Niinistön oppi - mahdollsimman halvalla mahdollisimman paljon. 16 tuntisia työpäiviä nälkäpalkalla.
Mutta minkä takia se on näin?
Johtuuko se siitä, että eliitti on niin ahneeta?
Vai voisiko se sittenkin johtua siitä, että verotusaste on täällä niin korkea, - En tarkoita pelkästään kunnallis- tai valtion verotusta vaan myös alv. verotusta myös, mikä näkyy korkeina hintoina, - että työtä on tehtävä niin paljon, jotta elätit voidaan kustantaa ja saada myös itse jotain käteen?
Mitä enemmän näitä lakkoja ja tätä yleistä työnvieroksuntaa on, sitä enemmän työssäkäyvät joutuvat kovempaan rasitukseen. Kyseessä on siis oravanpyörä.
Jos nää kaikki laiskurit saataisiin töihin niin saataisiin enenmmän verotuloja -> Lisää varoja koulutukseen/terveydenhuoltoon yms. tai veroastetta voisi laskea, jolloin ostovoima kasvaisi, jolloin kuluttajat saisivat itse päättää paremmin mihin rahansa käyttäisivät. Esim. tällöin terveen henkilön ei tarvitsi rahojaan tuhlata terveydenhuoltoon, kun ei sitä tarvitse.
Näihän se menisi, käytät rahasi siihen mihin itse katsot parhaaksesi. Vapauden ihanne olotila.
EI IKINÄ ORJATYÖTÄ!!!
5
215
Vastaukset
- itse itsensä elättävä
Kuka on puhunut 16-tuntisista työpäivistä? Ja se nälkäpalkka on suhteellinen käsite. Kyllä tämä työtä vieroksuva elättikansa pitää töihin saada. Tässähän on kysymyksessä yhdistelmäpalkka, jossa työstä maksettavan palkan lisäksi maksettaisiin sitä työttömyyskorvausta jota jo nyt maksetaan. Suurimpana esteenä mallin toteuttamiselle lienee SAK ja vasemmisto, jotka kannattavat vastikkeetonta rahan syytämistä elättikansalle.
- alkoi nyt!
Vuonna 1956 demarit masinoivat SAK:n kanssa yleislakon Kekkosta vastaan.
Nyt maksetaan potut pottuina. Hennapää eukko pannaan lujille ja SAK ajetaan lopullisesti alas.
Näin on nyt näreet!- taitaakin
olla valtaa vaikka muille jakaa.
- erosit SAK:sta?
Onko sulla valtuudet puhua muiden puolesta, häh?
- röyhtäistä
sun riistetyn tomumajan haudalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1311315Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373853Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1093009Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1192374Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812035Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961761Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.2991006Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17770Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143725- 53699