sinänsä olisi sekaisin olemista.
Mutta olet oikeassa. Kaikki riittävän typerät asennevammaiset tollot pitäisi saada pois liikenteestä. - se ole
The Rat kirjoitti:
Onko sinusta siis normaalia että joku sekoittaa liikenteessä kaasun ja jarrun keskenään? Siihenhän et puuttunut...
Jos vastaat edelliseen kysymykseen myöntävästi, en suosittele ainakaan sinulle rattin taakse istahtamista.
Tietääkseni en missään väittänyt että vanhuus sinänsä olisi sekaisin olemista.
Mutta olet oikeassa. Kaikki riittävän typerät asennevammaiset tollot pitäisi saada pois liikenteestä.normaalia, ei kai sitä kukaan ole väittänytkään.Samalla logiikalla voidaan tietysti väittää, että kaikki KALJUT vanhukset ovat vaaraksi liikenteessä (jos se mainitsemasi esimerkki USA:sta oli kalju vanhus).
- The Rat
se ole kirjoitti:
normaalia, ei kai sitä kukaan ole väittänytkään.Samalla logiikalla voidaan tietysti väittää, että kaikki KALJUT vanhukset ovat vaaraksi liikenteessä (jos se mainitsemasi esimerkki USA:sta oli kalju vanhus).
Sinähän tässä koko ajan yrität yleistää:
- Kaikki vanhukset ovat vaaraksi liikenteessä
- Kaikki kaljut ovat vaaraksi liikenteessä
- Kaikki miehet ovat vaaraksi liikenteessä
- Kaikki joilla on punainen paita ovat vaaraksi liikenteessä
- ...
Minä sanoin vain että ihmiset joilla menee kaasu ja jarru sekaisin ovat vaaraksi liikenteessä ja että ihminen joka on niin sekavassa kunnossa ettei edes suoralla, kuivalla tiellä voi ajaa 100 km/h nopeutta on mitä todennäköisimmin myös vaarallinen tapaus. - käsittänyt
The Rat kirjoitti:
Sinähän tässä koko ajan yrität yleistää:
- Kaikki vanhukset ovat vaaraksi liikenteessä
- Kaikki kaljut ovat vaaraksi liikenteessä
- Kaikki miehet ovat vaaraksi liikenteessä
- Kaikki joilla on punainen paita ovat vaaraksi liikenteessä
- ...
Minä sanoin vain että ihmiset joilla menee kaasu ja jarru sekaisin ovat vaaraksi liikenteessä ja että ihminen joka on niin sekavassa kunnossa ettei edes suoralla, kuivalla tiellä voi ajaa 100 km/h nopeutta on mitä todennäköisimmin myös vaarallinen tapaus.mitä tarkoitin.
- BULLMOON
Onpa sulla niin vaikeeta ja ahdistavaa, mietippä olisko asenteessas mitään vikaa.
- nysväri
Saahan sitä sakkojen jälkeen ajaa rajoitusten mukaan eikä 100 alueella 80km/h...
Silloin on oikeasti nysväri, jos ajaa alle sallitun nopeuden.. Ei siihen silloin sakko uhka oo syynä. Mainitsemani reilu satanen oli kyllä tarkoitettu 80 alueelle, sataselle mennään sit 125 noin.. siihen kun mittarivirheen huomioi niin kelpovauhtia.. siihen asti kun tule nysväri lauma eteen...
- PerSe
asennevammainen paskiainen joka muutenkin elämässään nysvää..98%:lla varmuudella poliisien kaveri jopa saunailtojen tarjoaja ja muutenkin perseen nuolija..
nysvääjältä mennyt ohitte että tienpäällä toimitaan yhteispelillä mutta nysvääjä haluaa olla se liikenteen häiritsijä mutta kun näin niin itse en ainakaan jousta pätkääkään enää ja pikemmin kun nään nysvärin niin ajan ohitte paskat silmille heittäen ja sen jälkeen annan maistaa omaa lääkettä eli nopeus alle nysvärin...kyllä koira oppii lyömällä olkoon se miten vanha vaan...- todella tyhmä
tai sitten se vaan tahallaan kirjoittelee täällä ilman mitään järkeä, SIIS TÄYTTÄ PASKAPUHETTA koko viesti.Me on täällä mietitty, että ootko sä ite poliisi, nainen vai mikä sä oikeen oot, kun nimimerkin suojissa kirjoittelet tuollaista...
