Uudestikastetut törmäävät pian jos ei kastealtaan reunaan niin ainakin tulevat huomaamaan kuinka kymmenyksiä kerätään ja kolehtipussi menee kutsuvasti nenän ohitse ikäänkuin huutaen että rahaa, money money ja kolikot eivät kilise halluntailiikkeissä vaan setelit kahisevat.
Ensin juottavat myrkkyänsä ja kun käsien alla on
oltu ja petos on täydellinen alkaa ainainen rahankeruu ja täytyyhän sitä maksaa valheista vielä
sen opillisen harhan tähden kun korvat ovat syyhynneet ja on otettu vastaan saatanan oppi ja opettajat jotka eivät vaivaista armahda.
Kuitenkin totinen parannus auttaa sieluparkaa ja
pelastumiseen on mahdollisuus, mutta harvat ovat
ne valitut,sanoisin.
Uudestikastemiehet vievät rahanne
20
540
Vastaukset
- kristikunnassa
Vanhoilla uskovaisilla oli aikanaan sellainen sanonta, että "pimeältä puolelta ei saa mitään ilmaiseksi".
- Alkuperäni
Suuri juoni ja sen varjo peittää lahkokunnat ja
pettää baabelin orjat kunnes huomaavat olevansa...uhrilampaita. - kristikunnassa
Alkuperäni kirjoitti:
Suuri juoni ja sen varjo peittää lahkokunnat ja
pettää baabelin orjat kunnes huomaavat olevansa...uhrilampaita.ekkleesiahuudoin houkutellaan riistaa lahkokuntiin ulkopuolelle leirin...ja suoraan sudenkuoppaan
"Oikealta puoleltani nousee tuo sikiöparvi; he lyövät jalat altani ja luovat turmateitänsä minua vastaan."
"Sillä hänen omat jalkansa vievät hänet verkkoon, hän käyskentelee katetun pyyntihaudan päällä."
- vastaus tähän
Joka USKOO ja kastetaan, se pelastuu.Joka ei USKO, joutuu kadotukseen !
- Uskova 2
joka uskoo lahkolaisten oppien mukaan mennen uudestikasteelle tuomitaan kadotukseen...
Lahkolaisella on helluntailaisten usko joka ei ole
alkuseurakunnan uskoa. - sanan mukaan
Uskova 2 kirjoitti:
joka uskoo lahkolaisten oppien mukaan mennen uudestikasteelle tuomitaan kadotukseen...
Lahkolaisella on helluntailaisten usko joka ei ole
alkuseurakunnan uskoa.Eikös siinä isossa kirjassa ole sanottu, että lahkolaisten kaste on se ainoa oikea.
- Uskova 2
sanan mukaan kirjoitti:
Eikös siinä isossa kirjassa ole sanottu, että lahkolaisten kaste on se ainoa oikea.
Raamattu puhuu vihkiytymisestä perkeleelle johon
tarvitaan väärennetty sana, huijarisaarnaaja ja kaste jonka esimerkin kautta annetaan todelliset toronton ryömijähenget. - ristiinnaulittu
Uskova 2 kirjoitti:
Raamattu puhuu vihkiytymisestä perkeleelle johon
tarvitaan väärennetty sana, huijarisaarnaaja ja kaste jonka esimerkin kautta annetaan todelliset toronton ryömijähenget.joka rahasi vie. Hellareilla kaikki perustuu sydämen vapaahetoisuuteen, ei pakosta vaan rakkaudesta.
Sinulta ei kysytä kuinka paljon sinulta otetaan, ne otetaan suoraan kirkollisverona palkastasi. Niin että kenen nilkkaan kalikka kalahtaa?
Ja häpeä käytöstäsi millä rienauksella tällaisia heittelet. Oletko Jumalan mieleinen ihminen joka toisia rienaa?
Et voi uskoa että muullakin on ihmisiä jotka uskovat Jeesukseen. Mutta Jumala ei katso kirkkokuntiin vaan sydämeen mitä siellä on.
Jos luulet että luterilaisuus on ainoa joka pääsee perille, yllätyt eräänä päivänä melkoisesti. - Alkuperäni
ristiinnaulittu kirjoitti:
joka rahasi vie. Hellareilla kaikki perustuu sydämen vapaahetoisuuteen, ei pakosta vaan rakkaudesta.
