Miksi nämä todelliset maailmanparantajat ovat käytännössä kaikki ateisteja, kun taas höpöttäjät ovat uskovaisia?
Kummastuttaa .
46
1154
Vastaukset
- Elohiiri
ihmiskärsimys on tällä planeetalla yhä lisääntyvä voimavara mainitsemastasi ateistitoiminta-aktiivisuudesta huolimatta.
Mikäli oman kersani ala-asteope esittäisi tuonkaltaisia väittämiä oppilailleen.
Lähtö tulisi ja nopeasti. - siniristi
opettajalla esittää tilastotietoja? Tietysti jos kommarimaiden toiminta katsotaan maailmanparantamiseksi, niin sitten ymmärrän väitteesi. Itse pitäisin kuitenkin äiti-Teresaa aidompana maailmanparantajana.
- Mr.Rehellinen
Äiti-Teresaa oli pelkkä höpöttäjä. HEH HEH HEH ... Taitaa olla jo pyhimys ... PUAAAHHHHH ... HEH HEH HEH ...
Todellinen maailmanparantaja oli esim, ateistinen Ernest Duchesne joka keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen. - siniristi
Mr.Rehellinen kirjoitti:
Äiti-Teresaa oli pelkkä höpöttäjä. HEH HEH HEH ... Taitaa olla jo pyhimys ... PUAAAHHHHH ... HEH HEH HEH ...
Todellinen maailmanparantaja oli esim, ateistinen Ernest Duchesne joka keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen.uskovainen Newton, joka käytännössä perusti länsimaisen tieteen. Mutta mitäs nämä asiat uskovaisuuteen/uskonnottomuuteen liittyvät. Tuskin sun Ernestis penisilliiniä hyvän hyvyyttään keksi.
Muuten hienoa toi PUAAAHHHHH ... HEH HEH jne. Tais olla parasta antia sun jorinoissasi. - Jonas Salk
Mr.Rehellinen kirjoitti:
Todellinen maailmanparantaja oli esim, ateistinen Ernest Duchesne joka keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen.Millä tavalla penisilliini on parantanut maailmaa?
- Antsku..
Jonas Salk kirjoitti:
Millä tavalla penisilliini on parantanut maailmaa?
Penisilliini on todistettavasti parantanut miljardeja ihmisiä.
Äiti-Teresaa löpinät eivät ole parantaneet ketään. - Trubaduuri
Antsku.. kirjoitti:
Penisilliini on todistettavasti parantanut miljardeja ihmisiä.
Äiti-Teresaa löpinät eivät ole parantaneet ketään.Eli, kun ihmiselle, esim. sotilaalle on annettu tuota lääkettä, on hän silloin nopeammin parantunut tappamaan lisää toisia ihmisiä ja raiskaamaan naisia sekä pahoinpitelemään vanhuksia. Jos pidät tuota maailman parantamisena, niin siitä vaan, itse olen eri mieltä. Voisi olla sinullekkin kokonaisvaltaisen ajattelun opettelu hyväksi, niin sitten sinäkin voisit, jopa parantaa maailmaa jollakin tasolla.
- Mrs. Rehellinen
Mr.Rehellinen kirjoitti:
Todellinen maailmanparantaja oli esim, ateistinen Ernest Duchesne joka keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen."Todellinen maailmanparantaja oli esim, ateistinen Ernest Duchesne joka keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen."
Oikeassa olet siinä, että lääketieteen opiskeija Ernest Duchesne keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen, mutta maailmanparantajaksi hänestä ei ollut. Koska hän oli 23-vuotias tuntematon opiskelija, niin Pasteur-instituutti ei edes myöntänyt vastaanottaneensa hänen tutkimustaan, kun hän sellaisen sinne lähetti.
