Haaste Moven vastustajille

Aiofjjfjfjfjjffjfj

Käykää kuuntelemassa nykyinen lyhytesitelmä ja kuuntelemassa liiketoimintaesittely. Ei maksa teille mitään ja tajuaisitte mitä kohta tulee tapahtumaan. Homma ei todellakaan ole enää kamppanjatuotteen myymistä. Tajuaisitte sen jos vaivaituisitte ottamaan selvää asioista. Korostan työ on muuttunut todella paljon 8kk aikana. Ottakaa selvää, jos uskallatte. Helppo se on näyttöpäätteen takaa jakaa negatiivista palautetta, kun ette oikeasti edes voi kuvitella mitä kohta tapahtuu. Niin sanottu paskatyö on nyt tehty ja nyt mennään kovaa eteen päin :)

Siis haaste. Kirjoita tähän ketjuun nimimerkkisi, jos olet varma että Move huijaa ihmisiä. Perustele miksi. Jos puhut aloitusmaksusta / kamppanjatuotteen pelkästä myynnistä niin kaikki ketkä tietää mitä kohta tapahtuu voi vaan myhäillä tyytyväisenä :)

Mahtavaa vastustustyötä teille kaikille. Tulette varmasti menestymään elämässänne, kun pidette tuon asenteen :)

P.S. erittäin tyytyväinen movettaja.

22

2916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mursis

Kerro asia tällä palstalla. Lupaamme lukea viestisi tarkkaan.

Aivan varmasti ei ole mitään, mitä lyhkärissä voit esittää, mutta täällä et voi kertoa. Vai liittyykö lyhkäriin jotakin hämäriä lupauksia, joita ei voi täällä palstalla sanoa ääneen?

Jos juttuun ei liity mitään epäselvää ja jos idea on niin hyvä kuin sanot, kerro se meille täällä.

http://verkostomarkkinointi.blogspot.com/

• mxmkfkfkkfkfkfkfkfkf

Siis käytät varmaan useita tunteja päivästäsi nettipoliisina, mutta et vaivaudu puoltatuntia kuuntelemaan toista puolta asiasta. Eiköhän olisi fiksua perustaa mielipide tietoon eikä oletukseen.

En täällä foorumissa todellakaan jaksa pyöriä.

Eikä yksikään movenedustaja (sellainen kuka tätä työtä tekee oikeasti) viitsi kertoa mitään tietoa foorumissa. Eikä tosin saakkaan. Se tieto ei ole julkista vaan se on tarkoitettu niille joita asia kiinnostaa. Joten mitä mursis häviät, jos käyt kuuntelemassa paikkakuntasi liiketoimintaesittelyn ja sitten itse kertoisit mitä siellä nyt sanotaan yrityksestämmä. Jatkaisit sen jälkeen hienoa työtäsi nettipoliisina hieman toista puolta nähneenä. Korostan se ei maksa sinulle mitään. Kysynki mitä häviät, jos et käy siellä. Sieltä saa lähteä kesken pois jos haluaa...

Hyvää päivän jatkoa sinulle :)

• etsijä

Lyhkärissä on se ongelma, että siellä moven edustaja myy omaa työtään minulle. Puheissaan hän käyttää retoriikan hienouksia, mielikuviin vetoamista loistavalla tavalla, mutta esitetyt asiat ovat puolitotuuksia ja valheita. Täältä foorumilta saatava tieto ei todellakaan ole luotettavaa, mutta ei moven edustajankaan mainospuheet sitä todellakaan ole. Ekalla esittelykerralla minulle kerrottiin, että Move on laillinen, sillä poliisitutkinta oli tilattu Moven puolelta ja kaikki oli todettu lailliseksi. Seuraavaan esittelyyn sain selville, että tutkintapyyntö ei tullutkaan movelta, ja esittelijä paikkasi selityksiään kommentoimalla että kaikki on lähtöisin huhupuheista, mutta hyvä että tutkitaan, ja laillisuus todetaan. Seuraavan kerran asia oli menossa syyteharkintaan ja kysymykseni kuitattiin "joo meiltä oli vaan kyselty, että onko movella varasto jne. - ettei mitään sen kummempaa". Valehtelua ja asioiden peittelyä, mutta miksi - jos kerran kyseessä on laillinen bisnes?!

