Fyysisen voiman valta.

M135

Fyysisen voiman valta.



Tämä kirjoitus voi olla kokonaisuudessaan vaativa lukea. Toivon että mies pohtii tätä ajatuksella, kuten minäkin.











Mies on fyysisiltä ominaisuuksiltaan keskivertoisesti voimakkaampi kuin nainen.

Otetaan tästä vaikka esimerkiksi 300 - 400 vuotta taaksepäin, niin mies on ollut RAATAJA.

Otetaan miehen elämä käsittelyyn, otetaan esimerkiksi MERENKÄYNTI.

Otetaan myrsky, joka merellä velloo,

otetaan meritaistelut, niin mitä se vaatii, se vaatii

VOIMAA,

ROHKEUTTA,

SELVIYTYMISTÄ.




Kun sitten miehen laiva saapuu satamaan, ja käy mies naisen luo. Mies on sitä ennen kestänyt myrkyt, nälät, taistelut... Mies tietää että nainen on ollut rannalla. Mies menee naisen luo ja nainen on miehelle kuin ilmaa. Mies menee ja ottaa naisesta fyysisen ilon irti. Ottaa siitä kaiken minkä saa.

Vaikka väkisin, nainen on kuin ilmaa.

Mies ajattelee olevansa voittamaton. Hän on kestänyt fyysisesti mahdottomat asiat merellä.

Mies on ylimielinen. Nainen on kuin ilmaa.





Otetaan toinen esimerkki. Otetaan sota.

Mies sotii. Taistelut ovat fyysisiä. Luodit lentää, lentää hiki, lentää veri. Lentää ennen kaikkea veri. Lentää muutakin, lentää ruumiinosat. Lentää ennen kaikkea ruumiinosat. Sota on fyysisesti mahdoton kestää, mutta mies sen kestää.

Kun tulee tauko, tai sota loppuu, ja mies menee naisen luo, on nainen miehelle kuin ilmaa. Mies on jälleen kestänyt mahdottomuuden. Mies on selviytynyt mahdottomasta.

Mies tietää, että nainen ollut rauhassa. Mies menee naisen luo, ja nainen on miehelle kuin ilmaa. Mies menee ja ottaa naisesta fyysisen ilon irti.

Mies ajattelee olevansa voittamaton. Hän on kestänyt fyysisesti mahdottomat asiat sodassa.

Mies on ylimielinen. Nainen on kuin ilmaa. Mies ottaa naisesta fyysisen ilon irti.






"Eihän nainen ole tehnyt mitään, mitä minä olen", "Minä olen tehnyt kaiken, minä olen kestänyt kaiken", mies ajattelee.




"MINÄ TÄSSÄ MÄÄRÄÄN ASIOISTA!"



"SE OLEN MINÄ JOKA SANOO MITÄ TEHDÄÄN!"






"MINULLA ON SIIHEN OIKEUS! MINÄ OLEN TEHNYT KAIKEN!"




Otetaan vielä kevyempi esimerkki. Otetaan se, että mies lähtee metsälle. Joutuu miesjoukko vaeltamaan riistan perässä 100 kilometriä. Tullessa kantamaan 100 kiloa riistaa. Miesjoukko tulee kotimaille. Mies on ylimielinen. Mies on tehnyt olennaisen. Hankkinut ruuan koko yhteisölle. Mies on ylimielinen. Menee naisen luo. Ottaa hikisenä naisesta fyysisen ilon irti. Ei nainen ole mitään tehnyt, mies on tehnyt kaiken. Nainen on ilmaa.

"MINULLA ON SIIHEN OIKEUS!"






Tämä on vaikea aihe. Miten minä selitän, että tuollainen ei ole oikeutettua toimintaa silti, vaikka mies olisi vanhalla sotalaivalla kiertänyt kaikki meret maailman ympäri.

Vaikka se voi tuntua monesta miehestä siltä, että mies on ansainnut vallan, fyysisen vallan tuomat ns. oikeudet, se ei ole niin.

Naista ei saa raiskata, alistaa. Ei vain saa. Vaikka autiomaan läpi mies kulkisi, ei naista saa pakottaa, eikä velvoittaa.

Ei vaan saa toimia noin.


On eroa miehellä, joka on fyysisesti vahva, mutta myös henkisesti vahva. Kuin mies, joka on vain fyysisesti vahva ja älyllisesti toimiva.

