Stephen kingin: sairaala

kkkkk

katsoin ohjelman ja jäin ihmeteeleen mikä/kuka se muurahaiskarhun näkönen olio oikein on ? siinöä on samaa näköä kuin siinä lääkärissä

9

1464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja

Muurahaiskarhu-olio on Antubis, joka suojelee sairaalassa kummittelevaa pikkutyttöä Marya ja joka pelasti onnettomuuteen joutuneen taiteilija Peter Rickmannin hengen, vaatien kuitenkin vastapalveluksena Peteriä auttamaan Marya, jota sairaalan toinen, läpeensä paha kummitus Paul vainoaa.

• ... niin, että muurahaiskarhu "syö" sairauksia. Sanoisin, että kökömpää sarjaa saa hakea. Se kai perustuu Lars von Trierin sarjaan, joka kai oli laadukkaampi. Harmi, että missasin sen. :(

• Oniyuri

sarja perustuu Stephen Kingin novelliin!

• kuule itse
        Oniyuri kirjoitti:

sarja perustuu Stephen Kingin novelliin!

Sarja perustuu 100% varmuudella Lars von Trierin Riget-sarjaan. Stephen King on kirjoittanut von Trierin luvalla Kingdom Hospital-sarjan käsikirjoituksen, ei todellakaan mitään novellia aiheesta.

• Oniyuri
        kuule itse kirjoitti:

Sarja perustuu 100% varmuudella Lars von Trierin Riget-sarjaan. Stephen King on kirjoittanut von Trierin luvalla Kingdom Hospital-sarjan käsikirjoituksen, ei todellakaan mitään novellia aiheesta.

miten sitten kyseinen teos sattuu olemaan olemassa?

• really!!

• Oniyuri
        really!! kirjoitti:

Lue vaikka tämä artikkeli. Oletko kenties tanskalaisvastainen?

http://www.scifi.com/sfw/issue358/interview.html

ei toimi.
        Ja toivon mukaan toi heitto ei tarkottanu et mä olisin rasisti. Koska jos tarkotti ni...

• ainakin minulla
        Oniyuri kirjoitti:

ei toimi.
        Ja toivon mukaan toi heitto ei tarkottanu et mä olisin rasisti. Koska jos tarkotti ni...

tuo linkki.

Siinä sarjan tuottaja kertoo kuinka Stephen King tutustui tanskalaissarjaan coloradolaisessa videovuokraamossa, kun Hohdosta tehtyä tv-sarjaa kuvattiin vuonna 1996. King sai idean tehdä amerikkalaisversion ja oli yhteydessä von Trieriin. Projekti jäädytettiin vuosiksi, mutta Kingin auto-onnettomuus vuonna 1999 innoitti kirjailijaa tekemään käsikirjoituksen valmiiksi. Tv-sarjan ohella syntyi myös kirja samasta aiheesta. Tätä varmaan tarkoitit.

Tanskalaisvastaisuus-kommentti viittasi vain viime päivien tapahtumiin. En oikeasti uskonut, että sinulla on mitään maata vastaan. oli siis vain kehnoa huumoria. Pahoittelen asiaa.

• Oniyuri
        ainakin minulla kirjoitti:

tuo linkki.

Siinä sarjan tuottaja kertoo kuinka Stephen King tutustui tanskalaissarjaan coloradolaisessa videovuokraamossa, kun Hohdosta tehtyä tv-sarjaa kuvattiin vuonna 1996. King sai idean tehdä amerikkalaisversion ja oli yhteydessä von Trieriin. Projekti jäädytettiin vuosiksi, mutta Kingin auto-onnettomuus vuonna 1999 innoitti kirjailijaa tekemään käsikirjoituksen valmiiksi. Tv-sarjan ohella syntyi myös kirja samasta aiheesta. Tätä varmaan tarkoitit.

Tanskalaisvastaisuus-kommentti viittasi vain viime päivien tapahtumiin. En oikeasti uskonut, että sinulla on mitään maata vastaan. oli siis vain kehnoa huumoria. Pahoittelen asiaa.

selvä. Täytyykin yrittää katsoa sitä toista juttua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      8
      3142
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      10
      2164
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      118
      1792
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1136
    5. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      138
      1022
    6. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      992
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      36
      813
    8. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      53
      743
    9. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      67
      701
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      685
    Aihe