Nyt kun S2E on tulossa, sama sälli soitti minulle uudestaan. Kysyin, liittyykö taas moveen - ei, hän vastasi. Sanoi, että uusi juttu lanseeratti viime eventissä, kysyin: ai moven eventissä - ei se ollut moven eventti, hän vastasi. Kysyin, vielä: mikäs firma tämä sitten on, sano nimi: "ei voi puhelimessa selittää, tämä on niin siisti juttu, että pitää henk. koht. tavata". Miksi valehdella noin mitättömissä asioissa? En tosiaan ymmärrä. Jos kerran toiminta perustuu luottamukseen, miksi luottamus raiskataan ensimmäisessä lauseessa?

Pointti siinä lyhkärin skippaamisessa on varsin selvä, ja tämän myös minua jälleen sellaiseen houkutelleelle kerroin: "Viimeeksi valehtelitte ja peittelitte faktoja, joten miksi enää uskoisin sanaakaan mitä te puhutte?". Totuutta etsivälle lyhkäri ei ole oikea paikka. Ainoa objektiivinen lausunto tulee poliisilta ja oikeuslaitokselta. Toivoa sopii, että Suomen laki on ajan tasalla tässä asiassa, eikä homma kaadu johonkin muotoseikkoihin.

• jfjjfjffjfjfjffjvvvvvv

Ikävää, että sinulle asia on esitetty noin.

Itse pidän myös noita lyhkäreitä. Olen jokaisessa esittelyssä kertonut että meitä tutkitaan viranomaisten taholta. Ja näyttänyt lehtileikkeet jos henkilö on halunnut. Olen myös sanonut etten voi mitenkään tietää miten tutkinta päättyy. Tosin olen perustellut miksi en usko siitä aiheutuvan mitään estettä toiminnan jatkuvuuteen. Tämän jälkeen olen kertonut asian jos ihmistä on kiinnostanut kuulla. Olen tämän tavan opettanut kaikille allaolevilleni edustajille. Tästä tavasto on ollut se hyöty ettei yksikään koe tulleen huijatuksi :) Niin sanottakoon, että minulla on kohtuu suuri organisaatio pelkästään tyytyväisiä edustajia :) Ikävää on se ettei kaikki toimi samoin, koska luottamuksella tämä ala toimii parhaiten :)

Vinkki movettajillè:)

• verkkosukka
        jfjjfjffjfjfjffjvvvvvv kirjoitti:

Itse pidän myös noita lyhkäreitä. Olen jokaisessa esittelyssä kertonut että meitä tutkitaan viranomaisten taholta. Ja näyttänyt lehtileikkeet jos henkilö on halunnut. Olen myös sanonut etten voi mitenkään tietää miten tutkinta päättyy. Tosin olen perustellut miksi en usko siitä aiheutuvan mitään estettä toiminnan jatkuvuuteen. Tämän jälkeen olen kertonut asian jos ihmistä on kiinnostanut kuulla. Olen tämän tavan opettanut kaikille allaolevilleni edustajille. Tästä tavasto on ollut se hyöty ettei yksikään koe tulleen huijatuksi :) Niin sanottakoon, että minulla on kohtuu suuri organisaatio pelkästään tyytyväisiä edustajia :) Ikävää on se ettei kaikki toimi samoin, koska luottamuksella tämä ala toimii parhaiten :)

"Tosin olen perustellut miksi en usko siitä aiheutuvan mitään estettä toiminnan jatkuvuuteen."

Suurin osa on nuo lehtileikkeet nähneet, joten perustelepa miksei "siitä" aiheudu mitään estettä toiminnan jatkuvuuteen.

