Mikä jumalauta riivaa kaunista ranskalaista? Automaatti-ilmastointi puhaltaa kokoajan täysillä ,teet sitten mitä tahansa.
Puhallin täysillä,silimät kuivaa!
11
1696
Vastaukset
- puhetta!!
-----
- Patonkia&Punkkua
...oliki. Ei puhalla kun on virrat pois! Sori!
- suojalasit
sisäpuhaltimen vastus?
- destaaja
Mulla puhallin pärähtää täysille jos ilma on ohjattu tuulilasiin, jos ruuvin vääntää puhaltavaksi alhaalle ja ylhäälle, silloin puhallin rauhoittuu ja toimii normaalisti.
- ac_
destaaja kirjoitti:
Mulla puhallin pärähtää täysille jos ilma on ohjattu tuulilasiin, jos ruuvin vääntää puhaltavaksi alhaalle ja ylhäälle, silloin puhallin rauhoittuu ja toimii normaalisti.
Tuo on normaalia käytöstä eli sen pitääkin alkaa puhaltamaan täysillä tuulilasille (huurteenpoisto toiminto) ainakin automaatti-ilmastointi laitteissa.
- Patonkia&Punkkua
ac_ kirjoitti:
Tuo on normaalia käytöstä eli sen pitääkin alkaa puhaltamaan täysillä tuulilasille (huurteenpoisto toiminto) ainakin automaatti-ilmastointi laitteissa.
..mutta ei kai tunnin ajon jälkeen..?
- geri
ei ole säädettyä lämpötilaa saavutettu?
les imbesil,merde!
ota automaatti pois,pistä sisäkierto ja suunta lasille...voila!- Patonkia&Punkkua
kunnossa??? Vai töissä Citikan huollossa? Ilmeisesti et kumpaakaan.
- Xant
Osta uusi,maksaa Veholla 180€,Motonetissä 60€ ja Sitrosella 35€.
Tai korjaa vanha,osat jostain elektroniikkaliikkeestä 2-3€.
Säädin löytyy jostain puhallinmoottorin sivusta ja moottori löytyy hanskalokeron alta oikeasta kulmasta verhoushuovan takaa,on helppo vaihtaa. - vastus
mäsänä.
Mulla oli sama vika Xsara-03. Osan vaihto noin puolen tunnin homma. - GöstaN
Minulla teki saman -00 Xantulle kerran saman. Irrotin säätövastuksen, lämmittelin ja puhaltelin sitä aikansa - ja katso; tapahtui ihmeparaneminen. Onnekseni en ehtinyt vielä hankkia uuttakaan. Tekniikka on ihmeellistä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka932576Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww971594- 671495
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje141226Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19986- 81953
Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe42879Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta116873- 54803
- 30726