Kumpi on helpompaa,opettaa nainen ajamaan autoa,vai lehmä hävittäjälentäjäksi.Olen yrittänyt opettaa vaimolle joustavaa liikennöintiä 15 vuotta,eikä ole oppinut,ei edes auton jouheaa käyttöä.Onko kukaan yrittänyt tätä lehmä-hävittäjälentäjäksi koulutusta,onnistuiko,kauanko kesti opetus,mikä oli hankalinta?
Nainen ratissa
17
1468
Vastaukset
- Säälin toista autoamme
Kyllä nainen auton kulkemaan saa aika pienellä opetuksella, mutta sitten vasta alkaa vaikeudet:
Kaasussa vain kaksi asentoa, kytkimessä on vain kaksi asentoa, jarru=??ei tunneta, nopeus=aina liikaa, Öljyt>ei tarkisteta, muut tarkistukset>ei tarkisteta, autossa vikaa= "Minun autoni, ei hänen, on risa paska" Auto sisältä täynnä karkkipaperia= "Minä, siis MINÄ, en ole siivonnut hänen autoaan"jne,jne
Kuitenkin hän ajaa sillä päivittäin, ja minä ihan toisella.
nimimerkkini kertoo kaiken tunteistani autojamme kohtaan.- Minnihiiri
Säälin vaimoasi.
- säälin vain toista autoamme
Minnihiiri kirjoitti:
Säälin vaimoasi.
Vaimoani kohtelen niinkuin kaiketi kuuluukin, kukkia viikoittain(ei mitään omantunnon puuduttajia, vaan ihan oikeasti) kauppa-asiat hoidan työmatkojen ohessa, lisäksi kodin pikku askareita ja sisäremonttia sikäli kun tunteja vielä riittää. Ja sitten on tämä jokailtainen romantiikkapuolikin viineineen ja kynttilöineen. Siinä sivussa huolehdin myös toisesta autostamme(siis tästä vaimon) silloin kun ehdin (kuitenkin kiireinen työ ja pitkiä työpäiviä). Näillä keleillä illemmalla on aika vit.mainen mennä pihalle niitä oljyjä ja muita nesteitä mittailemaan ja roskia korjaamaan pois. Varsinkin remonttiommat on aika kivoja 20ast pakkasessa.
Ei vaimoani tämän vuoksi tarvi sääliä.
Joskus vaan on mukava olla rehellinen itselleen.
- kädet parempaan käyttöön
vierottamaan naisesi kännykän käytöstä ajon aikana?
Näitä pelottavia yksikätisiä ja jopa kädettömiä PUHELIN-NAINEN-AUTO LIIKKEELLÄ-yhdistelmiä näkee kaupungin liikenteessä ja parkkipaikoilla ihan liikaa.
Minua pelottaa. - olla tyhmä!
Oma syysi - olet ottanut itsesi kaltaisen vaimon. Lopeta siis ruikutus.
- Minnihiiri
Autokoulun opettajan huoleksi.
Ei kukaan ole profeetta omalla maallaan. - opettaa
Älä "opeta" kun et kerran osaa
- Voordi
Parempi puolisko ajaa hyvin.
Periaate on, että vaimolla on parempi auto alla lapsia vietäessä.
Onpahan enemmän rautaa ja turvatyynyjä jos jotakin sattuis.
Samoin mulla, kun vien tenavia tarhaan.
Sanoisin, että ajan huonommin. Syy: Tilannenopeuteni on välillä liian suuri mutkiin tultaessa ja varsinkin sieltä lähdettäessä.
Ehkä liikaa kaasua tulee annettua näin liukkailla..
Ei ole teinipoika poistunut kokonaan ajotyylistä.Ei hyvä.Opetellaan.- jäääää
Näinhän se on pikkuteini välillä putkahtaa esille itse kullakin, on hyvä että sen tiedostaa ja pyrkii saamaan sen aisoihin.
Ihminen ajaa niin kuin elää.
Verrattaessa miestä ja naista tulee mieleen kotoa lähtö, emäntä tarkistaa avaimien mukana olon ennen oven sulkemista, mies pamauttaa oven kiinni ja kokeilee sen jälkeen onko avaimet mukana...
- semmoinen
ihmistä ymmärtämätön juntti. Ei ihmistä, eikä etenkään naista saa tekemään asioita sanomalla suoraan niinkuin sanot. Johdattelu ja itseoivaltaminen ovat avainsanoja oppimisessa.
