turun privaatti mestat

eki

Missä mestoissa käytte turussa privaateissa? ite tulee käytyä punaisessa lyhdyssä. Siellä kun on tyttö aina siellä kaupassa näytillä. Muissa paikoissa tuntuvat piilottelevan niitä. esim sensuellissä ja sex centerissä. kertokaahan kokemusianne.

5

15184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • privaatissa

ehdoton suosikkipaikkani pieni privaattiliike pulssia vastapäätä.siellä olen todella saanut rahoilleni vastiketta!

• kimppapimppa-kiva

Itte en ole käynyt mutta kerran kerättiin kolehti ja annettiin huoran näyttää tavaransa työnantajalle, no se oli aika ymmällään eikä tajunnut kuin jälkeenpäin että me oltiin maksettu se. (Tapahtui Show Timessä)

Toisen kerran oltaisiin menty Malibussa porukkasaunaan mutta eivät päästänet kuin yhden miehen ja yhden huoran kerrallaan, se jäi sitten tekemättä. Kerran kävin myös itäisellä pitälläkadulla mut ei ollut hyvä.

• privaatissakerrankäynyt

Itse käyny kerran Sweet Ladies-paikassa, en tiedä mut en ollu ehkä ihan "valmis" siihen meininkiin, pientä kieliongelmakin oli (englanniksi palveltiin), en saanut mitään erikoisia kiksejä.

Showtime:ssa on käyty useastikin ja siellä on kyllä hyvä meininki, itselläni toimii sellainen pitempi tanssisessio ja vasta sitten voidaan miettiä toimenpiteitä, SweetL oli todella lyhyt tanssi ja sitten kysyttiin jo lisäpalveluista..mun mielestä ei niin hyvä juttu..

Minkälaista meininkiä SexCenter-10:ssä? (siis se mesta joka on lähiten satashelliä) Entäs cicciolinos? (nettisivuilla kuva tytöstä)
      Mä olen ihan amatööri privaattipaikoissa, miten prukaatte toimia siellä?

• eki

yleensä tosiaan alkavat kerjäämään rahaa ja tarjoovat lisäpalveluita pienen tanssin jälkeen. mun mielestä se on ihan perseestä. tää lisäpalveluhan tarkoittaa yleensä, että tyttö vetää sulta handuun kumihanska kädessä. Punasessa lyhdyssä tytöt velottaa 10 egee jo siitäkin jos itte runkkaat siellä. Eli maksat kympin käteenvedosta, jonka voi tehdä kotona ihan ilmaseks. Mun mielestä 10 eurolla pitäis vähintään saada roiskia mällit tytön päälle.

Sweet ladies paikassa näky tälläkin viikolla olevan aikas hyvän näkönen blondi. Onko kukaan käyny testaamassa?

• Varissuon rocco

Minkä ikäisiä naisia niissä paikoissa esintyy?
      Onko koskaan 35 hyvärunkoisia naisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      48
      1538
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      22
      1050
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1026
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      87
      955
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      896
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      835
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 70
      769
    Aihe