Hänen vaimonsa kuoli tuberkuloosiin ja hän itse 37-vuotiaana ilmeisesti samaan tautiin. Kohtalon ivaa on se, että jos hänen keksintönsä pohjalta olisi tuolloin valmistettu lääkkeitä, niin ne olisivat saattaneet pelastaa hänet ja hänen vaimonsa. - Elohiiri
Mr.Rehellinen kirjoitti:
Todellinen maailmanparantaja oli esim, ateistinen Ernest Duchesne joka keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen.eiköhän tuo penisilliinin keksijä ollut Aleksander Fleming v. 1928.
- Newtonin tiede.
siniristi kirjoitti:
uskovainen Newton, joka käytännössä perusti länsimaisen tieteen. Mutta mitäs nämä asiat uskovaisuuteen/uskonnottomuuteen liittyvät. Tuskin sun Ernestis penisilliiniä hyvän hyvyyttään keksi.
Muuten hienoa toi PUAAAHHHHH ... HEH HEH jne. Tais olla parasta antia sun jorinoissasi.>>uskovainen Newton, joka käytännössä perusti länsimaisen tieteen.
- tavalla...
Jonas Salk kirjoitti:
Millä tavalla penisilliini on parantanut maailmaa?
>>Millä tavalla penisilliini on parantanut maailmaa?
- kun sitä..
Trubaduuri kirjoitti:
Eli, kun ihmiselle, esim. sotilaalle on annettu tuota lääkettä, on hän silloin nopeammin parantunut tappamaan lisää toisia ihmisiä ja raiskaamaan naisia sekä pahoinpitelemään vanhuksia. Jos pidät tuota maailman parantamisena, niin siitä vaan, itse olen eri mieltä. Voisi olla sinullekkin kokonaisvaltaisen ajattelun opettelu hyväksi, niin sitten sinäkin voisit, jopa parantaa maailmaa jollakin tasolla.
annettiin Trubaduurille ja kaltaisilleen, niin he saivat jatkaa typeryyden kirjoittamisiaan tällekin palstalle.
Trubaduurin mielestä ihmiselle ei saisi ilmeisesti antaa lääkkeitä, vaan heidän on kuoltava kärsien vaivoihinsa.
On tietysti valitettavaa, ettei tyhmyyteen ole keksitty vielä lääkettä, eikä rukouskaan tunnu siihen auttavan edes Truballa. - siniristi
Newtonin tiede. kirjoitti:
>>uskovainen Newton, joka käytännössä perusti länsimaisen tieteen.
>>Newton kyllä muotoili painovoima lain, mutta ei ollut milläänlailla tekemisissä esimerkiski läketieteen kanssa.
Tieteeitä on siis useita ja niillä on eri "isät".>Mitä tulee taasen Newtonin uskovaisuuteen, niin tuskin 1600-luvulla Euroopassa juurikaan oli edes mahdollisuutta muuhun kuin olla uskovainen. - mie vain
siniristi kirjoitti:
>>Newton kyllä muotoili painovoima lain, mutta ei ollut milläänlailla tekemisissä esimerkiski läketieteen kanssa.
Tieteeitä on siis useita ja niillä on eri "isät".>Mitä tulee taasen Newtonin uskovaisuuteen, niin tuskin 1600-luvulla Euroopassa juurikaan oli edes mahdollisuutta muuhun kuin olla uskovainen.Kylläpäs Jumala antoi niille ihmisille viisautta parantaa hieman maailmaa. Hyvä juttu!
- mie vain
kun sitä.. kirjoitti:
annettiin Trubaduurille ja kaltaisilleen, niin he saivat jatkaa typeryyden kirjoittamisiaan tällekin palstalle.
Trubaduurin mielestä ihmiselle ei saisi ilmeisesti antaa lääkkeitä, vaan heidän on kuoltava kärsien vaivoihinsa.
On tietysti valitettavaa, ettei tyhmyyteen ole keksitty vielä lääkettä, eikä rukouskaan tunnu siihen auttavan edes Truballa.Hyvä asia tuo lääkkeen keksiminen sairaita varten, pitää olla kiitollinen siitäkin Jumalalle!
