Lueskellut näitä juttuja ja aloin miettimään mistä sanonta "Ja mitään ette voi" on peräisin? Movettajalta vai antimovettajalta?
Ja mitään ette voi..
7
1464
Vastaukset
- Ei toimi
Vastustajilta.. Perua muistaakseni jo WGI/ACN/Seven ajoilta.
- wgi-hörhö
Kyllä se on verkostomarkkinoijalta peräisin oleva lausahdus. WGI-hörhö pekkanet sitä alunperin taisi käyttää.
- eivät voi!
Lausahdus on peräisin anti WGI:ttäjiltä. Sanonta perustuu siihen tosiseikkaan, että internet-aikakaudella huijaaminen on käynyt entistä vaikeammaksi kun tieto, joka ei välttämättä ylitä uutiskynnystä valtakunnallisessa mediassa on kuitenkin jokaisen saatavissa.
Vielä 80-luvulla ja 90-luvulla esim. Goldenin aloitellessa värväreiden puheet meni helpommin läpi kun asioiden todellista laitaa ei ollut saatavilla. Nettiaikakaudella tarvitaan vain pari hakusanaa ja kliks.
Ja mitään eivät voi! - AdaFlink
... joskus tossa 2002...2003 vuosien kuumimmassa WGI-tiimeelyksessä käytti tota sanontaa.
Hän koitti tehdä vaikutusta, että on ulkomailla (Pattiksella Thaimaassa, palmujen alla) tekemässä kovan luokan bisneksiä. Me ehdotettiin, että ostetaan sille skandinäppiskin, ettei tartte käyttää Itä-Helsingissä jotain ulkolaista. Järjestettiin sitten ihan oma kurssikin, missä ei saanu käyttää ääkkösiä ollenkaan.
Pekkanetti palasi sitten muistaakseni ihan oikeestikin Thaimaaseen, kun sen viiden vuoden "ei toivottu henkilö" tuomio tuli täyteen. Se jäi kiinni liian "paksun Herban" salakuljettamisesta erään lentokentän lähtöselvityksessä ja sai tuomion: 10 kk apinahäkkiä ja 5 vuotta ei toivottu henkilö Thaimaaseen. Tuumas vaan tullivirkailijoille, että: Etteko te tieda, kuka mina olen? Eivät äkkipäätä tunnistaneet noinkin suurta julkkista, vaan tie vei paikalliseen putkaan.
Ja mitaan ette voi...- Ei toimi
Mä muistelin että pekkanet viljeli vaan sitä "Karavaani kulkee... " mantraansa :)
- AdaFlink
Ei toimi kirjoitti:
Mä muistelin että pekkanet viljeli vaan sitä "Karavaani kulkee... " mantraansa :)
... Pekkanetillä. Mm. Karavaani kulkee ja koirat raksyttaa, anonassikat, kastemadot yms. yms... Toi mitaan ette voi...oli muistaakseni paljon sellaisessa yhteydessä, kuin veikkauksia WGI:n kaatumisesta: "Aloitetaan se laskeminen tasta paivasta..., jos en ole itse paikalla..."
En oo nyt omalla koneella, joten en pääse niihi tiedostoihin käsiksi. Tarttee iltasella kaivella ihan vaan muisteloiksi...
Ja mitaan ette voi...
- Kusetettu999
Onko Pekkanettiä näkynyt, olis vähän asiaa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311325Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373863Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093029Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1242389Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812045Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17790Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143735- 53699