Moi!Onko kellään Tamagotchia?sellaista pientä virtuaali lemmikkiä!!!!!!
mulla on yks ja se on kakkos versio.
Sen nimi on tällähetkellä Angel ja on aikuinen rakastan Angelia
Tamagotchi
15
2580
Vastaukset
- ........niin.........
Mullakin on tama. Mut onko tamoille koodeja?
- Cats
ON MULLA 2 JA 1 VERSIO JA SAAN 3 VERSION IHA PIA
- jeaou
Mulla oli ykkösversio mut se meni vissii rikki.Ostin
sitte kakkosversion ja se on mulla vieläki! Tänään
mennään kaupoille niin ostan uuden tamagotcgin! Siis
versio 3:mosen!
- tamojen kaveri
mul on tamagotcheja versio 1, 2, 3 ja 4 Jinsei ja odotan uutta 4,5 vaiko 5!
- ...
Mistä niitä oikein sais ostettua? En oo nähny niit pitkään aikaan missään..
- Tama-Fani-4ever
... kirjoitti:
Mistä niitä oikein sais ostettua? En oo nähny niit pitkään aikaan missään..
Juups, kyllä niitä jostain Prismasta, Anttilasta löytyy, tai ihan lelukaupasta!
- Mutaponi
Mulla on myös tamagotchi. Se on ihana. Sen nimi on Bibi ja se on tyttö. Se on nuori,koska mä pitkästä aikaa alotin pelaamaan tamalla. Muuten Sä jolla on se Angel niin ootko saanu koodeja tamaan. Mä oon voin neuvoo jos haluut.
- mutaponi
Mä toivon joululahjaks ihan uusinta tamaa!!!
- Tamagotchichi
Mulla on tamagotchi 4, se ei ole käytössä, mutta patteria on vielä jäljellä. Olen muuten 20v.
- kiitollinen..
mistä niitä saa ?
- Lissu``
kiitollinen.. kirjoitti:
mistä niitä saa ?
Mistä niit siais haluisin nelosen ?;;(
- j
vitu jepa!!!!
- jiolpiop
Mulla on, tosin ostin sen about neljä voutta sitten. Vieläkin toimii! :D
- :)
Mulla on yks joskus 7 vuotta sitten ostettu... Ei osoita hajoamisen merkkejä ja on tällä hetkellää violetchi!
- tamafani
Mulla on joku minkä sain 1-2 luokalla ja toimii yhä,mutta en tiedä mikä versio koska se on kulunut tosta pinnasta pois ja en muista,tää on tälläne vaaleepunane ja ton "antennin" päässä on punanen pallo ,tietääkö joku mikä versio se on?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 134367
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831649Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2641488Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731475Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2371351Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931024
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651003