Sinulta ei kysytä kuinka paljon sinulta otetaan, ne otetaan suoraan kirkollisverona palkastasi. Niin että kenen nilkkaan kalikka kalahtaa?
Ja häpeä käytöstäsi millä rienauksella tällaisia heittelet. Oletko Jumalan mieleinen ihminen joka toisia rienaa?
Et voi uskoa että muullakin on ihmisiä jotka uskovat Jeesukseen. Mutta Jumala ei katso kirkkokuntiin vaan sydämeen mitä siellä on.
Jos luulet että luterilaisuus on ainoa joka pääsee perille, yllätyt eräänä päivänä melkoisesti.kirkko ottaa omiltaan, mutta hellareilla pätee tuo sanonta; vapaaehtoinen pakko vie rahat ja omaisuudenkin.
Katso mitä raamattu kertoo lahkoista.
Eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Kysyykö lahkosi sitten paljonko sinä annat "kymmenyksiä"
uudessa liitossa ei kerätä kymmenyksiä. - ristiinnaulittu
Alkuperäni kirjoitti:
kirkko ottaa omiltaan, mutta hellareilla pätee tuo sanonta; vapaaehtoinen pakko vie rahat ja omaisuudenkin.
Katso mitä raamattu kertoo lahkoista.
Eivät peri Jumalan valtakuntaa.
Kysyykö lahkosi sitten paljonko sinä annat "kymmenyksiä"
uudessa liitossa ei kerätä kymmenyksiä.sehän se täällä ajassa näkyy olevan suurin joka raht vie.
Mutta Jumala ei vie keneltäkään, Hän ei jää kenellekkään velkaa.
Pakosta ei ole tarvinnut koskaan antaa, ja omaisuuteni on vain lisääntynyt kun Hänen kanssaan olen alkanut kulkemaan. Rahat meni ennen saatanalle, mutta nyt saa kiitollisin mielin antaa kaikesta hyvästä Hänelle.
Ei pakosta vaan iloiten!
kymmenyksistä.
18:12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
Kymmenyksiä annettii edelleen.
Jeesuksen aikana oli edelleen käytössä kymmenykset, mutta ulkokultaiset toivat tämänkin asian tiettäväksi että kansa heitä kunnioittaisi.
Jumalalle on mieluisaa antaa kymmenyksensä, siitä kaikesta hyvästä mitä Hän on meille antanut.
Iloinen sydän antajalla on tärkein mitä Jumala haluaa, ei pakosta vaan rakkaudesta Häneen.
Jos haluat tehdä tästä asiasta jotenkin tuomittavaa, joka Jumalalle antaa, et ole ymmärtänyt Hänen rakkauttaan.
Jumala vihaa ulkokultaisuutta, eikä vaadi meiltä yhtään mitään vaan niinkuin se lesken ropo, hän antoi kaikestaan viimeisestään, ja Jeesus toi tämän naisen kaikille esimerkiksi Jumalan kunnioittamisesta.
Markuksen evankeliumi:
12:42 Niin tuli köyhä leski ja pani kaksi ropoa, yhteensä muutamia pennejä. Lue mitä Jeesus sanoi tuon jakeen lopussa.
Vaikka laittaisimme kuinka paljon ropojamme mutta jos meillä ei ole oikeaa sydämen asennetta on kuin olisimme helisevä kulkunen... - Alkuperäni
sehän se täällä ajassa näkyy olevan suurin joka raht vie.
Mutta Jumala ei vie keneltäkään, Hän ei jää kenellekkään velkaa.
Pakosta ei ole tarvinnut koskaan antaa, ja omaisuuteni on vain lisääntynyt kun Hänen kanssaan olen alkanut kulkemaan. Rahat meni ennen saatanalle, mutta nyt saa kiitollisin mielin antaa kaikesta hyvästä Hänelle.
Ei pakosta vaan iloiten!
kymmenyksistä.
18:12 Minä paastoan kahdesti viikossa; minä annan kymmenykset kaikista tuloistani.'
Kymmenyksiä annettii edelleen.
