Koska Suomessa ei elä työnteolla liian huonojen palkkojen vuoksi, olen ajatellut että ainut ja paras ratkaisu olisi se, että yhteiskunta kompensoisi jokaiselle työssäkäyvälle palkan lisäksi valtion tulonsiirroilla kuukausittaiseksi nettoansioksi (puhtaana käteen) 2000 euroa jokaiselle.
Tarkoitan siis että jos käyn töissä, mutta saan vain 1200 euroa kuukaudessa netto-tuloa, niin valtio maksaisi puuttuvan 800 euroa suorana tulonsiirtona minulle joka kuukausi. Tämä takaisi työllisyyden ja yritysten pysymisen Suomessa sekä sen että minä ja perheeni saataisiin kohtuullinen elämiseen riittävä tulotaso!
Minimipalkkalaki estäisi yrityksiä pudottamasta kuitenkaan palkkatasoa.
Eli tämä olisi toimiva "kolmikanta" !
Ymmärsittekö? Nyt vain asia hallitukselle ja eduskunnalle kiireellisenä.
Ja presidentti Halonen voisi ottaa valvottavakseen että asia saadaan hoidetuksi mahdollisimman pian
Halonenhan lupasi puuttua juuri uusköyhyyteen!
Odotamme sanoista tekoja!
KANSALAISALOITE!!!
4
120
Vastaukset
- osku
Kunta maksakoon. Silloin ovat valvojat lähellä. Ei sellaiseen yhteiskuntaan voida mennä missä yhteinen etu unohdetaan ja etetään leveästi.
- en äänestä keskustaa
Kepun alamäki jatkuu............................................................................................................
- kiinnosta asia?
en äänestä keskustaa kirjoitti:
Kepun alamäki jatkuu............................................................................................................
Dmarien foorumilla sentään käydään mielipiteiden vaihtoa!
Kepu kulkee onnensa ohi unohtamalla äänestäjäkuntansa!
Tervemenoa!
- B-luokan kansalainen
Pienyrittäjälle varmaan samat oikeudet!
Eli jokaiselle yrittäjälle takaustulona 2000€
nettotuloa jos ei oma tulos siihen riitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1412448Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä611208Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353750Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503179Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132498Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie542193Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985