Ikäero-suhteet, huoh

joohhhh

Vois jo vähän rajoittaa. Ei ikäeroissa ole mitään pahaa, mut onko realistista et joka toisessa suhteessa on 10v ikäero?

- Teresa ja Heli, ei kovin iso ero
- Markus ja mummo, tosi iso ikäero
- Ossi ja Missi
- Pipsa ja Ismo
- Hanna ja Aleksi
- Marjut ja Aki

jne ..

Kohta varmaan Ulla ja Kasper, ei kyllä yllättäis ..

9

1336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-salkkarikatsoja

Eniten ihmetyttää/potuttaa/oksettaa tämä perverssien "pariskuntien" jatkuva esiin tuominen. Kallen uskomattomat sekoilut sentään ovat jo mennyttää elämää, mutta nyt tämä nuori tyttö sitten keksi että lisääntymishommat naisten kanssa ovat hänen juttunsa. Että silleen.

• ihmettelevä

suvaitsemattomia. Minulla on miesystävä, joka on 15 vuotta minua vanhempi.

Ei minua haittaa ollenkaan Teresan ja Helin jutut.

• ei iällä väliä
        ihmettelevä kirjoitti:

suvaitsemattomia. Minulla on miesystävä, joka on 15 vuotta minua vanhempi.

Ei minua haittaa ollenkaan Teresan ja Helin jutut.

Helin ja Teresan rakkaustarina on kaunis.

• IHANAAIHAHAHAA

Yrjö iskee vielä Ullan usko pois.Seppo on kiinostunut hevosista(tamma hummista).

• tosi on

Taitavat ottaa käsikirjoittajat mallia tosielämäsä eli esim. Paavo ja Päivi Lipponen: ikäeroa melkein 30 vuotta. Sauli Niinistöllä ja Tanja Karpelalla taasen oli ikäeroa yli 20 vuotta

• tipi

Toi Markus ja mummo ei nyt oikein kilauttnaut mitään kelloja päässä. Ettet olis tarkoittanut Taalasmaan Karia joka aikanaan kuksi Maarit Salinin kanssa.

• niihhh
        tipi kirjoitti:

Toi Markus ja mummo ei nyt oikein kilauttnaut mitään kelloja päässä. Ettet olis tarkoittanut Taalasmaan Karia joka aikanaan kuksi Maarit Salinin kanssa.

Ku se mummo kiristi sitä jossain jutussa eikä Markuksella "ollut muuta vaihtoehtoa" .. ne oli oksettavia jaksoja.

Amil ja Jennil myös jonkin verran ikäeroa

• Medina1
        niihhh kirjoitti:

Ku se mummo kiristi sitä jossain jutussa eikä Markuksella "ollut muuta vaihtoehtoa" .. ne oli oksettavia jaksoja.

Amil ja Jennil myös jonkin verran ikäeroa

Se "mummo" oli Lauran silloisen pomon vaimo Riitta, joka vain oli ihastunut markukseen ja ehdotteli Markukselle kaikkea ja puristeli pyllystä jne. , muttei Markus sen kanssa ikinä ollut.

• Medina1

Aki oli sen Markuksen äidin kanssa (olivat jopa menossa naimisiin), sekä Maarit Salinin:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      14
      11339
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      44
      3892
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      112
      3053
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      127
      2406
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      81
      2065
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      196
      1771
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      303
      1025
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      17
      820
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      755
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      709
    Aihe