Jeesuksen aikana oli edelleen käytössä kymmenykset, mutta ulkokultaiset toivat tämänkin asian tiettäväksi että kansa heitä kunnioittaisi.
Jumalalle on mieluisaa antaa kymmenyksensä, siitä kaikesta hyvästä mitä Hän on meille antanut.
Iloinen sydän antajalla on tärkein mitä Jumala haluaa, ei pakosta vaan rakkaudesta Häneen.
Jos haluat tehdä tästä asiasta jotenkin tuomittavaa, joka Jumalalle antaa, et ole ymmärtänyt Hänen rakkauttaan.
Jumala vihaa ulkokultaisuutta, eikä vaadi meiltä yhtään mitään vaan niinkuin se lesken ropo, hän antoi kaikestaan viimeisestään, ja Jeesus toi tämän naisen kaikille esimerkiksi Jumalan kunnioittamisesta.
Markuksen evankeliumi:
12:42 Niin tuli köyhä leski ja pani kaksi ropoa, yhteensä muutamia pennejä. Lue mitä Jeesus sanoi tuon jakeen lopussa.
Vaikka laittaisimme kuinka paljon ropojamme mutta jos meillä ei ole oikeaa sydämen asennetta on kuin olisimme helisevä kulkunen...Missähän liitossa vaeltelet poloinen?
Jumala on antanut sinullekin rahapussin josta voit
antaa tositarpeelliselle liiastasi.
Pummit ja kärkkyjät voit ajaa hornan kuuseen sillä
sellaisille ei ole käsketty antamaan mitään.
Voitko luopua omaisuudestasi iloiten antamalla lahkollesi kaiken omaisuutesi ja vieläpä henkiriepusi?
Jos voit suuri on sinun uskosi....mutta väärä. - ristiinnaulittu
Alkuperäni kirjoitti:
Missähän liitossa vaeltelet poloinen?
Jumala on antanut sinullekin rahapussin josta voit
antaa tositarpeelliselle liiastasi.
Pummit ja kärkkyjät voit ajaa hornan kuuseen sillä
sellaisille ei ole käsketty antamaan mitään.
Voitko luopua omaisuudestasi iloiten antamalla lahkollesi kaiken omaisuutesi ja vieläpä henkiriepusi?
Jos voit suuri on sinun uskosi....mutta väärä.Psalmit:
18:28 Sillä sinä pelastat nöyrän kansan, mutta ylpeät silmät sinä painat alas.
31:19 Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti.
56:3 Joka päivä minun vihamieheni minua polkevat; sillä paljon on niitä, jotka ylpeästi sotivat minua vastaan.
101:5 Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan; jolla on ylpeät silmät ja kopea sydän, sitä minä en siedä.
Vakavaa Sanaa joka syyttä suotta toista panettelee. - ristiinnaulittu
Psalmit:
18:28 Sillä sinä pelastat nöyrän kansan, mutta ylpeät silmät sinä painat alas.
31:19 Mykistykööt valheen huulet, jotka puhuvat vanhurskasta vastaan röyhkeästi, ylpeästi ja ylenkatseellisesti.
56:3 Joka päivä minun vihamieheni minua polkevat; sillä paljon on niitä, jotka ylpeästi sotivat minua vastaan.
101:5 Joka salaa panettelee lähimmäistänsä, sen minä hukutan; jolla on ylpeät silmät ja kopea sydän, sitä minä en siedä.
Vakavaa Sanaa joka syyttä suotta toista panettelee.olenko tehnyt jotain pahaa kun kirjoitat minulle noin. Jos sinulla on jotain minua vastaan, voidaan siitä keskustella sähköpostin kautta.
Pahaa en ole sinulle hankkinut joten, jos olen loukannut sinua tai sanonut jotain, niin voidaan jutella. Jumalan Sanaa olen tänne rakkauden hengeessä laittaa mutta sinä olet hyökännyt sanojansi vastaan miksi? - Alkuperäni
olenko tehnyt jotain pahaa kun kirjoitat minulle noin. Jos sinulla on jotain minua vastaan, voidaan siitä keskustella sähköpostin kautta.