- mie vain
tavalla... kirjoitti:
>>Millä tavalla penisilliini on parantanut maailmaa?
Kommentoin tähän että onhan sairanhoitajillakin osansa potilaiden hoitamisessa, ja potilailla jotka paranivat sillä. Maailmassa on muitakin sairauksia joihin se lääke ei kyllä pysty, mutta on se erittäin tehokas ja hieno asia, kunpa ne keksisivät loppuihinkin sairauksiin lääkkeet. Olen kuullut että herätyskokouksissakin on parantunut ihmisiä, tapahtunut ihmeitä joita ateistinen maailmankatsomus ei voi hyväksyä olemassakaan.
- Hanska .
mie vain kirjoitti:
Kommentoin tähän että onhan sairanhoitajillakin osansa potilaiden hoitamisessa, ja potilailla jotka paranivat sillä. Maailmassa on muitakin sairauksia joihin se lääke ei kyllä pysty, mutta on se erittäin tehokas ja hieno asia, kunpa ne keksisivät loppuihinkin sairauksiin lääkkeet. Olen kuullut että herätyskokouksissakin on parantunut ihmisiä, tapahtunut ihmeitä joita ateistinen maailmankatsomus ei voi hyväksyä olemassakaan.
""Maailmassa on muitakin sairauksia joihin se lääke ei kyllä pysty, mutta on se erittäin tehokas ja hieno asia""
Rukoileminen ei tehoa yhtään mihinkään. - ja vaikutusvalta.
siniristi kirjoitti:
Tieteeitä on siis useita ja niillä on eri "isät".>Mitä tulee taasen Newtonin uskovaisuuteen, niin tuskin 1600-luvulla Euroopassa juurikaan oli edes mahdollisuutta muuhun kuin olla uskovainen.>>Newton kehitti tieteellisen tarkastelutavan, jonka mukaan tieteellisen tiedon tulee perustua kokeisiin ja havaintoihin, ja sen tulee olla kumulatiivista. Hänen ansiostaan tämä ajattelutapa omaksuttiin kaikkiin tieteisiin. Osin tästä syystä häntä pidetään kaikkien aikojen merkittävimpänä tiedemiehenä, joidenkin mielestä jopa historian vaikutusvaltaisimpana ihmisenä
- tähän..
mie vain kirjoitti:
viellä kun keksittäisiin lääke tyhmyyteen, paranisit sinäkin.
- Asiasta lukenut
Mr.Rehellinen kirjoitti:
Todellinen maailmanparantaja oli esim, ateistinen Ernest Duchesne joka keksi ensimmäisenä penisilliinin vaikutuksen."Äiti Teresa oli pelkkä höpöttäjä."
Omituisia käsityksiä näköjään sinulla. Äiti Teresa oli nunna, joka auttoi Kalkutan köyhiä ja sairaita v. 1914 - 1997. Hän on saanut Nobelin rauhan palkinnon v. 1979 ja suuren määrän muita kunnianosoituksia.
Rakkauden lähetit- järjestö, johon hän kuului, pitää koulua slummien lapsille, turvakotia prostituutioon pakotetuille ja parittajiaan paenneille, sairaalaa ja kotia spitaaalitautisille, taloa aids-sairaille, turvakotia löytölapsille. Joka toinen päivä on katuklinikka ja joka toinen päivä kierretään kylissä. Lääkärit tekevät klinikalla vapaaehtoistyötä.
