Kateus

surullinen*

Miten päästä pois minua kohtaan kateutta tuntevien läheisteni alta?

Siskoni on tunnustanut olevansa kateellinen minulle,paras ystävättäreni on samoin,sekä eräs toinen ystäväni.

Koen että heidän kateutensa minua kohtaan rajoittaa elämistäni.Mitä enemmän sen tunnen sen kauemmaksi menen.Ikään kuin se linttaa minut pois elämästä.
Minulla ei ole voimia taistella ja kilpailla.Se ei kuulu minun tapoihini.Vaan olen hiljaa ja menen entistä enemmän lukkoon.ja entistä enemmän varautuneeksi.

Olisin kiitollinen neuvoistanne.Miten minun tulisi toimia?
Olen ihan olemattomaksi jo surkastunut.Ja piiloutunut elämältä.

t.surullinen*

10

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytää samantasoista

seuraa. Tiedän, kylmää, viiltävää, kyynistä ja elitististä mutta totta. Sulla on oikeus ystäviin jotka pystyy puhtain sydämin olemaan sun kanssa. Sulla on oikeus ystävään jonka kanssa pystyt puhumaan ilman että sun täytyy yksinkertaistaa mielessäsi joka helvetin lause, ja sitten väsyt siihen. Sulla on oikeus ystävään joka ei primitiivisestä kateudesta johtuen puukota sua selkään, yritä vietellä miestäsi itesetuntoaan pönkittääkseen jne. Kokeile homomiehiä ja rokkareita.

• naisia.....

...... Mun parhaat ystävättäret on aina olleet keski-ikäisiä naisia. Että revi siittä.

• surullinen*

kiitos siitä.on tosiaan vaikea miettiä joka helvetin lause minkä sanoo.tekee.ajattelee.
        olen joutunut elään ja oleen pullossa.ei ole koskaan ollut lupaa tulla pullosta ulos.ja nyt teen tätä matkaa,varoen,hiljaa,ulos kurkistaen.mutta kas kummaa-aina heidän voimansa vihansa valtansa paiskaa minut takaisin pulloon.en nyt tarkoita viinaa.näin tämä toimii.tai ei toimi enää.olen päättänyt vapautua! kiitos kun muistatte minua!!!!

• surullinen*
        naisia..... kirjoitti:

...... Mun parhaat ystävättäret on aina olleet keski-ikäisiä naisia. Että revi siittä.

sillä juuri he ovat olleet pahimpia selkään puukottajia ja olen todella tullut allergiseksi naisystävilleni.en ole koskaan pysytynyt luottamaan naisiin.en pystynyt luottaan äitiini-en siskoihini-en ystäviini.kaikkialla syvä varautuneisuus!

• veliRiepu

Minulla ei ole mitään erityistä viisauden sarvea, mutta jos olet uskova, niin voit ainakin määrätietoisesti rukoilla ko. ihmisten puolesta ja siunata heitä.
      Lisäksi voit osoittaa heille ystävällisyyttä, eli voit ehkä käytännössä olla heille avuksi ihan arkisissa asioissa ja puhua heille ystävällisesti.
      Uskon rakkauden voimaan. En jaksa uskoa, että heidän negatiivisuutensa voi kestää kauaa, jos näin tehden kokoat tulisia hiiliä(=hyviä tekoja) heidän päälleen.
      Siunausta sinulle kaikessa!

• surullinen*

..siis olen liian uppiniskainen rukoileen heidän puolestaan koska olen niin vihainen ja pettynyt ja loukkaantunut,ja lisäksi minussa elää jonkin asteinen kosto ja raivo,ja syvä viha.

Olen juuttunut syntiin-edellä mainittuihin-ja se pitää minua otteissaan.haluan päästää irti heidät ja heidän sitomisensa.olen vain niin avuton.tämänkin päivän olen suorittanut yksin puhelua Jumalan kanssa tästä asiasta.

Kun kuljen asioilla ym.koen että kuljen anteeksi että olen olemassa-älkää huomatko minua-heidä nkateutensa minua kohtaan on tullut häpeän viitaksi päälleni.

tahdon olla juuri se persoona joka olen.mutta vain ilman viittoja..
        iloani he eivät siedä ollenkaan.vaikka ovat siis uskovaista sakkia.

sydämeni on täynnä raivoa!!