Pahaa en ole sinulle hankkinut joten, jos olen loukannut sinua tai sanonut jotain, niin voidaan jutella. Jumalan Sanaa olen tänne rakkauden hengeessä laittaa mutta sinä olet hyökännyt sanojansi vastaan miksi?ajattelen kyllä kun kirjoitan ja siitä sitten lukijan pitäisi repiä jotain itselleen.
- Kaaleb
Juttusi on valheellinen,olen toiminut saarnaajana
vuosikymmeniä helluntaiherätyksessä ,keneltäkään ei oteta mitään väkisin.On jokaisen seurakuntalaisen asia omasta sydämentahdostaan antaa seurakunnalleen kymmenykset tai antaa
varoja seurakunnan tukemiseen. Vapaat suunnat
eivät toistaiseksi saa valtiolta senttiäkään tukea niinkuin harhaoppinen Evankelisluterilainen
kirkko .Uusi Testamentti tuntee vain yhden uskoon
tulleiden kasteen ,"Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan ne kastettiin ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolme tuhatta sirlua".Apt 2:41 .Lapsikaste ei täytä Uuden Testamnetin opetusta kasteesta.Sitä paitisi
siellä nykyään kastetaan "kirkonuskoon"ei Jeesus
uskoon.Tämän lisäksi siellä noidutaan tavalla jota ei Raamatusta löydy kun sanotaan lapselle,
"ota vastaan pyhä ristin merkki kasvoihisi ja rintaasi" tästä merkistä ei Jeesus eikä Apostolit antaneet käskyä .Saatana käyttää raamatulisesta kasteesta nimitystä"uudestikastajat" koska hän vihaa todellisia uskovia Jumalan sanan noudattajia .
Sinunkin tulisi valvoa omalla kohdallasi ,eikä antaa väärää todistusta,vaihka et pidäkkään
helluntailaisista .- Alkuperäni
Uudessa liitossa ei keräillä kymmenyksiä mutta lahkot ovat ottaneet sananpaikat raskauttaen lahkouskovaisiansa keräten kymmenyksien nimissä rahaa itselleen ja sen ohessa etsineen lisää raamatunpaikkoja toimintansa tueksi.
Rahaa kerätään tietysti Kristuksen nimessä onhan tunnettua että siten eksytys on täydellinen.
Mutta valitut ovat poissa lahkoista ja sven tuuva myös.
Lahkolaiskasteita ei opetettu raamatun aikoina,mutta
erän henkilö on kuin ilmetty helluntailainen nimittäin simon noita.
Lahkot ovat ottaneet toisenlaisen kasteen kuin sen mistä paavali puhuu.
Uskoontulleen uskon varaan perustettu kaste ei voi
olla yksi kaste sitäpaitsi uskonvarakaste saattaa
ikuisen vahingon sieluille.
Meillä on lutherilainen usko joka uskoviensa kautta todistaa sen lapsikasteen puolesta.
Lahkolaiset eivät yksikään heistä todistaneet uskostaan eivätkä myöskään kärsineet vainoa kuten minä luterilaisena.
Ristinmerkki ei ole väärin ei edes sydämen ristinmerkki uskovan tekona, mutta jumalattomat
tekevät kaikki merkit tuomioksi itselleen.
Ritarilla riittää tarmoa vastustaa sanaa mutta se on hyvä että edes joku puhuu uskonasioista nykyään ja ei ole kenenkään vahingoksi jos kiistellaan raamatusta. - Kaaleb
Alkuperäni kirjoitti:
Uudessa liitossa ei keräillä kymmenyksiä mutta lahkot ovat ottaneet sananpaikat raskauttaen lahkouskovaisiansa keräten kymmenyksien nimissä rahaa itselleen ja sen ohessa etsineen lisää raamatunpaikkoja toimintansa tueksi.
Rahaa kerätään tietysti Kristuksen nimessä onhan tunnettua että siten eksytys on täydellinen.
Mutta valitut ovat poissa lahkoista ja sven tuuva myös.
Lahkolaiskasteita ei opetettu raamatun aikoina,mutta
erän henkilö on kuin ilmetty helluntailainen nimittäin simon noita.
Lahkot ovat ottaneet toisenlaisen kasteen kuin sen mistä paavali puhuu.
Uskoontulleen uskon varaan perustettu kaste ei voi
olla yksi kaste sitäpaitsi uskonvarakaste saattaa
ikuisen vahingon sieluille.