Nämä miehet tekevät samoja asioita. Mutta kuitenkin täysin eri tavalla. Fyysisesti he kykenevät kaikessa samaan, ja älyllisestikin. Mutta he silti toimivat eri tavalla.

Molemmat miehet ovat täysin itsenäisiä, mutta silti he toimivat eri tavalla.


On eroja näillä miehillä keskenään. Henkisesti heikommalla ei ole asioita, jotka todella merkitsisivät miehelle paljon. Jotka todellakin olisivat tärkeitä tälle miehelle. Tällainen mies ajattelee vain itseään.


Henkisesti heikko mies on itsekäs. Toisia hyväkseen käyttävä. Valta perustuu ainoastaan toisten alistamiseen, omaan henkilökohtaiseen voimaan. Kun tällainen on johtaja, ja tämä vahva, korostan sanaa vahva, johtaja kaatuu, loppuu se asia, mitä tämä mies ajoi. Tällä miehellä voi olla paljon kannattajia, mutta noita kannattajia käytetään vain hyväksi, voidaan luvata kaikenlaista, mutta ne ovat vain toteutumattomia lupauksia, valheita.


Mutta toinen, henkisesti vahva johtaja, on erilainen. Tämä ei käytä toisia hyväkseen. Fyysisiltä ominaisuuksiiltaan on täysin samanlainen kuin henkisesti heikko. Löytyy voimaa. Mutta löytyy myös sydäntä. Ei ole mitään valhe-lupauksia, se mitä eletään on nyt ja tässä. Iloitaan siitä mitä on.


Eron näkee noiden kahden miehen joukoista. Henkisesti heikon johtajan joukot hajaantuvat kun johtaja kuolee, ns. palvonnan kohdetta ei enää ole. Mutta henkisesti vahvan johtajan joukot eivät hajaannu johtajan kuollettua, koska miehillä on tasa-vertaiset arvot keskenään, he ovat tehneet asioita toistensa puolesta.






Minä sanon, että vaatii mieheltä paljon jos kykenee tässä maailmassa säilyttämään inhimillisyytensä, vaikka joutuu kohtaamaan maailmassa esim. juuri noita hirveyksiä, mitä noissa pahimmissa esimerkeissä kerroin. Ja vaikka vähän pienempääkin.


Ja tuollaiset miehet ovat hiljaisia miehiä. Parhaimmat miehet.







P.S. Itsenäinen mies, on riippuvainen naisen rakkaudesta.

6

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mieskin

      - höpö ja höpö.
      Voihan tuota lässyttää loputtomiin, mutta ämmät sinne sotatantereelle pitää saada. Silloin loppuu lässytys ja läpätys, uikutus ja ruikutus.
      Samalla mitalla niille ämmille. Sama kohtelu kun tasa arvoa haetaan. He sitä hakevat. Ei ne miestä ole ansainneet turvakseen.
      Vitut sellaisista naisista jotka feminismin aatteiden himoissa tuottavat vain tuskaa koko yhteiskunnalle. Miehille ja lapsille.
      Sotaan siitä ämmät. Katsotaan kuinka käy !

      • M135

        "- höpö ja höpö.
        Voihan tuota lässyttää loputtomiin, mutta ämmät sinne sotatantereelle pitää saada. Silloin loppuu lässytys ja läpätys, uikutus ja ruikutus.
        Samalla mitalla niille ämmille. Sama kohtelu kun tasa arvoa haetaan. He sitä hakevat. Ei ne miestä ole ansainneet turvakseen.
        Vitut sellaisista naisista jotka feminismin aatteiden himoissa tuottavat vain tuskaa koko yhteiskunnalle. Miehille ja lapsille.
        Sotaan siitä ämmät. Katsotaan kuinka käy ! "


        - Minä ymmärrän tuon näkökannan, kun on kysymys sellaisista naisista, ketkä eivät arvosta miehiä, eivätkä välitä miehistä.

        Mutta kun on kysymys todellakin niistä naisista, keiden tähden miehen kannattaa käydä läpi kaikki tuollainen paska, minä en suvaitse naisia armeijassa. Ei ole oikein vaatia miehenä ketään naista armeijaan, ketään sellaista naista, joka miehestä välittää.

        Ja tällaisia naisia on. Ja tuollaisia naisia syntyy, kun asioista keskustellaan. Samoin miehiä, niitä miehiä on, ketkä kääntävät kelkkansa parempaan. Terve järki sanoo, että naista täytyy miehen puolustaa. Hyvää naista, tuota unelmien täyttymystä.