• veliRiepu
        surullinen* kirjoitti:

..siis olen liian uppiniskainen rukoileen heidän puolestaan koska olen niin vihainen ja pettynyt ja loukkaantunut,ja lisäksi minussa elää jonkin asteinen kosto ja raivo,ja syvä viha.

Olen juuttunut syntiin-edellä mainittuihin-ja se pitää minua otteissaan.haluan päästää irti heidät ja heidän sitomisensa.olen vain niin avuton.tämänkin päivän olen suorittanut yksin puhelua Jumalan kanssa tästä asiasta.

Kun kuljen asioilla ym.koen että kuljen anteeksi että olen olemassa-älkää huomatko minua-heidä nkateutensa minua kohtaan on tullut häpeän viitaksi päälleni.

tahdon olla juuri se persoona joka olen.mutta vain ilman viittoja..
        iloani he eivät siedä ollenkaan.vaikka ovat siis uskovaista sakkia.

sydämeni on täynnä raivoa!!

Koitan muistaa sinua rukouksin. Ehkäpä Jumala sinussakin pääsee tekemään jotain armollista, niin että voit tehdä sitten oman osuutesi tuon umpisolmun avaamisessa. Hyvää yötä, Jeesus myötä!

• surullinen*
        veliRiepu kirjoitti:

Koitan muistaa sinua rukouksin. Ehkäpä Jumala sinussakin pääsee tekemään jotain armollista, niin että voit tehdä sitten oman osuutesi tuon umpisolmun avaamisessa. Hyvää yötä, Jeesus myötä!

ihana nimimerkki sulla.veliriepu.
        kiitos jos jaksat muistaa.teen varmaan siinä oman osuuteni kun olen hiljaa.eikö sanotakin että viisas vaikenee?
        joskus on vaan aika olla hiljaa.olen ollut yli 40 vuotta hiljaa.ja ehkä seuraavatkin 40 vuotta.ja siitä seuraavat luultavasti vielä hiljemmin:))

• sun-glasses

Oletko jatkuvasti tekemisissä näiden kateellisten ihmisten kanssa? Jos olet, niin miksi? Ellei ole pakottavaa syytä heidän kateellista seuraansa jakaa niin ota etäisyyttä heistä. Miksi suotta pahoittaa mieltään?

Et kertonut miksi nämä ihmiset sinua kadehtivat? Oletko menestynyt erityisen hyvin? Oletko rikas tai muuten vain onnekas tavalla, joka näiltä kadehtijoiltasi puuttuu? Et kai ole kertonut heille asioita joiden takia he ovat tulleet kateelliseksi?

Jos kadehtivat, niin anna kadehtia. Tuskin voisit mitään kovin mullistavaa tehdä asian hyväksi. Paitsi jos voit alkaa siunaamaan heitä, se voisi auttaa asiaa.

Kateellinen ihminen haluaisi omakseen jotakin mitä toisella ihmisellä on. Hän haluaisi hyvät puolet elämästäsi, mutta ei hän varmaankaan halua elämäsi vastoinkäymisiä, ja on kai niitäkin?

• surullinen*

olen alkanut ottaa etäisyyttä..mutta he takertuvat entistä enemmän.
        minulla ei ole mitään maallista omaisuutta jonka vuoksi he kadehtisivat,vaan se on koskenut ihan persoonaani.olen vapaa,hullutteleva,naurava ja uskalias pohjimmiltani.olen aidosti ihmisistä kiinnostunut mutta minut on kontrolloitu nurkkaan.en ole saanut olla koskaan se kun olen,sillä eräskin kontrolloijistani on hyvin läheinen.

ja olen valitettavasti mennyt kertomaan heille asioitani joista he eivät ole tykänneet.esim.kaikki minun ystäväni on heidän ensin seulottava-onko ne sopivia-ja yleensä kaikki ystäväni on heidän mielestään viallisia:)
        ja mikäli ei näin ole niin sitten ystäväni käännytetäänkin olemaan heidän ystäviään.todella julmaa.katalaa.kauheaa.
        eivät varmaan haluisi vastoinkäymisiäni ja menetyksiäni.ja niitä todella on.mutta kas kummaa-silloin he eivät ole rinnallani!
        outoa-omituista-vaiko tähän tautiin tyypillistä??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3662
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      27
      3209
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2845
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      82
      2677
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      80
      1680
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1507
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      15
      1475
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1464
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1458
    Aihe