Luin myös Sanal Edamarkun Äiti Teresan vastaisen kirjoituksen. Ensin hän sanoo, että Äiti Teresa on loannut Kalkutan maineen, kun on antanut kauniista suurkaupungista kuvan lian, kurjuuden ja kuoleman tyyssijana. Sitten hän heti seuraaavassa jaksossa sanoo, että yli 200 järjestöä pyrkii auttamaan Kalkutan slummien asukkeja kohti parempaaa tulevaisuutta. Ilmeisesti Edamark hyväksyy slummeista puhumisen ja nuo muut järjestöt, jotka auttavat slummien asukkaita, mutta ei Äiti Teresan auttamistyötä, koska Kalkutan slummit tulivat silloin koko maailman tietoisuuteen. Samoin ilmeisesti Chatterjeelle on liikaa se, että Äiti Teresan kautta ovat tulleet tunnetuiksi Kalkutan slummit ja köyhät ihmiset. Intiasta ja erityisesti Kalkutasta kai pitäisi kummankin intialaisen ( ? ) kirjoittajan mielestä antaa paljon parempi kuva, kuin millaiseksi se on osoittautunut Äiti Teresan auttamistyön tultua tunnetuksi.
Höpöttäjiä taidamme Äiti Teresan sijaan olla me, jotka tänne kirjoitamme aikamme kuluksi milloin mitäkin, milloin puuta heinää, milloin asiaa. Muuten tuollainen hehettely ja puahittelu ei ole edes höpöttämistä, vaan lapsellista touhua. - siniristi
ja vaikutusvalta. kirjoitti:
>>Newton kehitti tieteellisen tarkastelutavan, jonka mukaan tieteellisen tiedon tulee perustua kokeisiin ja havaintoihin, ja sen tulee olla kumulatiivista. Hänen ansiostaan tämä ajattelutapa omaksuttiin kaikkiin tieteisiin. Osin tästä syystä häntä pidetään kaikkien aikojen merkittävimpänä tiedemiehenä, joidenkin mielestä jopa historian vaikutusvaltaisimpana ihmisenä
Onhan mulla näyttöä hyllyssäni, mutta hanki itse omat näyttösi. Tullaan nyt sen verran sitten vastaan, että tuo vaikuttavuus on osin makuasia. Mun MIELIPITEENI siis on, että Newton on vaikuttavin yksittäinen persoona. Mutta niin on monen muunkin. Newton ei ainoastaan puhua pälpättänyt vaan näytti myös esimerkkiä, kuinka sitä tiedettä tehdään. Bacon kyllä puolusti empiiristä tutkimusta, mutta ei itse tehnyt tutkimustyötä eikä sitä paitsi arvostanut matemaattisia menetelmiä ja tieteellisiä teorioita.
- tuota noin
siniristi kirjoitti:
Tieteeitä on siis useita ja niillä on eri "isät".>Mitä tulee taasen Newtonin uskovaisuuteen, niin tuskin 1600-luvulla Euroopassa juurikaan oli edes mahdollisuutta muuhun kuin olla uskovainen."Newton kehitti tieteellisen tarkastelutavan, jonka mukaan tieteellisen tiedon tulee perustua kokeisiin ja havaintoihin"
Kyllä varsinainen pionoeeri sillä alalla oli Galilei. - hämmästyttävää
mie vain kirjoitti:
"Olen kuullut että herätyskokouksissakin on parantunut ihmisiä, tapahtunut ihmeitä joita ateistinen maailmankatsomus ei voi hyväksyä olemassakaan."
Sinäkin? Moni muukin on niistä kuullut mutta mikähän kumma siinä on että aina kun niitä tapauksia ruvetaan tosissaan etsimään ja tutkimaan, niin ei niitä löydykään. - Trubaduuri
kun sitä.. kirjoitti:
On tietysti valitettavaa, ettei tyhmyyteen ole keksitty vielä lääkettä, eikä rukouskaan tunnu siihen auttavan edes Truballa.En sentään alennu tuolle tasolle kuin sinä. Ja enkä käytä ollenkaan lääkkeitä, siis kieltäydyn säännön mukasesti niistäkin, josta hyötyä voisi jopa olla jossakin tapauksessa, sillä lumettahan ne suurelta
osiltaan ovat. Lääketehtaat ovat maailman suurimpia rosvoja kuten apteekitkin. Mitäs nyt sanot?