- ei toimi
Takomalla laitettu tieto on sellaista mikä unohtuu juuri silloin kun sitä tarvitsee.
- pikku-stobe
ei toimi kirjoitti:
Takomalla laitettu tieto on sellaista mikä unohtuu juuri silloin kun sitä tarvitsee.
naisesesta saa hyvää kuskia.Siihen menee autokoulun jälkeen vielä 3-4 vuotta koulutuksessa ennen kuin voi olla tyytyväinen tulokseen.Rahakasta hommaa (kaksi autoa lunastukseen)se on.Lähtökohtana koulutuksessa kannataa aloittaa mannermaiset käsimerkit muille tiellä ajajille ja helvetinmoinen yleinen älämölö nysväreille..Kun autolla ajo alkaa sujumaan voi siirtyä opettamaan renkaiden vaihtoa,mutta se onkin jo toinen asia.......
- nainen, niinkö?
Just, opettamalla omaa tyyliäsi pilaat kaiken.
Itse ajoin korttini jo kauan sitten. Autokoulun opea lukuunottamatta yksikään mies ei ole puuttunut ajamisiini, paitsi kannustamalla ja kehumalla.
No, joskus oli aika jolloin liikenteessä sai miehiltä nekatiivista huomiota vain siksi että olen nainen, tämän puolisokin myönsi. Samaan tyyliin huomionosoitusta sai siihen aikaan "väärillä rekkareilla, väärässä paikassa". - BlackPete
Ei tunnu vaimo vaan oppivan...ajanut n.10 vuotta autoillani, ei mielellään aja, kehotan aina ajamaan kuin vain mahdollista. Nyt uusi auto, ja ajanut sillä kerran, oli karseeta istua vieressä: empi kääntyä, ryhmittyä, luistatti valtavasti kytkintä, nyki, sammui, riuhtoi vaihteita ja ajoi metrin päässä edellä ajavan puskurista, piti huomauttaa siitäkin. Ei varmaan ihan heti astu taas rattiin, oli hänelle yhtä tuskaa. Hän sanookin ettei hän autolla ajosta tykkää ja nauti, ymmärrän toisaalta ettei kaikki sitä "sisäsyntyisesti" hallitse ja edes haluakaan opetella jouhevuutta. Noh, ajan itse kyllä mielelläni joten ei haittaa vaikka hän istuu kartturina, kun muuten upea nainen on. Mutta: kyllä, moni muukin nainen ajaa epäjouhevasti ja arastellen, ja tilan hahmotuskyky on erilainen kuin miehillä, tutkittu asia (isot raot parkkiruudussa toisiin, toisaalta edellä ajavan persiissä ajetaan jne).
- Rellu5L
Oletko varma, ettet ollut anopin kyydissä, meillä ainakin anoppi ajaa juuri noin. Sen sijaan emäntä ajaa niin kuin olisi syntynyt vaihdekeppi kädessä hyväilen sen nuppia.
- tavallinen tallaaja
No miun emäntä kyllä ajaa suht hyvin. Oikeestaan minulla ei ole paljon sanottavaa hänen ajotyylistään. Mutta kaikkein parasta on, että hän vaihtaa itse lamput ja renkaat yms autoonsa. Minun ei tarvitse olla kuin henkisenä tukena tarvittaessa. Hän vie itse autonsa huoltoon ja seurailee öljyjä sun muita. Minunlla ei ole mitää valittamista tähän järjestelyyn.
- Rekkanainen
...mennä!!!
Se,joka autolla ajaa, huolehtii huollot, renkaitten vaihdot ja siivoukset.
Hienoa :)
Tosin,minä meillä rekanvetäjät siivoan...vaikka mieheni pitääkin siistinä hytin, niin pesen ja puunaan sen itse...joo, olen kait sit liian tarkka.
Ja sama ulkopuolelta, tarpeen vaatiessa pienet kolot saavat tiskiharjan käsittelyn ja liuotinta kyytipojaksi....vaikka eipä siitä ole iloa kuin siihen asti,kun veturilla ensimmäisen kerran tien päälle lähtee pesun jälkeen.Kyllä, osaan käyttää painepesuria, jos joku asiaa miettii. Enkä pese itseäni samalla kertaa ;->
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi474097Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal623753- 703288
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963190Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892154- 352108
- 241959
- 381939
- 311921
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231844