        Oma vaimoni karsastaa ajoittaista armeija-intoiluani. Minä itse olen siitä hyvilläni vain. Vaimo osaa välittää sydäntä lämmittävällä tavalla. Vaimoni kieltää minulta tuollaisen intoilun, armeija-intoilun. Mutta juuri sen tähden juuri tämä nainen onkin puolustamisen arvoinen.

        Vaimoni auttaisi minua varmasti. Mutta se ei ole auttamista, jos vaimo tulisi rintamalle mukaan. Minä itse en osaisi toimia enää järkevästi, joutuisin rintamalla pelkäämään pahinta. Ja pahin olisi minulle se, että juuri tämä rakas vaimo menehtyisi.



        Mutta miesten kanssa me pärjätään. Tällä voi tosipaikan tullen vaimoa lohduttaa.





        Saattoi olla vaikeaa tekstiä. Toivon että ymmärtäisit pointin. Mutta sanoisin, että harvapa tuon pointin nykypäivänä ymmärtää. Ja vaikka ymmärtäisikin, niin paskaa sataa niin paljon päälle, että moni ei periaatettaan jaksa pitää.

        Mutta paskan satamisella ei ole merkitystä, jos itse elää parisuhteessa.

        Joskus tekisi tosiaan mieli kutsua porukka kahville, että näkisivät mistä minä oikein puhun.


    • Arska

      Työelämä:
      Naisvaltainen työyhteisö, joukossa mies.
      Henkinen jatkuva naisten väkivalta ,kiusaaminen,kanteleminen,syrjintä.
      Tulos: en sanonut vastaan,en käyttänyt voimaa, en kiusannut, yritin vain olla.
      Erosin työpaikasta, näin naisia myöhemmin; kommentti vituttaako?
      Kostonhimo,alistaminen,nainen

      • M135

        "Työelämä:
        Naisvaltainen työyhteisö, joukossa mies.
        Henkinen jatkuva naisten väkivalta ,kiusaaminen,kanteleminen,syrjintä.
        Tulos: en sanonut vastaan,en käyttänyt voimaa, en kiusannut, yritin vain olla.
        Erosin työpaikasta, näin naisia myöhemmin; kommentti vituttaako?
        Kostonhimo,alistaminen,nainen"

        - Onko sinulle oikeasti käynyt noin?
        Elätkö edelleen katkeruudessa?
        Jos elät, niin kannattaako katkeruutta jatkaa.

        Eikö kannattaisi keskittyä johonkin muuhun.



        Jos asiaa täytyy pohdiskella, ja tuo on totta. Voidaan myös ajatella, että joskus tuo on ollut todellisuutta naiselle. Nainen miesten keskellä on saanut varmaankin samanlaista kohtelua itselleen.

        Miten ne naiset ovat pärjänneet, en tiedä, mutta ei ole minun vastuulla ollut noiden naisten halveksunta tai kiusaaminen.


        Paskamainen työympäristö on ollut kysymyksessä tuollaisissa tapauksissa. Jos on sekasakit ja niissä ei kyetä toimimaan, niin se on varmaankin ikävää.


        En osaa oikeastaan auttaa. En osaa puuttua sekasakki toimintaan. Kannatan miesten keskinäistä yhteistyötä. Yhteisen hyvän vuoksi.

        Sovinismissa miesten kesken ketään miestä ei kiusata. Ei saa kiusata. Jos kiusataan, se ei ole sovinismia.

        Myöskään naista ei kiusata, koska naisen puolesta tehdään asioita. Tuollaisessa työympäristössä, jos naiset ovat miehen ottaneet töihin vain häntä halventaakseen ja syrjiäkseen, niin tuollainen on mielestäni kyllä törkeää.

        Eivät ainakaan miehen puolesta ole tehneet yhtikäs mitään. Päinvastoin. Ovat nuo naiset antaneet miehelle paskan työpaikan, jota mies ei sovinismissa ainakaan toiselle miehelle antaisi(Ja ainakin työympäristö olisi täysin erilainen, täysin). Kuluttaneet miehen elämää joutavaan, lisäksi kiusanneet.

        Koita jaksaa. Ja pääse yli.