- PerSe
todella tyhmä kirjoitti:
tai sitten se vaan tahallaan kirjoittelee täällä ilman mitään järkeä, SIIS TÄYTTÄ PASKAPUHETTA koko viesti.Me on täällä mietitty, että ootko sä ite poliisi, nainen vai mikä sä oikeen oot, kun nimimerkin suojissa kirjoittelet tuollaista...
oppii lyömäälä eikö totta "todella tyhmä" ?
poliisi ? ei todellakaan...
me ollaan mietitty ? oletko jakomielitautinen vai miten pystyt monikossa miettimään.. - tajua
PerSe kirjoitti:
oppii lyömäälä eikö totta "todella tyhmä" ?
poliisi ? ei todellakaan...
me ollaan mietitty ? oletko jakomielitautinen vai miten pystyt monikossa miettimään..suomen kielessä "me" on monikkomuoto; stadissa on kuule meitä ihmettelijöitä aika monta ja nythän se huomattiin: sähän otat kaikki herjat tosissas, raukka!
- PerSE
tajua kirjoitti:
suomen kielessä "me" on monikkomuoto; stadissa on kuule meitä ihmettelijöitä aika monta ja nythän se huomattiin: sähän otat kaikki herjat tosissas, raukka!
viisausden kehto...kyllä meitä nyt naurattaa..mä oon ihan tosissani ..
- sua taitaa
PerSE kirjoitti:
viisausden kehto...kyllä meitä nyt naurattaa..mä oon ihan tosissani ..
oikeesti vituttaa. Mehän ei puhuta enää asiaa,vaan...
Joo, mä oon sairas, just pääsin pois. Mistä muuten arvasit?
- hoppuilijasta
Hoppuilija on pakkoneuroosin omaisesti jatkuvaan kiiretilaan joutunut onneton mies tai nainen. Liikenteessä hoppuilijalle ei riitä mikään, ei edellä menevän jouheva ja rajoituksen ylärajalla (lue:sakkoraja)ajaminen, vaan ohi on päästävä. Hoppuilija koukkii kaistalta toiselle ja on samoissa punaisissa liikennevaloissa 2 sek aiemmin. Hänen autonsa tunnetaan umpeen kurautuneesta keulasta joka on lisäksi vaurioitunut kiveniskemistä persiissäroikkumisen takia. Hänet erottaa liikenteen lisäksi mm. kaupan kassajonosta hengittämässä edellä seisovan niskaan samalla puhisten ja rykien, etuilemassa lihatiskillä, puhumassa päälle keskustelu/kokoustilanteessa ja etuilemalla rullaportaissa.
- Auto--Antero
Että tässä viestiketjussa puhutaan nysväreistä?
Voisit aloittaa uuden ketjun, tai tehdä analyysin nysväristä! - Stella Polaris
Auto--Antero kirjoitti:
Voisit aloittaa uuden ketjun, tai tehdä analyysin nysväristä!sinustahan tässä puhutaan !
- Luxuscutioner
Auto--Antero kirjoitti:
Voisit aloittaa uuden ketjun, tai tehdä analyysin nysväristä!Oletkos joku "sheriffi" olevinas vai mitä täällä yrität nysväillä
- Auto--Antero
Luxuscutioner kirjoitti:
Oletkos joku "sheriffi" olevinas vai mitä täällä yrität nysväillä
Varsinainen niskaan huohottaja. Taisi hoppuilijateksti olla omaa käsialaa?
- Luxuscutioner
Auto--Antero kirjoitti:
Varsinainen niskaan huohottaja. Taisi hoppuilijateksti olla omaa käsialaa?
Niin onhan tämä yksi kanava saada ymmärtämystä pikkupojilta, muuallahan vastuuttomia juttujasi tuskin noteerataan.
- Essi
En tiedä, mitä se nysväri tarkoittaa? Voisiko joku selittää? Täällä puhutaan paljon myös "joustavista" kuljettajista; eikö hitaasti ajava voi myös olla joustava kuljettaja, jos ymmärtää katsoa taustapeiliin so. antaa joustavasti tietä nopeammille. Monen kirjoittajan mielipiteistä saa käsityksen, että jo hitaammin ajaminen on merkki jostain "nysväämisestä".
- Auto--Antero
Joustava hidastelija EI OLE nysväri ! Ei hitaasti ajamisessa ole mitään vikaa, kunhan kyntää ojan pohjaa poissa muiden jaloista.
Nysväri on alinopeutta ajava kuljettaja, joka ei helpota omalla käyttäytymisellään muita tiellä liikkujia. En voi sille mitään että kuivalla pakkaskelillä, hyvän näkyvyyden vallitessa rajoituksen mukaankin ajavat tuntuu nysväriltä.