• fsdjkdsfjlfl
        verkkosukka kirjoitti:

"Tosin olen perustellut miksi en usko siitä aiheutuvan mitään estettä toiminnan jatkuvuuteen."

Suurin osa on nuo lehtileikkeet nähneet, joten perustelepa miksei "siitä" aiheudu mitään estettä toiminnan jatkuvuuteen.

Lyhyesti. Euroakaan ei ole liikkunut, jos jotain konkreettista tuotetta ei olla myyty. Provisio maksetaan, kun liikevaihtoa syntyy. Kaikilla tuotteilla on perutus oikeus ja kaikki ovat rahansa saaneet pois ketkä ei ole tuotettaan halunnut.

Se mistä yritystä tutkitaan on juuri tuo asia ja meitä verrataan suoraan WGI:hin. Joka on asia erikseen.

• aloitteleva "movettaja...
        jfjjfjffjfjfjffjvvvvvv kirjoitti:

Oikein tehty! Pointsit sulle. Olen aloittanut itse vasta ja olen itsekin kertonut asiat jo alusta lähtien niinkuin ne ovat.

• kusetusta
        fsdjkdsfjlfl kirjoitti:

Lyhyesti. Euroakaan ei ole liikkunut, jos jotain konkreettista tuotetta ei olla myyty. Provisio maksetaan, kun liikevaihtoa syntyy. Kaikilla tuotteilla on perutus oikeus ja kaikki ovat rahansa saaneet pois ketkä ei ole tuotettaan halunnut.

Se mistä yritystä tutkitaan on juuri tuo asia ja meitä verrataan suoraan WGI:hin. Joka on asia erikseen.

"Kaikilla tuotteilla on perutus oikeus ja kaikki ovat rahansa saaneet pois ketkä ei ole tuotettaan halunnut." koskeeko tämä myös kampajatuotetta? sain nimittäin aika paljon vääntää että sain peruttua sen oston ja vielä annettiin vähän ymmärtää et peruvat kaupan ihan vaan jalomielisyyttään... V tu mitä p kaa movettajat täällä jauhaa.

• ylälinja
        aloitteleva "movettaja... kirjoitti:

Oikein tehty! Pointsit sulle. Olen aloittanut itse vasta ja olen itsekin kertonut asiat jo alusta lähtien niinkuin ne ovat.

Ette te kerro asioista niin kuin ne on. Muutenhan en olisi saanut lyhkäriesittelijääni kiinni valheista tämän tästä. Kerrotte vain orjallisesti ne valheet, joita teidän on käsketty kertomaan. Isältä pojalle sama tarina, sanalleen niinkuin on Rekolan kirjoittamassa oppaassa kirjoitettu. Jos kysyjä poikkeaakin käsikirjoituksessa, menee sanat sekaisin ja sen jälkeen soperrellaan puhelimessa sitä "ei voi puhelimessa sanoa", "hmm, mielenkiintoista mutten voi vastata", "tää on siisti juttu, sun on pakko nähdä tää" tai lyhkärissä "otin selvää ja eihän siinä mitään rikollista ollu", "se ja sekin sai siltä ja tältä niin ja näin paljon rahaa"...ja niin edelleen. Tuntuu kuin juttelisi jonkun alkeellisen tietokoneohjelman kanssa, joka tunkee vastaukseksi satunnaisia fraaseja tietokannastaan :D

• Keinonen Pertti

Movessa ei ole mitään ostettavaa koko kaupassa, sillä hinnat ovat täysin kilpailukyvyttömän sikahintaisia!