Meillä on lutherilainen usko joka uskoviensa kautta todistaa sen lapsikasteen puolesta.
Lahkolaiset eivät yksikään heistä todistaneet uskostaan eivätkä myöskään kärsineet vainoa kuten minä luterilaisena.
Ristinmerkki ei ole väärin ei edes sydämen ristinmerkki uskovan tekona, mutta jumalattomat
tekevät kaikki merkit tuomioksi itselleen.
Ritarilla riittää tarmoa vastustaa sanaa mutta se on hyvä että edes joku puhuu uskonasioista nykyään ja ei ole kenenkään vahingoksi jos kiistellaan raamatusta.Uudessa Testamentissa (Uudessa liitossa)puhutaan
kymmenyksistä .Mat.23:23.Lk 18:12.Heb.7:2-9.
Onko käsitykyvyssäsi jotai vialla kun et ymmärrä
että Seurakunnilla on menoja ja sen jäsenet antavat iloiten varoja Jumalan valtakunnan työlle .
Raamatussa ei puhuta Lutterista eikä luterilaisuudesta yhtään mitään ,se on harhaoppia
ja se eksyttää monia .
Haluan olla Uudenliiton kansalinen uskomalla
Jesukseen Kristukseen ja seuraamalla häntä.
En siis ole luterilainen vaan haluan olla
KRISTUSLAINEN.
Luterilainen kirkko on vainonnut suomessa vapaita
suuntia ja niihin kuuluvia uskovaisia juuri
niin kuin sinäkin puhut lahkolaisista .
Luterilainen kirkko suomessa on Katolisenkirkon
lahko .
Paavalin tavoin haluan olla "lahkolainen"
"muuta sen minä sinulle tunnustan,että minä sitä tietä vaeltaen,jota HE lahkoksi sanovat,niin palvelen isieni Jumalaa ,että minä uskon kaiken,mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa . Apt24:14 - Alkuperäni
Kaaleb kirjoitti:
Uudessa Testamentissa (Uudessa liitossa)puhutaan
kymmenyksistä .Mat.23:23.Lk 18:12.Heb.7:2-9.
Onko käsitykyvyssäsi jotai vialla kun et ymmärrä
että Seurakunnilla on menoja ja sen jäsenet antavat iloiten varoja Jumalan valtakunnan työlle .
Raamatussa ei puhuta Lutterista eikä luterilaisuudesta yhtään mitään ,se on harhaoppia
ja se eksyttää monia .
Haluan olla Uudenliiton kansalinen uskomalla
Jesukseen Kristukseen ja seuraamalla häntä.
En siis ole luterilainen vaan haluan olla
KRISTUSLAINEN.
Luterilainen kirkko on vainonnut suomessa vapaita
suuntia ja niihin kuuluvia uskovaisia juuri
niin kuin sinäkin puhut lahkolaisista .
Luterilainen kirkko suomessa on Katolisenkirkon
lahko .
Paavalin tavoin haluan olla "lahkolainen"
"muuta sen minä sinulle tunnustan,että minä sitä tietä vaeltaen,jota HE lahkoksi sanovat,niin palvelen isieni Jumalaa ,että minä uskon kaiken,mitä on kirjoitettuna laissa ja profeetoissa . Apt24:14Lahkolaishuijarit ovat keksineet kymmenykset ja ottaneet sen puuhiinsa varten koska haluavat rikastua niiden kustannuksella joilta ryöstävät, kaikkea hyvää se on,kaiken hyvän. Että sen kautta saatana saisi lihottaa rosvonsa ja murhaajansa pakoittamalla harhaanjohdetut luovuttamaan sen vaivalla hankitun omaisuuden jatkuvilla vapaaehtoisilla uhreillaan ja kymmenyksillään ja
nykyään pitää huijareilla olla linna ja 4 autoa ja
ties monta jalkavaimoa...kymmenyksineen.
Meillä on evankeliumi, on sana ja oikea oppi ja näin ollen on Kolmiyhteinen Jumala jo kasteessamme.
Ei tarvitse mainita olen luterilainen, mutta kun sitä kumminkin kysytään.
Nykyluterilaisuus voi olla eräs katolisuuden osa
ja hedelmä.