Huomautan että ajoimpa mitä nopeutta tahansa, kun huomaan että takaa tulee vielä nopeampi auto, ajan laidempaa ja muutenkin käyttäytymisellä helpotan ohitusta.- Essi
airfoil kirjoitti:
Nysväri on alinopeutta ajava kuljettaja, joka ei helpota omalla käyttäytymisellään muita tiellä liikkujia. En voi sille mitään että kuivalla pakkaskelillä, hyvän näkyvyyden vallitessa rajoituksen mukaankin ajavat tuntuu nysväriltä.
Huomautan että ajoimpa mitä nopeutta tahansa, kun huomaan että takaa tulee vielä nopeampi auto, ajan laidempaa ja muutenkin käyttäytymisellä helpotan ohitusta.asiallisesta vastauksesta. Auto-Anteron vastaus oli muuten ok, paitsi lopussa ripes viiraan.
- Auto--Antero
Essi kirjoitti:
asiallisesta vastauksesta. Auto-Anteron vastaus oli muuten ok, paitsi lopussa ripes viiraan.
Poissa jaloista oli pointti.
- Reikä
airfoil kirjoitti:
Huomautan että ajoimpa mitä nopeutta tahansa, kun huomaan että takaa tulee vielä nopeampi auto, ajan laidempaa ja muutenkin käyttäytymisellä helpotan ohitusta.Lainaus aiemmasta viestistä:
"Silloin on oikeasti nysväri, jos ajaa alle sallitun nopeuden.." Ei puhettakaan mistään lievennyksistä nysvärin määritelmään.
Mikä hel... pakko on aina painaa väh.sitä suurinta sallittua?
Palstan viestien perusteella:
Jos nopeus ei yli rajoitusten, puhumattakaan että olisi hiukkaakaan alle sen, on nysväri.
Jos ei roiku edellä ajavan perseessä ohituspaikkaa kytäten, on nysväri.
Jos on yli 40 vuotias, on nysväri.
Jos on nainen, varsinkin jos on alle 20 vuotias nainen, on nysväri.
Jos on alle 20.000€:n auto, on nysväri.
Jos ei ole aina järjetön kiire, on nysväri.
Jos on aikaa muuhunkin kuin niska punaisena ja otsasuoni tykyttäen kirota muita tien käyttäjiä, on nysväri.
Jos on hidastamassa sivutielle kääntymistä varten, on nysväri.
Jos hidastaa liian äkkiä sitä kääntymistä varten, on nyrväri.
Jos ajaa ojaan kääntyessään sivutielle kun ei hidastanut tarpeeksi, on onneton ja ajotaidoton nysväri.
Jos ei halua ohittaa edelläajavaa riskeeraten omaa, vastaantulijan ja ohitettavan henkeä, vaan odottaa hetken parempaa (turvallisempaa) ohituspaikkaa, on nysväri.
Tarpeeksi monet ylinop.sakot maksaneena pyrin kelin ja tilanteen salliessa pitämään nopeuteni rikesakkojen puolella, eli n.15km/h yli rajoitusten, mutta silti tuntuu että olen tien tukkona ja persessä roikkuvia piisaa. Selvä nysväri siis?
Miksi muuten "joustavien kuljettajien" ei tarvitse ottaa huomioon muita?
Joustava kuljettaja voi ohittaa tilanteessa kuin tilanteessa, ohitettavasta ja vastaantulijasta välittämättä.
Joustava kuljettaja voi ajaa huomattavaakin ylinopeutta muista välittämättä, "Mitäpä se muille kuuluu miten lujaa ajan tai miten tien päällä käyttäydyn".
Jos ei joustava kuljettaja (eli nysväri) arvioi joustavan kuljettajan ajavan nop.rajoitusten mukaan ja "tunkee sivutieltä eteen" kuvitellen normaalilla kiihdytyksellä (nysvärin selvä tunnusmerkki) ehtivänsä mukaan liikenteen rytmiin muita haittaamatta, on taas vika nysvärissä ja kaikissa muissa, paitsi tässä joustavassa kuljettajassa ja hänen nopeudessaan?
Tässä EN tarkoita näitä "mä meen tosta seuraavasta risteyksestä tonne pellolle, ei mun tän matkan takia tartte kiihdyttää..." kuljettajia, jotka oikeasti ovat vaarallisia, sekä itselleen etä muille.
