Moi!Onko kellään Tamagotchia?sellaista pientä virtuaali lemmikkiä!!!!!!
mulla on yks ja se on kakkos versio.
Sen nimi on tällähetkellä Angel ja on aikuinen rakastan Angelia
Tamagotchi
15
2562
Vastaukset
- ........niin.........
Mullakin on tama. Mut onko tamoille koodeja?
- Cats
ON MULLA 2 JA 1 VERSIO JA SAAN 3 VERSION IHA PIA
- jeaou
Mulla oli ykkösversio mut se meni vissii rikki.Ostin
sitte kakkosversion ja se on mulla vieläki! Tänään
mennään kaupoille niin ostan uuden tamagotcgin! Siis
versio 3:mosen!
- tamojen kaveri
mul on tamagotcheja versio 1, 2, 3 ja 4 Jinsei ja odotan uutta 4,5 vaiko 5!
- ...
Mistä niitä oikein sais ostettua? En oo nähny niit pitkään aikaan missään..
- Tama-Fani-4ever
... kirjoitti:
Mistä niitä oikein sais ostettua? En oo nähny niit pitkään aikaan missään..
Juups, kyllä niitä jostain Prismasta, Anttilasta löytyy, tai ihan lelukaupasta!
- Mutaponi
Mulla on myös tamagotchi. Se on ihana. Sen nimi on Bibi ja se on tyttö. Se on nuori,koska mä pitkästä aikaa alotin pelaamaan tamalla. Muuten Sä jolla on se Angel niin ootko saanu koodeja tamaan. Mä oon voin neuvoo jos haluut.
- mutaponi
Mä toivon joululahjaks ihan uusinta tamaa!!!
- Tamagotchichi
Mulla on tamagotchi 4, se ei ole käytössä, mutta patteria on vielä jäljellä. Olen muuten 20v.
- kiitollinen..
mistä niitä saa ?
- Lissu``
kiitollinen.. kirjoitti:
mistä niitä saa ?
Mistä niit siais haluisin nelosen ?;;(
- j
vitu jepa!!!!
- jiolpiop
Mulla on, tosin ostin sen about neljä voutta sitten. Vieläkin toimii! :D
- :)
Mulla on yks joskus 7 vuotta sitten ostettu... Ei osoita hajoamisen merkkejä ja on tällä hetkellää violetchi!
- tamafani
Mulla on joku minkä sain 1-2 luokalla ja toimii yhä,mutta en tiedä mikä versio koska se on kulunut tosta pinnasta pois ja en muista,tää on tälläne vaaleepunane ja ton "antennin" päässä on punanen pallo ,tietääkö joku mikä versio se on?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124280MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822161Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5551701Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991425Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671147Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331078Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60903- 171874
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3868