Mahdollisuudet tienata ovat olemattomat. Laskekaa, kuinka paljon tuosta ylihintaisesta verkkokaupasta pitäisi syntyä myyntiä, jotta 1000:lle FE:lle voitaisiin maksaa Suomalaisen ihmisen keski palkka. Eli siis noin 1800€/kk

1000movettajaa * 12kk * 1800€/kk = 21.600.000€

Siis ymmärrättehän nyt, että palkkioiden maksuun menisi vuodessa 21 miljoonaa 600 tuhatta euroa.
      Jotta tuollainen summa olisi mahdollista jakaa, tarvittaisiin semmonen reilun 100 miljoonan euron myynti, onko se mitenkään mahdollista Moven hinnoilla??

Etenkin, koska Movesta ostaminen on tehty äärettömän hankalaksi, jos sinulla ei ole kenenkään movettajan ID numeroa, on sinun ensin otettava yhteyttä Moveen ja sitten sovittava tapaaminen jonkun movettajan kanssa ja saat siltä sen ID-numeron :)
      Ja mitä luulette, antaako se movettaja sulle pelkästään sen ID numeron, vai pitääkö se sulle pikaisen "lyhkärin", lol

Poliisitutkintaa ei varmasti myöskään kannata unohtaa, sillä Moven FE:nä saatat olla vielä oikeutettu menettämään mahdolliset tulosi valtiolle ja päälle vielä sakot :)
      No tästä ei välttämättä tartte murehtia, koska tuloja tuskin on, mutta sakkoihin voit silti olla oikeutettu, lol

Moven omistajien omistamia yrityksiä Moven taustalla en tässä viitsi edes mainita, sillä ne viestit poistetaan jostain syystä aina :)

Jos näistä kaikista hämäräperäisistä jutuista huolimatta olet mukana Movessa, niin ei voi kuin toivottaa onnea!!

Kerro, mikä tosta ei pidä paikkaansa ja kerro, mikä tämän uuden kaupan myötä tulee paranemaan, olen kerran käynyt jo lyhytesitelmän kuulemassa ja silloinkin jo häpeillen ympärilleni katselin, kun porukka nauraa, että vieläkö jotkut tätä tekevät. Nyt se yksi kaveri, joka Movessa oli hetken mukana on siitä jättäytynyt, enkä kehtaa kyllä mennä Teerenpeliin kyselemään mustassa puvussa olevilta ihmisiltä, että oletko sinä mukana Movessa ja voisitko tätä toimimatonta bisnestäsi minulle esitellä :)

Kerro rehellisesti, että kun Move julkistaa uuden nettikauppansa, niin tulevatko hinnat olemaan kilpailukykyisiä vai ei?

Syötkö hattusi, jos Moven hinnat ovat edelleen sikamaisia?

• PEELO

Kirjoitit:"Käykää kuuntelemassa nykyinen lyhytesitelmä ja kuuntelemassa liiketoimintaesittely. Ei maksa teille mitään ja tajuaisitte mitä kohta tulee tapahtumaan. Homma ei todellakaan ole enää kamppanjatuotteen myymistä."

Nykyinen ja nykyinen. Muuttuuko raiskaaja ahdistelijaksi lain mukaan jos se lopettaa raiskaamiset ja keskittyy vain kourimiseen?

Voit kai lyhyesti vastata mitä siellä lyhkärissä nykyään myydään jos ei kampanjatuotetta?

• käytyä

Koko lyhkäri ei poikkea mitenkäänesim. Sevenin, ACN:n, T5PC:n ja WGI:n vastaavista. Samanlainen hurmostilaa muistuttava aivopesuyritys se oli, tuotteet vaan hieman eri kuin em. virityksillä.
      Jopa henkilöt jotka nostattivat sekä tekivät ennalta sovittuja kysymyksiä yleisön joukosta olivat samoja jotka pyörivät ja toimivat jo kuolleissa VM järjestelmissä.
      Miten on käynyt kaikkien em. viritysten. Ei ainakaan kovinkaan hyvin kun joko korisevat kuolonkorinaa tai ovat kuolleet alle vuoden aloituksesta tai sitten jopa vaihtaneet vain nimeä ja taas jatketaan samalla konseptilla. Eli mikä viritys seuraavaksi joka saa samanlaisen huomion kuin Move ja ACN jopa julkisessa mediassa? Kyseessä ei ole koskaan ollut ainakaan mikään positiivinen julkisuus jossa nämä VM viritykset ovat olleet

Miettikääpä sitä....

