Ylipainoisia naisia

vastaa rohkeasti

Etsin kivoja naisia jotka ovat omasta mielestään ylipainoisia?
Sisältä kauniita ja mukavia!

Missä heitä tapaa?

Herrasmies

13

1884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy ainakin .....

Olen samaamieltä että iso nainen on kaunis ja mukava sisäisesti....mutta myös ulkoisesti....ettensanoisi jopa rakastettava :)

xxl-nainen

• xxxln31v

meitä löytyy live-elämästä sekä täältä netistä...mutta mistä löytyisi meille kunnon miehiä?

• niin...

Mistä löytyy rehellinen,luotettava ja hellä mies....täältäkö?????

xxlnainen43

• xxxln31v
        niin... kirjoitti:

Mistä löytyy rehellinen,luotettava ja hellä mies....täältäkö?????

xxlnainen43

täältä löytyy niitä kunnollisia miehiä jotka haluavat muutakin kuin seksiä..taitaa olla parempi etsiä tuolta live-elämän puolelta.=)

• ...............
        xxxln31v kirjoitti:

täältä löytyy niitä kunnollisia miehiä jotka haluavat muutakin kuin seksiä..taitaa olla parempi etsiä tuolta live-elämän puolelta.=)

Se vaan että ne sattuu kuulolle. Ei saa vaipua masennukseen, pienistä vastoinkäynneistä.

Se on kyllä että meitä on monta ilonpilaajaa täällä. Pitäs ehkä laittaa jonkulainen kuva että porukka ottas toisen tosissaan!

• peilejä

keksitty olisin paljon onnellisempi......

muutenkin tämä on vain pakon sanelema tilanne. vihaan kaikkia, mutta ei voi mitään. Miksi muuten ihmisillä pitää olla rajat, mitä vitun väliä.....

Miksi ihmeessä pitää kokeilla kaikkea..miksi pitää pistää kaikki menemään.....miksen voi tajuta mikä on hyvää ja riittävää.... miksi olen niin .......... tyhmä.

miksi mulle ei riitä mikään....

miksi kukaan ei ymmärrä minua...

miksi mulle kävi näin...

miksei kukaan sanonut mulle mitään...

en enää jaksa katsoa muita jotka ovat paremman näköisiä kuin minä.... miksi mulla pitää olla perhe..mä vihaan niitä...

• ...............

Ensinnäkin jos sinulla on jo perhe, mitä muuta olet vailla? Tiedän että mainoksia syötetään jokapaikassa. Tämä on vaikea paikka sanoa, sen minkä jo tiedät. Se on mitä sinussa on sisässä lasketaan. Ehkä sinä tarvit siinä apua ystäviä.

• ja perhe......
        ............... kirjoitti:

Ensinnäkin jos sinulla on jo perhe, mitä muuta olet vailla? Tiedän että mainoksia syötetään jokapaikassa. Tämä on vaikea paikka sanoa, sen minkä jo tiedät. Se on mitä sinussa on sisässä lasketaan. Ehkä sinä tarvit siinä apua ystäviä.

on hyvä perhe joo....

• ...............
        ja perhe...... kirjoitti:

on hyvä perhe joo....

En oikeen ymmärrä, tai jos ajattelen niin ymmärrän sittenkin. Kaikki rakkaus lähtee itsestäsi ja jos inhoaa itseään se tekee vaikeeta tuntea ja antaa rakkautta... Se olis just siinä missä tarvisit apua, ehkä olet jo käynyt terveyskeskuksessa jutteleen tästä.

Mikä oli se muu mitä tarvit? Tai on vaikea olla ilman?

• terveyskeskus
        ............... kirjoitti:

En oikeen ymmärrä, tai jos ajattelen niin ymmärrän sittenkin. Kaikki rakkaus lähtee itsestäsi ja jos inhoaa itseään se tekee vaikeeta tuntea ja antaa rakkautta... Se olis just siinä missä tarvisit apua, ehkä olet jo käynyt terveyskeskuksessa jutteleen tästä.

Mikä oli se muu mitä tarvit? Tai on vaikea olla ilman?

pienoiskoossa kotona... terveyskeskukset on turhia valittajia varten..

• TheDragonLord
        terveyskeskus kirjoitti:

pienoiskoossa kotona... terveyskeskukset on turhia valittajia varten..

yhteyden johonkin lääkäriin sun muille. Nyt olet aika negatiivinen kaikkeen, näkeehän sen tekstistä. Jostain se on kumminkin alotettava, nyrkki pöytään ja apua!

• täältä

Laitahan vaan mailiosoitteesi. Tietty voisit kertoa myös ikäsi.

• X MISSI

Hyvä herrasmies!Pulskat naiset kelpaavat vain yhteen tarkoitukseen,rahan antoon.Olipa karvas kokemus kun tällainen gentleman vei rahojani,haukkui tyttäreni,poikani,miniäni,kampaajani ja yritti tehdä minusta hienoa ladya.Polki itsetuntoni ja haukkui nynnyksi kun en suostunut hänen tahtoonsa.En enää usko ns. herrasmiehiin,en ikinä! Tavallinen työmieskin on sivistyneempi !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe