Lottovoitolla

NoitaNainen

ostaisin pienen sinisen traktorin lavalla ja ajelisin oksia,lehtiä ja muuta roinaa kaatikselle. (Pikkukollin ovelle Muah!!!)

77

2361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli ihan

sekaisin ja nyt tietysti häpeää vällyjen alla heh

• perskuti

Aina vierestä viedään, nyt on pikkukolli, kuka on seuraava,...ja tämä ei ole ainoastaan Sinulle,....mutta kuitenkin, vierestä viedään...:=((

• NoitaNainen

sinäkö haluat kaatiskuorman ovesi eteen...toki saat,jos noin paha mieli...Mutta sitä ennen se lottovoitto :)

• seriffi

pitää jonkunlaisen puhuttelun sille.Se oli oikein häiriköitten esi-isä eilen.Nuoret ottavat pian siitä mallia ja sitten niitä on ainakin tusina täällä uhkailemassa ja haukkumassa.

• perskuti
        NoitaNainen kirjoitti:

sinäkö haluat kaatiskuorman ovesi eteen...toki saat,jos noin paha mieli...Mutta sitä ennen se lottovoitto :)

Ensimmäinen lottovoitto tuli kun synnyin....Oli melkoinen rypäs selvitä siintä ja toiseen kisaan en lähde, edes Sinun pyynnöstä, mutta hyvin houkuteltu:D=))

• NoitaNainen
        perskuti kirjoitti:

Ensimmäinen lottovoitto tuli kun synnyin....Oli melkoinen rypäs selvitä siintä ja toiseen kisaan en lähde, edes Sinun pyynnöstä, mutta hyvin houkuteltu:D=))

vaan elävää elämää perkuti vie :) Kyllä sie traktorini lavalle lähet, jos tuun hakemaan.

• perskuti
        NoitaNainen kirjoitti:

vaan elävää elämää perkuti vie :) Kyllä sie traktorini lavalle lähet, jos tuun hakemaan.

Pidähän perälauta alhaalla, mä juoksen sut kiinni...
        Takaapäin halaan, annan pusun poskelle ja kuiskaan korvaasi...Ihan mitä tahdot....

• NoitaNainen
        perskuti kirjoitti:

Pidähän perälauta alhaalla, mä juoksen sut kiinni...
        Takaapäin halaan, annan pusun poskelle ja kuiskaan korvaasi...Ihan mitä tahdot....

saat rakkoja kielees kjäh!

• quistis
        NoitaNainen kirjoitti:

täällä oikein tapahtuu??? Täällä taas luutakin heilunut....??

• quistis
        quistis kirjoitti:

tää tulikin väärään kohtaan....tonne alas mä tähtäsin:o/

• gummaa
        quistis kirjoitti:

Niillä on vähän säpinää ja mies virittelee naispuolista noitaa.Ihan normaalia.

• NoitaNainen
        quistis kirjoitti:

siivouspäivä nääs...vaikka se raktori ois nii ihana...lähekkö quistis lavalle?

• perskuti
        NoitaNainen kirjoitti:

Rakot kielessä on niin pieniä asioita että ei niitä edes huomaa jos saan Sinut hymyilemään...:=)

• perskuti
        quistis kirjoitti:

Voi hyvä tavaton qqqqqq....On täällä tänään....:=))

• NoitaNainen
        perskuti kirjoitti:

Rakot kielessä on niin pieniä asioita että ei niitä edes huomaa jos saan Sinut hymyilemään...:=)

:D Hehhe heee hihhii hihii haahhaaa !!!!!!! HAHA!!
        Kiitos nauruista!

• perskuti
        quistis kirjoitti:

tää tulikin väärään kohtaan....tonne alas mä tähtäsin:o/

Siihen suuntaan minäkin:=))

• quistis
        NoitaNainen kirjoitti:

siivouspäivä nääs...vaikka se raktori ois nii ihana...lähekkö quistis lavalle?

mä lavalle..varsinkin,jos se on sininen....Oman luutani otan mukaan...mulla onkin sellanen turboluuta;o)))

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Voi hyvä tavaton qqqqqq....On täällä tänään....:=))

saiskaan.....siis saa...ööö...Niin olen mä:o))))

• perskuti
        quistis kirjoitti:

mä lavalle..varsinkin,jos se on sininen....Oman luutani otan mukaan...mulla onkin sellanen turboluuta;o)))

En voi lähteä jos Teillä ei ole paitulit mukana...:=))

• quistis
        gummaa kirjoitti:

Niillä on vähän säpinää ja mies virittelee naispuolista noitaa.Ihan normaalia.

mitään tavatonta....tarkoitinkin aivan muuta..Qumman autiota huuhaalla...sitä mä vain:/

• NoitaNainen
        quistis kirjoitti:

saat jättää narikkaan, sitä ei reissulla tarvita.. ei oo huviajelu nääs:) Ehkä sitten soppaa hämmentämään sillä pääset *puff*

• perskuti
        quistis kirjoitti:

saiskaan.....siis saa...ööö...Niin olen mä:o))))

Luotan sydämen ääneen, niin ja quuhun..:=))

• quistis
        NoitaNainen kirjoitti:

saat jättää narikkaan, sitä ei reissulla tarvita.. ei oo huviajelu nääs:) Ehkä sitten soppaa hämmentämään sillä pääset *puff*

Quuuuu oöis nyt juuri ollut huvitteluja vajaa.....ei edes luutaa...perkl.....:o/

• NoitaNainen
        perskuti kirjoitti:

En voi lähteä jos Teillä ei ole paitulit mukana...:=))

ja kaks päällekkäin..varotoimenpide noidalla!

• vähän säikäytti
        quistis kirjoitti:

mitään tavatonta....tarkoitinkin aivan muuta..Qumman autiota huuhaalla...sitä mä vain:/

Vieläkin puntit tutisee pelosta.

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Siihen suuntaan minäkin:=))

aivan varma....??...

• perskuti
        NoitaNainen kirjoitti:

ja kaks päällekkäin..varotoimenpide noidalla!

Kun ottaa helmoista kiinni ja laittaa korville niin ei korvat palellu...:=))

• quistis
        vähän säikäytti kirjoitti:

Vieläkin puntit tutisee pelosta.

se eilinen...Tuli jotenkin sellanen olo,et antaa olla....

• NoitaNainen
        quistis kirjoitti:

aivan varma....??...

elämässä ku alaspäin????

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Luotan sydämen ääneen, niin ja quuhun..:=))

Niin minäkin.....:o))))))))))))))))

• NoitaNainen
        quistis kirjoitti:

se eilinen...Tuli jotenkin sellanen olo,et antaa olla....

Nekö surettì?

• quistis
        NoitaNainen kirjoitti:

elämässä ku alaspäin????

Riippuu mistä perspektiivistä katsoo....Quu ainakin haluu et tanakasti ylöspäin....kompanssinneula...;o))...

• perskuti
        quistis kirjoitti:

aivan varma....??...

Eikä nolota...Nooooo.....Vähän, taidan olla väärällä vink, vink "osastolla"?

• quistis
        NoitaNainen kirjoitti:

Nekö surettì?

Ja se et huuhaalla oli ennen iloinen meininki...todella hauskaa ja hulvatonta...Tahtoo sen takaisin...tahtoo....:o)

• NoitaNainen
        perskuti kirjoitti:

puurot ja vellit sekasi? NoitaTäti auttaa..ota soppaa..nuin..suu auki! :O c----

• quistis
        perskuti kirjoitti:

aivan oikea....Käärepaperi tosin olis voinu olla kauniimpi...ehkäs sininen...Niin...just niin...;o)

• NoitaNainen
        quistis kirjoitti:

Ja se et huuhaalla oli ennen iloinen meininki...todella hauskaa ja hulvatonta...Tahtoo sen takaisin...tahtoo....:o)

elä sure menneitä,elä eilistä itke. Huomenna on ilon päivä.

• Kuunkulkija
        NoitaNainen kirjoitti:

Nekö surettì?

väliin mutta mielestäni se eilinen osoitta henkilön tyhjäpäisyyttä ja rinnakkaishuuhaa ei kyllä saa mitään myötätuntoa jos sitä ylläpitävät henkilöt ovat tuota tasoa. Tunnen paljon erikoisia persoonia taiteilijapiireissä mutta heillä on selkäranka. Oli se tosi kakaramaisen mautonta. Ja jos vielä otetaan viina esille ja selitetään että "...olin kännissä..." niin voi voi. Selkärangallinen vastaa teoistaan selvänä ja kännissä. Ei tässä muuta.

• quistis
        NoitaNainen kirjoitti:

elä sure menneitä,elä eilistä itke. Huomenna on ilon päivä.

Huomenna onkin ilonpäivä...Ihana perjantai...Huomenna Quu ei siivoa...ei koko viikonloppuna....naatiskelee vaan:o)))))

• perskuti
        NoitaNainen kirjoitti:

puurot ja vellit sekasi? NoitaTäti auttaa..ota soppaa..nuin..suu auki! :O c----

Minähän saan enempi kuin lääkäri määräs...
        Nyt on jo varpaat kippurassa ja sydän avoin:=))

• perskuti
        quistis kirjoitti:

aivan oikea....Käärepaperi tosin olis voinu olla kauniimpi...ehkäs sininen...Niin...just niin...;o)

Kun puhutaan huonekaluista tai muista sinne päin niin puhutaan väreistä, mutta kun vieressä seisoo suomenhevonen niin unohtuu värit??

• NoitaNainen
        perskuti kirjoitti:

Minähän saan enempi kuin lääkäri määräs...
        Nyt on jo varpaat kippurassa ja sydän avoin:=))

mitä ja kuinka paljon saa nauttia...ota ota vaan :)

• Kuunkulkija
        Kuunkulkija kirjoitti:

väliin mutta mielestäni se eilinen osoitta henkilön tyhjäpäisyyttä ja rinnakkaishuuhaa ei kyllä saa mitään myötätuntoa jos sitä ylläpitävät henkilöt ovat tuota tasoa. Tunnen paljon erikoisia persoonia taiteilijapiireissä mutta heillä on selkäranka. Oli se tosi kakaramaisen mautonta. Ja jos vielä otetaan viina esille ja selitetään että "...olin kännissä..." niin voi voi. Selkärangallinen vastaa teoistaan selvänä ja kännissä. Ei tässä muuta.

On hyvä että on harrastuksia mutta se täydellinen tyylittömyys esim Takkusta ja Noitanaista kohtaan oli kyllä käsittämätöntä. No niin, nyt alan jo rauhoittua.... Ai niin, ja se häirikköjuttu, en tiedä kuinka paljon... tai ei oikeastaan mitään ... ei siitä sittenkään...

• quistis
        perskuti kirjoitti:

Kun puhutaan huonekaluista tai muista sinne päin niin puhutaan väreistä, mutta kun vieressä seisoo suomenhevonen niin unohtuu värit??

värillä ole väliä....Nooh...kunhan se on sininen:o))))

• NoitaNainen
        Kuunkulkija kirjoitti:

On hyvä että on harrastuksia mutta se täydellinen tyylittömyys esim Takkusta ja Noitanaista kohtaan oli kyllä käsittämätöntä. No niin, nyt alan jo rauhoittua.... Ai niin, ja se häirikköjuttu, en tiedä kuinka paljon... tai ei oikeastaan mitään ... ei siitä sittenkään...

kuutamoinen *smack*

• Kuunkulkija
        NoitaNainen kirjoitti:

kuutamoinen *smack*

vastaan mutten kirjoitellut tarkoituksenhakuisesti. Se oli vain mielipiteeni. Olet mielestäni hyvä tyyppi.

• perskuti
        Kuunkulkija kirjoitti:

Kuunkulkija.
        Kuka meistä on ensimmäinen heittämään kiven...

Jos joku on jotakin loukannut, olkoon se heidän välinen asia...

Minulla menis koko loppuelämä jos pyytäisin kaikilta ihmisiltä anteeksi joita olen loukannut, tieten tai tietämättäni...

• oman mielipiteensä
        perskuti kirjoitti:

Kuunkulkija.

Minulla menis koko loppuelämä jos pyytäisin kaikilta ihmisiltä anteeksi joita olen loukannut, tieten tai tietämättäni...

ja sinä oman.Älä kuitenkaan puolustele tuollaista käytöstä joka meni jo sikailun puolelle.

• perskuti
        oman mielipiteensä kirjoitti:

ja sinä oman.Älä kuitenkaan puolustele tuollaista käytöstä joka meni jo sikailun puolelle.

Tekisi mieli ottaa kantaa huomattavasti jyrkemmin, mutta se ei ole minun virka (olla vahtikoira)...Pyydän ymmärrystä...
        Oletko Sinä tai minä valinnut osamme?

Minä en kaipaa muuta kuin hyväksytyksi tulemista...
        Jos Lonen parjaaminen jatkuu niin tulen ottamaan voimakkaasti kantaa, ja nyt Turvat tukkoon!!!!!!!

YSTÄVYYDELLÄ.

• se parjasi
        perskuti kirjoitti:

Tekisi mieli ottaa kantaa huomattavasti jyrkemmin, mutta se ei ole minun virka (olla vahtikoira)...Pyydän ymmärrystä...

Jos Lonen parjaaminen jatkuu niin tulen ottamaan voimakkaasti kantaa, ja nyt Turvat tukkoon!!!!!!!

YSTÄVYYDELLÄ.

ja ketä kysyn vaan ja onko sinulla oikeus sanoa tällä noin kuin sanoit?

• näköjään
        se parjasi kirjoitti:

Tämä huuhaa pyörii niiden ehdoilla.

• NoitaNainen
        Kuunkulkija kirjoitti:

vastaan mutten kirjoitellut tarkoituksenhakuisesti. Se oli vain mielipiteeni. Olet mielestäni hyvä tyyppi.

sinäkin kuunkulkija. Soitatko muuten kitaraa ja jos, niin millasta musiikkia? Soita joskus täydenkuun aikaan..kuuntelen Kyöpelinvuorella,kun ei nukuta :)

• tämä tosiaan
        oman mielipiteensä kirjoitti:

vaikkuttaa, minun mielestäni ne mitä eilen ehdin lukea oli kertakaikkiaan törkeää ja sitten vielä puolustellaan tekijää.

• niin sanotut
        tämä tosiaan kirjoitti:

vaikkuttaa, minun mielestäni ne mitä eilen ehdin lukea oli kertakaikkiaan törkeää ja sitten vielä puolustellaan tekijää.

nettiystävätkään puhua pukahda vaan hiljaisena seuraavat tuollaista uhkailua ja haukkumista ja kaikki vaan sen takia ettei menetä näitä ystäviään jos sanoo poikittaisen sanan mutta nettiyhteisö on nettiyhteisö kun ei muuta elämässä ole

• quistis
        niin sanotut kirjoitti:

nettiystävätkään puhua pukahda vaan hiljaisena seuraavat tuollaista uhkailua ja haukkumista ja kaikki vaan sen takia ettei menetä näitä ystäviään jos sanoo poikittaisen sanan mutta nettiyhteisö on nettiyhteisö kun ei muuta elämässä ole

Pitääkö sortua samaan....Kaikki ilkeily on syvältä...kaikkien:o(

• NoitaNainen
        niin sanotut kirjoitti:

muttaen loukkaantunut hänen sanoistaan. Osaan antaa samalla lailla takaisin ja huumoria kehiin heiiii..ei elämä ole pelkkää nettiä (vai onko?)Tietenkin jotkut loukkaantuvat herkemmin,mutta kuka täällä on tosissaan..varsinkin kun huuhaalla seikkaillaan. Tuolla pitkin palstoja on jos minkälaista panettelua ja haukkumista ja nimittelyä eikä se olekkaan oikein, mutta jonkinlaisen suodattimen läpi voisi katsella näitä nettijuttuja. Minä unohdan kaiken, kun laitan koneen kiinni enkä muistaisi vaikka olisin saanut millasta paskaviestiä hyvänsä. Jätetään jo pikkukollin löpinät - sillä voi olla kriisi!