Meillä tosi luterilaisilla ei ole mitään tekemistä sellaisten kanssa.
He ovat niitä juuttaan seurakuntaa tai saatanan synagooga.
- Nimetön
Vapaissa suunnissa seurakuntaa yläpidetään kolehti varoin koska he eivät saa mitään tukea valtiolta vaikha ovat yhtähyviä veronmaksajia kuin luterilaisen kirkon jäsenet.Kolmekymmentä vuotta olen ollut saarnaajana mukana helluntaiherätyksessä ,eikä kukaan seurakunnan jäsenistä ole valittanut ,että heiltä viedään väkisin rahaa.Jokainen seurakuntalainen voi antaa
varoistaan joko kymmenyksinä tai ihan muuten vaan
oman seurakuntansa tukemiseen .
Uskovaiset eivät laita kolehtihaaviin nappeja
kuten ev.lut.kirkossa jossa kolehdit ovat väkimäärään nähden pieniä ,se johtuu siitä,että
siellä on vähän todellisia uskovaisia jotka tunnustavat Jeeusksen Herrakseen .
Luterilaisen kirkon kaste ei missään kohden täytä
Uuden Testamentin vaatimuksia .Sillä kaste kuuluu uskoon tulleille ."Jotka nyt ottivat hänen sanansa vastaan NE kastettiin ja niin heitä lisääntyi sinä päivänä noin kolmetuhatta sielua". Apt.2:41
Helluntaiherätyksessa ei juoteta minkään laista
myrkkyä .Vaan siellä julistetaan Evankeliumia
ihmisille jotta saisivat tietää Jumalan tahdon
heihin nähden.Uudestikastajat,nimen on antanut Saatana koska hän vihaa Jeesuksen Kristuksen seuraamista,niin hän lapsikasteen harhaopilla
eksyttää ihmisiä .Missä kohden Raamatussa
kehoitetaan:" Ota vastaan pyhä ristinmerkki kasvoihisi ja rintaasi",.Ja nykyään "kastetaan"
vihmotaan tai valella kirkonuskoon ? Raamattu
opettaa uskomaan Jeesukseen Kristukseen jotta Hänen nimessään saamme syntimme antteksi ja
uuden elämän .Sinunkin olisi syytä lukea Uutta Testamenttia rakas ystävä,että pelastuisit
kadotukselta .Motto Apt. 24:14 "
Mutta sem minä sinulle tunnustan,että kuljen sität tietä,jota he sanovat lahkoksi,ja näin palvelen isieni Jumalaa:kaiken sen,mitä laissa ja profeettojen kirjoissa sanotaan,minä uskon ".- Alkuperäni
Puhuin vain kymmenyksiä vastaan jota apostolit eivät ole määränneet kristityille.
Vapaaehtoinen uhri tai kutsutulle papille kyllä
täytyy elatus antaa kolehtivaroin tai muuten ja
siitä on paavali puhunut kun tahdottiin antaa
papille vain sianpalkohedelmiä.
Onko kirkossa tunnustavia kristittyjä tänä päivänä?
Alkuseurakunta uskoi kasteeseen joka oli perustettu Jumalan sanan varaan eivät he uskonsa varaan rakentaneet mitään paitsi simon noita helluntailainen.
Evankeliumin tulee olla puhdasta siihen ei saa sekoittaa lakia ja lain tekoja.
Harvoilla on mukanansa puhdasta evankeliumia.
Ristinmerkki ja sen tekeminen ei ole synti mutta nykyään naiset maalaavat naamansa, pukeutuvat miesten tamineisiin jne... ja siinä tulee osoitetuksi että eivät he usko ja uudestikaste oli väärä...eikun kasteelle taas ajatustenne mukaan.
Kaikenmaailman ritarit ovat eksyneet seuratessaan
lahkolaisia ja menneet sen hengen alle joka ei ole Jumalasta.
Ihminen eksyy kyllä helposti, mutta kuka luopuu lahkoista, se onkin suuri ihme jos niin käy.
Ihmeistä ja merkeistä ei ole tarvis puhua tällä kertaa, mutta kai joskus tulee oikea hetki julistaa Herran ihmeistäkin, mitä on tapahtunut
kaikesta huolimatta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708