Vanhempi mies osasi.

sain viimeinkin!

Sain viimeinkin orgasmin sukupuoliyhteydessä. Vanhempi mies osasi hommansa, ei taidakaan noista nuorista olla yhtään mihinkään. Tästä lähtien vain vanhempien herrojen käsittelyyn suostun. Suosittelen.

25

10230

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyttö18-

      Olen Aivan samaa mieltä! Vähän sama kuin Once you go black you never go back.. Ei tee mieli enää noita parikymppisiä, kun tietää että parempaakin on tarjolla. Jotkut ne vaan osaa hommansa ja ottaa huomioon toisenkin tarpeet.

      • CCrider

        aika tarkkaan siitä kiinni, että on toisesta kiinnostunut enemmän kuin itsestään.
        Eli oma nautinto tulee siitä kun huomaa et kumppani nauttii ja saa...

        ei oo seksi mikään ykssuuntainen tie...


      • Hopfull
        CCrider kirjoitti:

        aika tarkkaan siitä kiinni, että on toisesta kiinnostunut enemmän kuin itsestään.
        Eli oma nautinto tulee siitä kun huomaa et kumppani nauttii ja saa...

        ei oo seksi mikään ykssuuntainen tie...

        Niinpä


    • Huomasin saman pari vuotta sitten. Olen 22-vuotias, enkä todellakaan koske kuin kolmekymppisiin miehiin, jotka kohtelevat naisia ihan erilailla kuin parikymppiset öklötykset. Sängyssä hyviä (poikkeuksiakin on) ja kohtelevat kuin naista tulee kohdella...Kunnioittaen. Mies on parhaimmillaan 30-40-vuotiaana ;)

      • Jussi_03

      • yli 50

        ..tutkimuksen repäisit?.. kunhan kysyn..
        jos sinulla ei edes ole tuon enempää
        kokemuksia...

        Jag bara förundrar ?


      • M25..

        ..että itselläkin saattaa olla jotain tsäänssejä tulevaisuudessa. Tuo vähän valoa vanhenevan ukon arkeen


    • minkä ikäisiä

      olette, mies ja sinä? Kuvittelen ukon olevan yli 50, kun sanot vanhemmaksi?? Eihän ne jaksa enää painaa...

      • Tyttö18-

        Ei ole ihan 50v kokemuksia ;) Enkä varmaan haluakkaan. Itse puhun 30 miehistä.


      • oho!!!!

        kyllä 50 jalsaa panna ja kauan... etkö oo kuullu sanontaa: mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi...


      • Tyttö18-
        oho!!!! kirjoitti:

        kyllä 50 jalsaa panna ja kauan... etkö oo kuullu sanontaa: mitä vanhempi pukki sitä kovempi sarvi...

        Ehkä muutaman vuoden päästä.. Nyt tuntuu et reilu 30 vuoden ikäero voisi olla liikaa ;)


      • sain viimeinkin!

        Olen 19 ja mies oli 35...


      • 4kymppinen

        Ei jaksa painaa????

        Ei hyvään seksiin kuntoa tarvita vaan taitoa, malttia ja herkkyyttä. Naista pitää osata käsitellä ja se lähtee korvien välistä. Omakin nautinto vaan paranee ikää myöten.

        Ymmärrän, jos 19-vuotiaan näkökulmasta 35-vuotias on vanha, mutta kyllä 50 vuotiaskin saa tytön ihan yhtä lailla hurmioon, jos vaan charmi kestää. Seksitaidoista tai kunnosta se ei jää kiinni.


      • sanoo huoria
        4kymppinen kirjoitti:

        Ei jaksa painaa????

        Ei hyvään seksiin kuntoa tarvita vaan taitoa, malttia ja herkkyyttä. Naista pitää osata käsitellä ja se lähtee korvien välistä. Omakin nautinto vaan paranee ikää myöten.