• naisille vastaus
        niin sanotut kirjoitti:

eli heti tuokin totuus otettiin loukkauksena.näinhän se oli myöntäkää.itse en ollut kollin kohteena mutta pahalta se näyttää katsoa moista käytöstä ulkopuolisenakin ja oli ihme ettet te yrittäneet edes rauhoitella häntä ja ilmeisesti siinä pelossa että yhteisö hyppää silmille ja huuhailu loppuu siihen.sympatiani on täysin tämän takkusen ja muutaman muun puolella.nyt menen nukkumaan.hyvää yötä.

• perskuti
        NoitaNainen kirjoitti:

sinäkin kuunkulkija. Soitatko muuten kitaraa ja jos, niin millasta musiikkia? Soita joskus täydenkuun aikaan..kuuntelen Kyöpelinvuorella,kun ei nukuta :)

Minä soitan ja laulan kantrirokkia....Tai mitä tahdot....
        Olen tehnyt sitä vuodesta, kuusikymmentäyksi....
        Tuhatydeksänsataakuusikymmentäyksi...Jeeeeeee.....:=))

• perskuti
        se parjasi kirjoitti:

Minulla on oikeus kuin Sinullakin...
        Lopeta Lonen herjaaminen....
        Jos jatkat niin ilmoitan epä-aisiallisesta viestistä!

• perskuti
        tämä tosiaan kirjoitti:

Se oli eilen...

• perskuti
        niin sanotut kirjoitti:

Hanki elämä....

Lone luonut vaihtoehdon, nyt lopetetaan vinkuminen, paitsi jos olet hommaamassa tämän vuoden joululahjoja....

Matkaan ja me lähdettiin, varrelle virran....!:=))

• ensin
        perskuti kirjoitti:

YSTÄVYYDELLÄ.

nuo Takkusen kommentit asiasta!

• Kuunkulkija
        perskuti kirjoitti:

Kuunkulkija.

Sen verran vaan että eihän se haittaa jos se itseä haittaa mutta kun se haittasi niin monia eilen. Ja just siihen malliin ettei toisilla ihmisillä ole mitään arvoa. Mulla tuo kotikasvatus oli aikoinaan aika paljon erilainen kun tuolla häiriköllä. Harmitti vaan eilen kun olin virittäytynyt aivan järjettömiin juttuihin kun olisi ollut aikaakin ja sitten se häirikkö mellastaa hullun lailla. Eikä ollut eka kerta. No mutta, eiköhän ole jo vatvottu eikä tämä ole koko elämä....

• Kuunkulkija
        NoitaNainen kirjoitti:

Soittelen ja laulelen biisejä elämästä ja kuolemasta, syntymästä ja nuoruudesta, tunteista ja tunnelmista. Mandoliinimiehestä, Amsterdamista, Boxerista, Yksinäisten Hotellista, Melancholy Manista, Johnny B. Goodesta, Summertimesta, Moulin Rougesta, Red Rose Cafésta Yhtenä Yönä. Rokkia, Bluesia, Irkkuballadeja, CCR:ää, Jazzia ja jopa vanhempaa tanssimusiikkia jos sitä joku haluaa kuulla. Jonkinlaisina idoleina Hector, Ralph McTell, Christy Moore, Paddy Reilly, Beatles, José Feliciano, Paco DeLucia, Manitas De Plata, Tapani Perttu, Timo Turpeinen, Jaques Brel, Pogues, Ten Years After.

Täydenkuun aikaan soundit ovat parhaimmillaan etenkin Kyöpelinvuorella sammaleiden pehmentäessä sävelien soljumisen.... hiljaisen tuulen suhinan takaa kuuluu kitaran soittoa ja surullisen balladin kutsuva kaiho....

