anteeksi jos

blondi-72hki

olen jotakuta tahattomasti loukannut sillä se ei kuulu tapoihini! Olen luonteeltani liiankin kiltti ja anteeksi antavainen sekä unohdan samantien kaikki ikävät asiat enkä niitä jauha enkä murehdi pitkään sillä elämässä on pahempiakin asioita kuin jonkun sanomiset! En ole koskaan ollut riitelevää tyyppiä ja siksi meillä kotona onkin nauravainen ilmapiiri kun en riitele äijän kanssa vaikka se sitä välillä yrittääkin huonoin tuloksin ja en huuda lapsilleni vaan puhun asiat halki poikki ja pinoon eikä meillä märehditä asioita sen jälkeen kun ne on kunnolla selvitetty! Olen yksin ja me perheenä selvinneet niin monesta pahasta tilanteesta etten viitsi mitättömiä asioita ottaa liian vakavasti! Elän täyttä elämää murehtimatta etukäteen sillä kokemuksesta tiedän että mitä vain pahaa voi sattua... Kaikille toivotan todella onnellista talven loppua ja iloitkaa elämästänne,älkää tuhlatko kallista aikaa riitelyyn ja pikkuasioista murehtimiseen sillä se kaikki on poissa rakkaimmiltanne!

1

476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-o

"olen jotakuta tahattomasti loukannut sillä se ei kuulu tapoihini!"

Täysin tahallista tuo tuntuu tuo sinun muiden haukkumisesti esim. tuolla lasten suusta -palstalla.

Epäilen vahvasti, että ärsytät tahallasi täällä muita tyhmillä jutuillasi. Trolliko olet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      107
      3056
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      158
      2148
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2112
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      42
      1812
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1474
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      1006
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      916
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      56
      798
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      81
      780
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      56