Stephen kingin: sairaala

kkkkk

katsoin ohjelman ja jäin ihmeteeleen mikä/kuka se muurahaiskarhun näkönen olio oikein on ? siinöä on samaa näköä kuin siinä lääkärissä

9

1435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja

Muurahaiskarhu-olio on Antubis, joka suojelee sairaalassa kummittelevaa pikkutyttöä Marya ja joka pelasti onnettomuuteen joutuneen taiteilija Peter Rickmannin hengen, vaatien kuitenkin vastapalveluksena Peteriä auttamaan Marya, jota sairaalan toinen, läpeensä paha kummitus Paul vainoaa.

• ... niin, että muurahaiskarhu "syö" sairauksia. Sanoisin, että kökömpää sarjaa saa hakea. Se kai perustuu Lars von Trierin sarjaan, joka kai oli laadukkaampi. Harmi, että missasin sen. :(

• Oniyuri

sarja perustuu Stephen Kingin novelliin!

• kuule itse
        Oniyuri kirjoitti:

sarja perustuu Stephen Kingin novelliin!

Sarja perustuu 100% varmuudella Lars von Trierin Riget-sarjaan. Stephen King on kirjoittanut von Trierin luvalla Kingdom Hospital-sarjan käsikirjoituksen, ei todellakaan mitään novellia aiheesta.

• Oniyuri
        kuule itse kirjoitti:

Sarja perustuu 100% varmuudella Lars von Trierin Riget-sarjaan. Stephen King on kirjoittanut von Trierin luvalla Kingdom Hospital-sarjan käsikirjoituksen, ei todellakaan mitään novellia aiheesta.

miten sitten kyseinen teos sattuu olemaan olemassa?

• really!!

• Oniyuri
        really!! kirjoitti:

Lue vaikka tämä artikkeli. Oletko kenties tanskalaisvastainen?

http://www.scifi.com/sfw/issue358/interview.html

ei toimi.
        Ja toivon mukaan toi heitto ei tarkottanu et mä olisin rasisti. Koska jos tarkotti ni...

• ainakin minulla
        Oniyuri kirjoitti:

ei toimi.
        Ja toivon mukaan toi heitto ei tarkottanu et mä olisin rasisti. Koska jos tarkotti ni...

tuo linkki.

Siinä sarjan tuottaja kertoo kuinka Stephen King tutustui tanskalaissarjaan coloradolaisessa videovuokraamossa, kun Hohdosta tehtyä tv-sarjaa kuvattiin vuonna 1996. King sai idean tehdä amerikkalaisversion ja oli yhteydessä von Trieriin. Projekti jäädytettiin vuosiksi, mutta Kingin auto-onnettomuus vuonna 1999 innoitti kirjailijaa tekemään käsikirjoituksen valmiiksi. Tv-sarjan ohella syntyi myös kirja samasta aiheesta. Tätä varmaan tarkoitit.

Tanskalaisvastaisuus-kommentti viittasi vain viime päivien tapahtumiin. En oikeasti uskonut, että sinulla on mitään maata vastaan. oli siis vain kehnoa huumoria. Pahoittelen asiaa.

• Oniyuri
        ainakin minulla kirjoitti:

tuo linkki.

Siinä sarjan tuottaja kertoo kuinka Stephen King tutustui tanskalaissarjaan coloradolaisessa videovuokraamossa, kun Hohdosta tehtyä tv-sarjaa kuvattiin vuonna 1996. King sai idean tehdä amerikkalaisversion ja oli yhteydessä von Trieriin. Projekti jäädytettiin vuosiksi, mutta Kingin auto-onnettomuus vuonna 1999 innoitti kirjailijaa tekemään käsikirjoituksen valmiiksi. Tv-sarjan ohella syntyi myös kirja samasta aiheesta. Tätä varmaan tarkoitit.

Tanskalaisvastaisuus-kommentti viittasi vain viime päivien tapahtumiin. En oikeasti uskonut, että sinulla on mitään maata vastaan. oli siis vain kehnoa huumoria. Pahoittelen asiaa.

selvä. Täytyykin yrittää katsoa sitä toista juttua...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1589
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1394
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1317
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1208
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      53
      1196
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      955
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      817
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      725
    Aihe