Mutta en sano sitä, enkä ole sitä mieltä, jotta ihmisten on kärsittävä, sillä he usein kärsivät omien tekojensa tähden. Mutta kuoltava heidän on joskus kuitenkin, joten se on aivan luonnollista.
Ja toden totta.
Niin se olisikin upeaa, jos siihenkin (tyhmyyteen) kehiteltäisiin lääke, sillä silloin päästäisiin eroon ainakin sinua vaivaavasta tekoviasta ja viasta ynnä häiriötilasta, joka uhkaa tämänkin palstan rauhaa alinomaa. - siniristi
tuota noin kirjoitti:
"Newton kehitti tieteellisen tarkastelutavan, jonka mukaan tieteellisen tiedon tulee perustua kokeisiin ja havaintoihin"
Kyllä varsinainen pionoeeri sillä alalla oli Galilei.Galileita voi pitää tieteen metodiikan ehkä merkittävimpänä pioneerina, mutta Newton yhdisti tieteellisessä tutkimuksessaan systematiikan, matemaattisen formalismin ja empirian. Hän oli ennen kaikkea synteesin luoja, jonka työssä yhdistyivät monet tieteiden vallankumouksen osatekijät yhdeksi kokonaisuudeksi.
- mie vain
Hanska . kirjoitti:
""Maailmassa on muitakin sairauksia joihin se lääke ei kyllä pysty, mutta on se erittäin tehokas ja hieno asia""
Rukoileminen ei tehoa yhtään mihinkään.Jos Jumala niin tahtoo, Hän pystyy parantamaan sairaita, se on todistettukin esim. herätyskokouksissa.
- mie vain
hämmästyttävää kirjoitti:
"Olen kuullut että herätyskokouksissakin on parantunut ihmisiä, tapahtunut ihmeitä joita ateistinen maailmankatsomus ei voi hyväksyä olemassakaan."
Sinäkin? Moni muukin on niistä kuullut mutta mikähän kumma siinä on että aina kun niitä tapauksia ruvetaan tosissaan etsimään ja tutkimaan, niin ei niitä löydykään.Minä olen kyllä löytänyt niitä, onkohan kyse viitsimisestä?
- ![-_-}!
tee näitä avauksiasi omalla nimimerkilläsi sheriffi?
- Elohiiri
avauksen tekijähän on mirkalainen.
- Samalla virneellä . (korost...
Elohiiri kirjoitti:
Eipäs olekkaan . Katsos kirjoitusasu paljastaa tekijän . Mirkaismiä toki hänkin voi sairastaa .
- Trubaduuri
Elohiiri kirjoitti:
Mikään täälläkään, ei ole niin varmaa, kuin tuo jatkuva epävarmuus kaikesta. Ja sitä agitaattorit hyödyntävät härskisti ja finninaamat puolivahingossa
vain, koska kukaan ei ole heitä vielä opettanut oikealla tielle, mutta aika hioo särmät kivestäkin.
- mie vain
Tämäkö on sinusta ateistien parantama maailma?
- Yläasteen ope
Hei, kollega, miksi sinä tulit tuollaista tänne ihmettelemään? Olisit soittanut meille yläasteelle, niin kyllä koulun kanslistikin olisi kertonut sinulle asian todellisen laidan. Meillä yläasteella ei ole montakaan ateistiopettajaa eikä taida olla teillä ala-asteellakaan. Maailmaa yritämme parantaa kaikki, mutta ei meillä ole yhtään höpöttäjää, tuskin teilläkään, sillä turhan höpöttäjät eivät opettajina menesty.
- Nasse
heijastuu ammatinvalinnassa ja uramenestyksessä?
Eikös se niin ole että ne jotka eivät itse osaa, opettavat? - Yläasteen ope
Nasse kirjoitti:
heijastuu ammatinvalinnassa ja uramenestyksessä?