Joustava kuljettaja voi vaihtaa useitakin kertoja kaistaa ilman vilkkua, hetken mielijohteesta, hetkeäkään ajattelematta että muillakin voi olla tarvetta kaistan vaihtoon. Tämä vilkkua käyttävä nysväri varmisti että tilaa on ja että hänen kaistan vaihtonsa ei aiheuta muille vaaraa, mutta äsken vapaana olleessa tilassa onkin nyt joustava kuljettaja joka tuikkasi autonsa siihen ilman vilkkua, muita varoittamatta tai informoimatta päästäkseen tuikkaamaan seuraavaan rakoon ja seuraaviin valoihin auton mittaa paria aiemmin. Reikä kirjoitti:
Lainaus aiemmasta viestistä:
"Silloin on oikeasti nysväri, jos ajaa alle sallitun nopeuden.." Ei puhettakaan mistään lievennyksistä nysvärin määritelmään.
Jos nopeus ei yli rajoitusten, puhumattakaan että olisi hiukkaakaan alle sen, on nysväri.
Jos on aikaa muuhunkin kuin niska punaisena ja otsasuoni tykyttäen kirota muita tien käyttäjiä, on nysväri.
Jos ajaa ojaan kääntyessään sivutielle kun ei hidastanut tarpeeksi, on onneton ja ajotaidoton nysväri.
Jos ei halua ohittaa edelläajavaa riskeeraten omaa, vastaantulijan ja ohitettavan henkeä, vaan odottaa hetken parempaa (turvallisempaa) ohituspaikkaa, on nysväri.
Tarpeeksi monet ylinop.sakot maksaneena pyrin kelin ja tilanteen salliessa pitämään nopeuteni rikesakkojen puolella, eli n.15km/h yli rajoitusten, mutta silti tuntuu että olen tien tukkona ja persessä roikkuvia piisaa. Selvä nysväri siis?
Joustava kuljettaja voi ohittaa tilanteessa kuin tilanteessa, ohitettavasta ja vastaantulijasta välittämättä.
Joustava kuljettaja voi ajaa huomattavaakin ylinopeutta muista välittämättä, "Mitäpä se muille kuuluu miten lujaa ajan tai miten tien päällä käyttäydyn".
Jos ei joustava kuljettaja (eli nysväri) arvioi joustavan kuljettajan ajavan nop.rajoitusten mukaan ja "tunkee sivutieltä eteen" kuvitellen normaalilla kiihdytyksellä (nysvärin selvä tunnusmerkki) ehtivänsä mukaan liikenteen rytmiin muita haittaamatta, on taas vika nysvärissä ja kaikissa muissa, paitsi tässä joustavassa kuljettajassa ja hänen nopeudessaan?
Tässä EN tarkoita näitä "mä meen tosta seuraavasta risteyksestä tonne pellolle, ei mun tän matkan takia tartte kiihdyttää..." kuljettajia, jotka oikeasti ovat vaarallisia, sekä itselleen etä muille.
Joustava kuljettaja voi vaihtaa useitakin kertoja kaistaa ilman vilkkua, hetken mielijohteesta, hetkeäkään ajattelematta että muillakin voi olla tarvetta kaistan vaihtoon. Tämä vilkkua käyttävä nysväri varmisti että tilaa on ja että hänen kaistan vaihtonsa ei aiheuta muille vaaraa, mutta äsken vapaana olleessa tilassa onkin nyt joustava kuljettaja joka tuikkasi autonsa siihen ilman vilkkua, muita varoittamatta tai informoimatta päästäkseen tuikkaamaan seuraavaan rakoon ja seuraaviin valoihin auton mittaa paria aiemmin.Jäi kyllä vähän hämärän peittoon..POINTTISI.
Lainaus omastasi"Mikä hel... pakko on aina painaa väh.sitä suurinta sallittua?"
Niin kauan kuin matka ei ole tärkeämpi kuin päämäärä, kai sitä silloin lyhentää matka-aikaa. Jos haluan mennä esim: Tampereelle, haluan olla Tampereella, en matkalla.- essi
Auto--Antero kirjoitti:
Poissa jaloista oli pointti.
Todellako: siis sun varsinainen pointi siis meni överiksi. Mihin kastiin itsesi luet?