• perskuti
        Kuunkulkija kirjoitti:

Sen verran vaan että eihän se haittaa jos se itseä haittaa mutta kun se haittasi niin monia eilen. Ja just siihen malliin ettei toisilla ihmisillä ole mitään arvoa. Mulla tuo kotikasvatus oli aikoinaan aika paljon erilainen kun tuolla häiriköllä. Harmitti vaan eilen kun olin virittäytynyt aivan järjettömiin juttuihin kun olisi ollut aikaakin ja sitten se häirikkö mellastaa hullun lailla. Eikä ollut eka kerta. No mutta, eiköhän ole jo vatvottu eikä tämä ole koko elämä....

Lone voi mellastaa juuri kuin hänestä tuntuu ja "sefu" poistaa miltä Hänestä tuntuu...

Ken Huuhaalle kerran käy voi Toivonsa heittää, mutta ei Kai kaikkien aviomiesten nimi ole Toivo....Kai voi olla "kova sana"...:=))

• nähdään

• perskuti

• Kuunkulkija
        perskuti kirjoitti:

Lone voi mellastaa juuri kuin hänestä tuntuu ja "sefu" poistaa miltä Hänestä tuntuu...

Ken Huuhaalle kerran käy voi Toivonsa heittää, mutta ei Kai kaikkien aviomiesten nimi ole Toivo....Kai voi olla "kova sana"...:=))

soitella ja laulella... pitäis taas tutkia kuuden biisin rakennetta ja niistä tuli oikeen partituurit. Kaikki outoja.... tämä ei voi päättyä hyvin. Ja kaksi päivää aikaa.. ja muut hommat päälle... ei kai sekään haittaa...

• NoitaNainen
        NoitaNainen kirjoitti:

Mukavia swengejä ja swingejä teillä..tämäkään ei voi elää ilman musiikkia vaikkei ossaa soittaa, mutta laulaa sujuvasti Tamara Lundia :)

Sanoituksiakin on jonkin verran..ehkäpä sävellätte minulle laulun kjäh!

• Hei! yli 31.000 käyntiä sun galleria sivulla onko enkka?

• NoitaNainen

Ei tietenkään ole...se oliskin kiva tietääkenen sivuilla on eniten käyntejä?? hei uusi aloitus kaverit!!!!!

• noita uusia
        NoitaNainen kirjoitti:

Ei tietenkään ole...se oliskin kiva tietääkenen sivuilla on eniten käyntejä?? hei uusi aloitus kaverit!!!!!

aloituksia vaikka kuinka eli sinne.

• NoitaNainen
        noita uusia kirjoitti:

aloituksia vaikka kuinka eli sinne.

en missään nimessä hyväksy toisten haukkumista julkisella sektorilla ja sefujen tehtävähän se onkin valvoa paskaviestejä foorumeissa.No niin ugh! olen minäkin sanonut sanottavani..menen nukkumaan kissani ja korppini kanssa. Hyviä painajaisia kaikille kjäh! :)

• perskuti

Olikohan hieman liian tuttavallinen tervehdys...Oli tai ei ollu, sen minkä kirjoitin sen kirjoitin.

Niin, Tamara lund ja Aatos tapala ....Tuo mieleeni musiikista kappaleen...Autiona talo yksin vain valvoo....

Huomenta Sinulle, NoitaNainen!

• NoitaNainen

liian tuttavallista..olen monille noitis..noitsukka..noita-akka..

yksin korvaan sanalla öinen :)
        ..ja muitakin kappaleita.."Sinun Omasi, Märkää asfalttia..ym.

Iltaa vaan Perskuti!

• MEIKÄMANNE

AUTOKOULU
      OPINNOT
      JA SITTEN LOPETTAISIN TURHAN NASSUTTAMISEN

• !!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      38
      3682
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      31
      3250
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2888
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2730
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1748
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      81
      1709
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1539
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1517
    9. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1484
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      28
      1478
    Aihe