Eikös se niin ole että ne jotka eivät itse osaa, opettavat?"Eikös se ole niin että ne jotka eivät itse osaa, opettavat?
Tarkoitatko, että esim. englannin opettaja opettaa englantia, vaikka ei itse osaa englantia ja matematiikan opettaja matematiikkaa, vaikkei osaa matematiikkaa? - Nasse
Yläasteen ope kirjoitti:
"Eikös se ole niin että ne jotka eivät itse osaa, opettavat?
Tarkoitatko, että esim. englannin opettaja opettaa englantia, vaikka ei itse osaa englantia ja matematiikan opettaja matematiikkaa, vaikkei osaa matematiikkaa?sitä ajoin takaa.
Ehkäpä peruskoulussa on vielä opettajia jotka osaavat asian, mutta toisaalta ovat nimenomaan peruskoulussa, kun eväät eivät riitä pidemmälle? - Nassen tarpeiksi
Nasse kirjoitti:
sitä ajoin takaa.
Ehkäpä peruskoulussa on vielä opettajia jotka osaavat asian, mutta toisaalta ovat nimenomaan peruskoulussa, kun eväät eivät riitä pidemmälle?Olen varma siitä, että sinunkin yläasteellasi opettajat tiesivät enemmän kuin sinä, vaikka kuinka tietävä olisit ollutkin. Jos olisit käynyt lukion, niin olisit huomannut, että sielläkin opettajat tietävät sinua enemmän. Jos olisit sattunut pääsemään yliopistoon opiskelemaan, niin sielläkin opettajat olisivat tienneet sinua enemmän. Mutta mikäs estää sinua itseäsi opiskelemasta yliopistossa matematiikkaa, fysiikkaa ja kemiaa ja ryhtymään noiden aineiden opettajaksi lukioon, jos ensin satut pääsemään opiskelemaan noita aineita yliopistoon. Siinä on haastetta sinulle. Ryhdy toimeen äläkä tuhlaa aikaasi enää täällä turhassa suunsoitossa.
- Nasse
Nassen tarpeiksi kirjoitti:
Olen varma siitä, että sinunkin yläasteellasi opettajat tiesivät enemmän kuin sinä, vaikka kuinka tietävä olisit ollutkin. Jos olisit käynyt lukion, niin olisit huomannut, että sielläkin opettajat tietävät sinua enemmän. Jos olisit sattunut pääsemään yliopistoon opiskelemaan, niin sielläkin opettajat olisivat tienneet sinua enemmän. Mutta mikäs estää sinua itseäsi opiskelemasta yliopistossa matematiikkaa, fysiikkaa ja kemiaa ja ryhtymään noiden aineiden opettajaksi lukioon, jos ensin satut pääsemään opiskelemaan noita aineita yliopistoon. Siinä on haastetta sinulle. Ryhdy toimeen äläkä tuhlaa aikaasi enää täällä turhassa suunsoitossa.
olen siihen että kyvyttömimmät, lahjattomimmat ja arimmat ajautuvat opettajiksi tai uskiksiksi.
Avaudu jollekin muulle. - Yks vaan
Nasse kirjoitti:
olen siihen että kyvyttömimmät, lahjattomimmat ja arimmat ajautuvat opettajiksi tai uskiksiksi.
Avaudu jollekin muulle.Mitä avautumista se on, jos kehotan sinua opiskelemaan yliopistossa matematiikaa, fysiikkaa ja kemiaa, jos osaat niitä riittävän hyvin, valmistumaan fil.kandiksi, auskultoimaan ja hakemaan sitten opettajan paikkaa. Opettajina eivät voi olla kyvyttömimmät tai lahjattomimmat, sillä sellaiset eivät pääse opiskelemaan yliopistoon. Arimmat taas eivät kestä auskultointia puhumattakaan isojen luokkien opettamista.