      • Arska
        M135 kirjoitti:

        "Työelämä:
        Naisvaltainen työyhteisö, joukossa mies.
        Henkinen jatkuva naisten väkivalta ,kiusaaminen,kanteleminen,syrjintä.
        Tulos: en sanonut vastaan,en käyttänyt voimaa, en kiusannut, yritin vain olla.
        Erosin työpaikasta, näin naisia myöhemmin; kommentti vituttaako?
        Kostonhimo,alistaminen,nainen"

        - Onko sinulle oikeasti käynyt noin?
        Elätkö edelleen katkeruudessa?
        Jos elät, niin kannattaako katkeruutta jatkaa.

        Eikö kannattaisi keskittyä johonkin muuhun.



        Jos asiaa täytyy pohdiskella, ja tuo on totta. Voidaan myös ajatella, että joskus tuo on ollut todellisuutta naiselle. Nainen miesten keskellä on saanut varmaankin samanlaista kohtelua itselleen.

        Miten ne naiset ovat pärjänneet, en tiedä, mutta ei ole minun vastuulla ollut noiden naisten halveksunta tai kiusaaminen.


        Paskamainen työympäristö on ollut kysymyksessä tuollaisissa tapauksissa. Jos on sekasakit ja niissä ei kyetä toimimaan, niin se on varmaankin ikävää.


        En osaa oikeastaan auttaa. En osaa puuttua sekasakki toimintaan. Kannatan miesten keskinäistä yhteistyötä. Yhteisen hyvän vuoksi.

        Sovinismissa miesten kesken ketään miestä ei kiusata. Ei saa kiusata. Jos kiusataan, se ei ole sovinismia.

        Myöskään naista ei kiusata, koska naisen puolesta tehdään asioita. Tuollaisessa työympäristössä, jos naiset ovat miehen ottaneet töihin vain häntä halventaakseen ja syrjiäkseen, niin tuollainen on mielestäni kyllä törkeää.

        Eivät ainakaan miehen puolesta ole tehneet yhtikäs mitään. Päinvastoin. Ovat nuo naiset antaneet miehelle paskan työpaikan, jota mies ei sovinismissa ainakaan toiselle miehelle antaisi(Ja ainakin työympäristö olisi täysin erilainen, täysin). Kuluttaneet miehen elämää joutavaan, lisäksi kiusanneet.

        Koita jaksaa. Ja pääse yli.

        Näin kävi, yritä itse olla olematta katkera samassa tilanteessa!
        En koskaan enää mene naisvaltaiseen työpaikkaan, kartan muutenkin naisia nyttemmin.Lopputulos tuntuu olevan aina sama: alistaminen jos et ns. näytä olevasi mies.
        Naisen logiikka vain tuntuu toimivan näin, ehkä se on evoluutioperäistä?


      • M135
        Arska kirjoitti:

        Näin kävi, yritä itse olla olematta katkera samassa tilanteessa!
        En koskaan enää mene naisvaltaiseen työpaikkaan, kartan muutenkin naisia nyttemmin.Lopputulos tuntuu olevan aina sama: alistaminen jos et ns. näytä olevasi mies.
        Naisen logiikka vain tuntuu toimivan näin, ehkä se on evoluutioperäistä?

        "Näin kävi, yritä itse olla olematta katkera samassa tilanteessa!"

        Ikävää, että noin on käynyt. Sekasakeissa voi varmastikin tulla tuollaisia ongelmia. Voi olla yleistä, sukupuolten molemmin puolin. Mielestäni olisi hyvä jos joku nainen uskaltaisi vastata sinulle rehellisesti toimistaan. Mutta jos kiusaajista ei ole siihen, on parempi unohtaa koko juttu ja mennä eteenpäin.

        "En koskaan enää mene naisvaltaiseen työpaikkaan, kartan muutenkin naisia nyttemmin."

        - Sovinismissa on se hyvä puoli, että miehelle töitä aina soisi löytyvän. Miehet auttavat toisiaan. Samalla perheitään.

        - Hyviä naisia varmasti vielä löytyy.

        "Lopputulos tuntuu olevan aina sama: alistaminen jos et ns. näytä olevasi mies."

        - En osaa sanoa tuohon mitään. Itselleni joka mies on mies, oli mies sitten minkälainen tahansa, teki mies mitä arvokasta työtä tahansa.

        - Olennaista juuri on, että ketään miestä ei kiusata. Nainen pidetään arvokkaana elämänkumppania, eikä naista suotta rasiteta.

        "Naisen logiikka vain tuntuu toimivan näin, ehkä se on evoluutioperäistä?"

        - On kuitenkin vielä varmasti niitäkin naisia, ketkä välittävät miehestä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2058
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1962
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      149
      1563
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1217
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1184
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe