kuntoutuskodissa. Siellä kuntoutetaan erilaisista psykooseista kärsineitä henkilöitä takaisin "normaaliin" elämään.
Päivän rutiineihin kuuluvat yhteiset ruokahetket henkilökunnan ja asukkaiden kanssa. Olimme ruokapöydässä ja minusta jossain soi kännykkä (todennäköisesti kuului rappukäytävästä.) No katsottiin että kuntoutuskodin puhelimet ne eivät ainakaan olleet. Niinpä tyhmänä möläytin kovaan ääneen, mitään ajattelematta, että minä taidan kuulla sitten ihan harhoja. Pöydässä, joka oli täynnä ihmisiä jotka oikeasti ovat kuulleet ja osa vielä kuulikin harhoja.
Öhöm.. Osa porukasta kävi vaikeaksi ja itse varsinkin. Ja tilannetta ei ainakaan auttanut se, että työtoveriani rupesi hirveästi naurattamaan kömmähdykseni ja yritti peitellä sitä naurua.
Mutta onneksi asia unohtui melkein saman tien. Sillä hetkellä toivoin, että olisin ollut näkymätön. Mutta nyt se jo vähän naurattaa.
Olin töissä
Mona-Henrika
2
1505
Vastaukset
- heep
Mielestäni tuollaisiin tilanteisiin pitäisi kaikkien suhtautua huumorilla ja nauraa reilusti, jos naurattaa. Turha tehdä elämää liian vaikeaksi.
- maikka
vei Okelin sokeita aina retkille kulttuurimestoihin.
Kerran se kysy, kun olivat lounaalla, leipää pyytävältä sokealta että:
"tummaa vai vaaleeta".
"Ihan sama se mulle on...", vastasi sanavalmis sokko.
SItt kaikki nauros.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154168Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692675Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932391- 472323
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5301347Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176