        Ymmärrän, jos 19-vuotiaan näkökulmasta 35-vuotias on vanha, mutta kyllä 50 vuotiaskin saa tytön ihan yhtä lailla hurmioon, jos vaan charmi kestää. Seksitaidoista tai kunnosta se ei jää kiinni.

        "erikoisasiantuntija"... salli mun nauraa!!


      • yli 50

        .. tämä rakasteleminen, aivan kuten kuulantyöntö, seiväshyppy tai vaikka formulan ajaminen ;)

        Sori vaan pupujussi, että se on näin ,
        mutta kyllä sinäkin vanhenet ;D


      • Mutta
        4kymppinen kirjoitti:

        Ei jaksa painaa????

        Ei hyvään seksiin kuntoa tarvita vaan taitoa, malttia ja herkkyyttä. Naista pitää osata käsitellä ja se lähtee korvien välistä. Omakin nautinto vaan paranee ikää myöten.

        Ymmärrän, jos 19-vuotiaan näkökulmasta 35-vuotias on vanha, mutta kyllä 50 vuotiaskin saa tytön ihan yhtä lailla hurmioon, jos vaan charmi kestää. Seksitaidoista tai kunnosta se ei jää kiinni.

        Miksi yli 40-v. ihmiset ole huolissaan parisuhteesta, vanhemmuudesta ja yleensä elämäst

        ?


      • Eikö jaksa painaa

        Kyllä vaan jaksaa ja vaimo on tyytyväinen.


      • N29
        Tyttö18- kirjoitti:

        Ei ole ihan 50v kokemuksia ;) Enkä varmaan haluakkaan. Itse puhun 30 miehistä.

        No kylläpä onkin vanha tuo sinun "vanhempi miehesi" jos on oikein 30 . Hoh hoijaa...


      • saapasjalkakissaa
        N29 kirjoitti:

        No kylläpä onkin vanha tuo sinun "vanhempi miehesi" jos on oikein 30 . Hoh hoijaa...

        Ei puhuttu vanhoista, vaan VANHEMMISTA tolvana!


    • Taas.

      Yleistää. Sama se pätee naistenkin kanssa. Nuori vaan on parempi ja tiukempi.

    • mä myös

      sainpa kunnon orkut vanhemman miehen käsissä,osasi tyydyttää naisen suulla ja kullilla.mies jo 39v minä 17v nainen.otan varmasti uusiksi kun vain tilaisuus tulee.

      • huh!

        Vanhemmat miehet ne on jumalaisia rakastajia ja kyllä varmaan nuorta poikaa harmittaa kun ei samanlaisiin suorituksiin pysty. Ihania.


    • yleistää...

      Itse olen 26 v nainen ja paras seksikumppanini ikinä on ollut juuri 18-v täyttänyt kundi. Poika osas hommansa tai oli sitten vaan muuten kuin mulle tehty. Orgasmi oli takuuvarma ja useimmiten niitä tuli sarjassa.

      Ja olen myös niitä päälle 30 kokeillut, eivätkä ne nyt niin uskomattomia olleet. Toki ajattelivat sängyssä naista enemmän kuin keskiverto parikymppinen mies. Mutta kuitenkin.

    • nuori nainen

      Kyllä ne nuoret miehetkin osaa, jos sinä et vain makaisi lahnana alla. Pitää osata pyytää ja vaatia. Ja sitten vielä opettaa toista opiskelemaan. Laiskuus on huipussaan, jos vaan odotetaan että jotain tapahtuisi. On mahtanut se vanhempikin mies ajatella sua kokemattomana ja mitäänsanomattomana. Oot vaan ollu ja odottanut valmista.

      • sain viimeinkin!

        Rutise sinä kateellinen siinä. Jatkan kiihkeää suhdettani ihanan vanhemman miehen kanssa ja jätän tohelot kollit omaan arvoonsa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1195
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      757
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      709
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      685
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      31
      565
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      113
      502
    Aihe