Voimmeko mennä kirkossa naimisiin kun minä en kuulu kirkkoon,avovaimo kyllä?Kuinka meidän käy?
Neuvokaa
4
218
Vastaukset
- kun ensin
annatte elämänne JEESUKSELLE KRISTUKSELLE. Siitä on hyvä alkaa ja muut asiat sitten lutviutuu....
- naisen pauloihin
Ne muuttuvat muutamassa vuodessa kahleiksi, jotka vaivaavat sinua koko loppuelämäsi.
- Kirkottelija
Minulla on sellainen käsitys, että jos haluaa kristillisen siunauksen aviliitolle, niin on molempien kuuluttava johonkin kristilliseen kirkkoon. Tämä siksi, että eihän sellainen ihminen halua Jumalan siunausta, joka ei sellaiseen usko. Toisen mieliksikään ei omasta arvomaailmasta saa tinkiä, se johtaa pitemmän päälle harhaan.
- Eila
Itse vihkiminen hoituu maistraatissa, mutta liitto voidaan ymmärtääkseni siunata kirkossa. Kaava on lähes sama kuin kirkkovihkimisessä. Ero on kai vain siinä, että kysymykset ovat vähän eri eikä tarvitse julistaa aviopuolisoiksi. Ne asiat on hoidettu jo maistraatissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633