...joka loukkasit, satutit etkä silti ajattele kuin itseäsi. Mikä saa ihmisen niin kylmäksi, ettei itse edes tajua miten muille aiheuttaa tuskaa....
sinä..
6
1786
Vastaukset
- ajatellut
asiaa, ja olen tajunnut.
- juntti
jos joku loukkaa minua itseä erittäin syvästi ja itsekkäästi niin saatan lopulta käyttäytyä hyvin kylmästi.Vaikka rakastaisinkin.
- sitä
juntti kirjoitti:
jos joku loukkaa minua itseä erittäin syvästi ja itsekkäästi niin saatan lopulta käyttäytyä hyvin kylmästi.Vaikka rakastaisinkin.
vaan saa itseään ajatella, koska lopulta kuitenkin itse tietää parhaiten mistä tykkää.
Aina ei ole paha olla ns yksin ja jätettynä tai jättäjänä, jos ei kestä omia ajatuksiaan on tehnyt väärin. - juntti
sitä kirjoitti:
vaan saa itseään ajatella, koska lopulta kuitenkin itse tietää parhaiten mistä tykkää.
Aina ei ole paha olla ns yksin ja jätettynä tai jättäjänä, jos ei kestä omia ajatuksiaan on tehnyt väärin.Minua taas oikeastaan petettiin ja minulle valehdeltiin, käyttäydyttiin kaksinaamaisesti.
En enää saanut selvää mistään.Lopulta minun oli pakko jättää, koska tuskaltani en olisi enää kestänyt.Olisin varmaan lopulta menettänyt järkeni, koska rakastin niin paljon.Ne haavat ja arvet ovat sielussani ikuisesti. - PIA
juntti kirjoitti:
Minua taas oikeastaan petettiin ja minulle valehdeltiin, käyttäydyttiin kaksinaamaisesti.
En enää saanut selvää mistään.Lopulta minun oli pakko jättää, koska tuskaltani en olisi enää kestänyt.Olisin varmaan lopulta menettänyt järkeni, koska rakastin niin paljon.Ne haavat ja arvet ovat sielussani ikuisesti.MISTÄ PÄIN OLET JA KUKA TEKI NIIN?
- juntti
PIA kirjoitti:
MISTÄ PÄIN OLET JA KUKA TEKI NIIN?
En saata kertoa mistäpäin olen, mutta tämä henkilö on eteläsuomalainen ja Etelä-Suomessa kaikki tapahtui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478