Eli viesti naiselta naiselle:
Tiedän joitain asioita, mitkä voivat ehkä selventää paljonkin tätä juttua - vaikka ei olisikaan mitään juttua. Kaikkea en voi tässä kertoa, joten loput voit vain arvata.
Olet varmaan huomannut, että meitä ässiä pyörii täällä aika tavalla. Mutta juuri sinulle S (paljonpa auttoi tämäkin vihje, eikös vaan ?? ) on asiaa.
Minulla ja sinulla on muutamia yhteisiä piirteitä, mitkä sekoittavat meidät keskenään. Asumme lähestulkoon samassa kaupungissa... muuta en voi tässä paljastaa, sillä saadaan vielä vihaiset miehet (huom! monikkomuoto potenssiin 2) kimppuumme. Toivottavasti meitä ei ole vielä sekoitettu siihen ikivanhaan (anteeksi S94 ikärasismini), kun ei me sentään vielä niin vanhoja olla ;)
Viesti S:lle
13
1775
Vastaukset
- ja onko jotakin
tärkeää mitä tarvitsee tietää kenties?
- väärä S
ainakin mun mielestä. Eräs J on ilmiselvästi rakastunut S:ään ja on voinut sekoittaa minun (S myös) torjuvat sanani hänen sanoihinsa - mikä ei tosin ollut tarkoitukseni. Tämä J on tod.näk. eräs 30 tai 31v. mies, joka ei taida itsekään tietää tarkkaa ikäänsä.
- kannattaisi
väärä S kirjoitti:
ainakin mun mielestä. Eräs J on ilmiselvästi rakastunut S:ään ja on voinut sekoittaa minun (S myös) torjuvat sanani hänen sanoihinsa - mikä ei tosin ollut tarkoitukseni. Tämä J on tod.näk. eräs 30 tai 31v. mies, joka ei taida itsekään tietää tarkkaa ikäänsä.
laittaa enemmän tietoa, että ei tule väärinkäsityksiä. S-kirjaimella alkavia on paljon.
- -S-
sama nimi?
- väärä S
Sun nimessä on tietääkseni? neljä kirjainta ja mun viisi...
Haluatko että muutkin tietävät enemmän?
- Järjen ääni
Mitä ihmeen löpinää tämäkin on? Lukekaa palstan nimi ja miettikää sitten uudestaan kuuluuko juttunne tänne vai kentien jollekin aivan toiselle palstalle. Tässäkään "ilmoituksessa" ei ole edes mitään varsinaista asiaa...täysin älytöntä.
Ja se puhelinkin on keksitty...kannattaiskohan käytää sitä???- väärä S
Ei kuule satu olemaan kyseessä olevan naisen puhelinnumeroa... mutta soita mun puolesta, jos sulla on. Vaikka se puhelin keksittiinkin, joo vuonna 1879...
- Se S:kö?
Tarkentaisitko vähän? Ei tarvitse koko elämänkertaa täällä rustata mutta edes niin että, voisin tajuta asian...
- väärä S
enhän mä voi hyvä ihminen ruveta täällä kenenkään nimiä huutelemaan, vai voinko?
- väärä
S?=?
- yksi S
millä palstalla ko. sekaannukset on voinut tapahtua?
laita vaikka linkki ko. keskuteluun, pliis.- väärä S
eli ei minua,
vaan Jouni etsii Satua... jos Satu huomaisi :) - yksi S
väärä S kirjoitti:
eli ei minua,
vaan Jouni etsii Satua... jos Satu huomaisi :)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415