Jos sinulla todella on hyvä todistus ja pääsit opiskelemaan yliopistoon, niin pane töpinäksi opiskelun kanssa ja jätä turha aikaa vievä huulenheitto netissä vähemmälle. - yks toinen
Yks vaan kirjoitti:
Mitä avautumista se on, jos kehotan sinua opiskelemaan yliopistossa matematiikaa, fysiikkaa ja kemiaa, jos osaat niitä riittävän hyvin, valmistumaan fil.kandiksi, auskultoimaan ja hakemaan sitten opettajan paikkaa. Opettajina eivät voi olla kyvyttömimmät tai lahjattomimmat, sillä sellaiset eivät pääse opiskelemaan yliopistoon. Arimmat taas eivät kestä auskultointia puhumattakaan isojen luokkien opettamista.
Jos sinulla todella on hyvä todistus ja pääsit opiskelemaan yliopistoon, niin pane töpinäksi opiskelun kanssa ja jätä turha aikaa vievä huulenheitto netissä vähemmälle.pääsee aika sekalaista porukkaa. Jotensakin toimiva äly on vain muutamalla prosentilla ihmiskunnasta, ja yliopistoihin ahdetaan paljon enemmän väkeä.
Yliopistoista valmistuu semmoisiakin jotka uskoo olemattomiin. - seven
yks toinen kirjoitti:
pääsee aika sekalaista porukkaa. Jotensakin toimiva äly on vain muutamalla prosentilla ihmiskunnasta, ja yliopistoihin ahdetaan paljon enemmän väkeä.
Yliopistoista valmistuu semmoisiakin jotka uskoo olemattomiin.>>Yliopistoista valmistuu semmoisiakin jotka uskoo olemattomiin.
- Rad. At.
Ihan kiva väittämä, mutta keitä nämä 'Todelliset maailmanparantajat' sitten ovat?
Saisi vähän yksilöidä. - voilà!
uskovaiset ovat vanhoillisia oikeistokonservatiiveja jotka haluavat säiyttää nykyisenlaisen uskontoon sidoksissa olevan yhteiskunnan ja oman etuoikeutetun erityisasemansa siinä.
ateistit ovat uudistusmielisiä vasemmistoliberaaleja, jotka haluavat muuttaa nykyisen yhteiskunnan tasa-arvoisemmaksi ja tarjota jokaiselle kansalaiselle yhtäläiset mahdollisuudet.- Yks vaan
Käsityksesi on kovin mustavalkoinen. Uskon, ellei dokumentein toisin todisteta, että toisessa kappaleessa esittämäsi asiat pätevät yhtä hyvin uskoviin kuin uskomattomiinkin. Kummassakin ryhmässä on niitä, jotka ovat uudistusmielisiä liberaaleja ja jotka "haluavat muuttaa nykyisen yhteiskunnan tasa-arvoisemmaksi ja tarjota jokaiselle kansalaiselle yhtäläiset mahdollisuudet".
En tiedä, onko ja jos on, niin minkä verran, uskovaisissa "vanhoillisia oikeistokonservatiiveja jotka haluavat säilyttää nykyisenlaisen uskontoon sidoksissa olevan yhteiskunnan ja oman etuoikeutetun erityisasemansa ( Mitä tuolla tarkoitat ? ) siinä". Itse en henkilökohtaisesti tunne yhtäkään. Tosin en liiku missään hyvin konservatiivisissa piireissä, ihan tavallisissa vain. - mie vain
Uskoa ei synny omin voimin, ilmaseksi anova sen saa. Sitä ansaita ei töin ja toimin vaan Jumala sen sulle lahjoittaa. Sydän kun auki on sinne Jeesus tekee asunnon...!
- pidetään meidän
yhteiskunnassa höpö höpö juttuna siksi. Asioiden pseudo-älyllistämistäminen voi näyttäytyä "fiksuna"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633