• Keinonen Pertti
    • Jxx

Moven järjestelmä on sellainen, että se ei voi millään elättää kaikkia mukanaolevia. Myynti verkoston ulkopuolelle on erittäin vähäistä, joten se raha kasautuu joillekin harvoille verkoston sisältä. Move on jo edennyt siihen vaiheeseen, että uusia edustajia ei löydy enää ja nyt yritetään pitää toivoa yllä lupaamalla jotain uutta. Move tekee konkurssin muutaman kuukauden sisällä ja sitten toiminta loppuu, ellei taas perusteta uutta yritystä, kuten Sevenistä tuli Move. Tulevan konkurssin mahdollistaakseen Moven johto on jo pumpannut rahat ulos yrityksestä. Toivoa yritetään pitää yllä verkostokarjassa, joka lystin maksaa, eikä voi tapahtumille yhtään mitään. Aina uudella hätävalheella sinnitellään eteenpäin. Nyt se on tämä S2E.

• almost move

Olen käynyt kahdessa lyhkärissä ja yhdessä isommassa tilaisuudessa.
      Niissä on ERITTÄIN vähän puhuttu mistään myyntihommista!
      Ei juuri ollenkaan, minkähän takia?
      Toisten värväämisestä kyllä puhutaan pelkästään.
      Ja tämähän on laitonta, eikö vain?
      Itse sanoin että niin kauan kun poliisi ym syytyharkinta on mukana, niin minä en ole.
      Sen jälkeen yhteydenotot ovat loppuneet.

• almost move

Se minua muuten ihmetyttää että miksi puhelin/nettiliittymiä on pakko saada myytyä 5kpl ennen kun voit saada värväyksistä tai myynneistä mitää provisiota?
        Lisäksi vielä oli joku vitamiinitilaus mikä on pakko ottaa (40ekk).
        Ihmeellistä...

• almost move
        almost move kirjoitti:

Se minua muuten ihmetyttää että miksi puhelin/nettiliittymiä on pakko saada myytyä 5kpl ennen kun voit saada värväyksistä tai myynneistä mitää provisiota?
        Ihmeellistä...

Ootko kuullu tollasesta, minkä ylempään kirjotin?
        Luultavasti oot.
        Tiedän vielä monta tyyppiä jotka on maksanut ton tonnin ja ei ole saanut myytyä noitä liittymiä.
        Siinäpä sitten ihmettelevät että jaahas, TONNI MENI!

• Ninni
        almost move kirjoitti:

Ihmeellistä...

vitamiini-tilausta ei ole PAKKO ottaa... ikävää jos sinulle on näin annettu ymmärtää.

• Ninni
        Ninni kirjoitti:

vitamiini-tilausta ei ole PAKKO ottaa... ikävää jos sinulle on näin annettu ymmärtää.

Vai olisiko mahdollista että olisit itse ymmärtänyt asian väärin?

• PEELO

Hyvää movetusta vaan sinnekin :) Pidä kii tosta asenteesta!! :D

• Joonatan

Onko mahdollista, että joku Movelainen tulisi YKSIN pitämään lyhytesitelmän noin kymmenen hengen porukalle?

• Pasi Leiterä

Lähetätkö sähköpostia osoitteeseeni. Kävin lyhkärissä kauan aikaa sitten kun hommat olivat vielä kovasti kesken.

Olen töissä Hgin keskustassa, voisin kuunnela lyhkärin lounasaikaan (klo 11-13) jonain ensi viikon arkipäivänä?

Terveisin,
      Pasi

[email protected]

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      122
      4760
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      4
      3384
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      126
      3190
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      26
      2627
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      73
      2343
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1779
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1384
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      117
      1255
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      9
      1233
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1128
    Aihe