- minä myös
Reikä kirjoitti:
Lainaus aiemmasta viestistä:
Joustava kuljettaja voi vaihtaa useitakin kertoja kaistaa ilman vilkkua, hetken mielijohteesta, hetkeäkään ajattelematta että muillakin voi olla tarvetta kaistan vaihtoon. Tämä vilkkua käyttävä nysväri varmisti että tilaa on ja että hänen kaistan vaihtonsa ei aiheuta muille vaaraa, mutta äsken vapaana olleessa tilassa onkin nyt joustava kuljettaja joka tuikkasi autonsa siihen ilman vilkkua, muita varoittamatta tai informoimatta päästäkseen tuikkaamaan seuraavaan rakoon ja seuraaviin valoihin auton mittaa paria aiemmin.Tuon listasi mukaan lähes kaikki autoilijat ovat nysväreitä. Luonnollinen valinta kyllä huolehtii muista autoilijoista (toivottavasti).
- Reikä
airfoil kirjoitti:
Jäi kyllä vähän hämärän peittoon..POINTTISI.
Niin kauan kuin matka ei ole tärkeämpi kuin päämäärä, kai sitä silloin lyhentää matka-aikaa. Jos haluan mennä esim: Tampereelle, haluan olla Tampereella, en matkalla.Juu, en minäkään tien päällä viihdy, siksi syyllistyn itsekin päivittäin ylinopeuteen, mutta pitääkö siellä aina olosuhteista piittaamatta paahtaa urku auki?
Siksi ihmettelen että onko AINA pakko ajaa ylinopeutta?
Itse valitsen mielummin sen verran lisää matkalla oloa että varmistan sen perille pääsyn, tai en ainakaan jää sille matkalle oman toimintani vuoksi.
Tarkoitan lähinnä kelejä joilla on järkevämpää laskea nopeus alle rajoitusten. - Reikä
minä myös kirjoitti:
Tuon listasi mukaan lähes kaikki autoilijat ovat nysväreitä. Luonnollinen valinta kyllä huolehtii muista autoilijoista (toivottavasti).
Niinpä, listasta löytyy lähes kaikki mitä tien päällä liikkuu. Lukuunottamatta näitä teideme ritareita, joustavia kuljettajia.
Mutta lista onkin jotakuinkin se mitä nämä teidemme ritarit ovat viesteissään nysväreiksi luokitelleet.
Toivotaan että vielä joku päivä me "nysvärit", eli ei joustavat kuljettajat saamme ajella teillä keskenäme... - nysvis
Reikä kirjoitti:
Niinpä, listasta löytyy lähes kaikki mitä tien päällä liikkuu. Lukuunottamatta näitä teideme ritareita, joustavia kuljettajia.
Mutta lista onkin jotakuinkin se mitä nämä teidemme ritarit ovat viesteissään nysväreiksi luokitelleet.
Toivotaan että vielä joku päivä me "nysvärit", eli ei joustavat kuljettajat saamme ajella teillä keskenäme...kyllä: "joustavat" kuskit ojien pohjalle ja tiet nysväreille! Seuraus: onnettomuudet, peräänajot, ulosajot tippuvat murto-osaan.
Reikä kirjoitti:
Juu, en minäkään tien päällä viihdy, siksi syyllistyn itsekin päivittäin ylinopeuteen, mutta pitääkö siellä aina olosuhteista piittaamatta paahtaa urku auki?
Siksi ihmettelen että onko AINA pakko ajaa ylinopeutta?
Itse valitsen mielummin sen verran lisää matkalla oloa että varmistan sen perille pääsyn, tai en ainakaan jää sille matkalle oman toimintani vuoksi.
Tarkoitan lähinnä kelejä joilla on järkevämpää laskea nopeus alle rajoitusten.No en minäkään urku auki paahda, mutta silti sitten ihmettelen niiden muutamien toimintaa hyvissä keleissä, ajetaan reilusti alle rajoituksen, ja ei riitä niiden kapasiteetti takaa tulijoiden elämää helpottamaan.
Harvoin on tarvinnut olosuhteiden takia nopeutta laskea alle rajoituksen, tosin minulla ei olekkaan säännöllistä liikennettä, että kaikkein pahimmat alijäähtyneen vesisateen kelit ja myräkät jätän lähtemättä.
Turvallista matkaa- äidin lellikit
airfoil kirjoitti:
Jäi kyllä vähän hämärän peittoon..POINTTISI.
Niin kauan kuin matka ei ole tärkeämpi kuin päämäärä, kai sitä silloin lyhentää matka-aikaa. Jos haluan mennä esim: Tampereelle, haluan olla Tampereella, en matkalla."Jäi kyllä vähän hämärän peittoon..POINTTISI."
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla ottaa.
Taidat olla sinäkin näitä vapaan kasvatuksen hedelmiä, jotka ovat nyt kovan paikan edessä, kun ei aina saakaan kiukuttelemalla omaa tahtoa läpi, vaikka yritystä ei tottavie puutu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030