Olen kuullut luotettavalta taholta että krisselit eivät enää syö pieniä lapsia. Vain me ateistit (jotka olemme samalla, perkele-satanisteja, stalinisti-trotskilaisia, räppäri-hoppareita, homolesboja ja somaliromaneja) enää syömme niitä silloin kuin sianliha on loppunut.
Nautaanhan me emme uskonnollisista syistä koske.
Autsch, mjam mjam, mitä minulla onkaan pakastimessa ehtoolliseksi(en kerro).
X-jengin mieliruoka taas on HK:n sininen. Se siitä syystä, että jesse on ilmoittanut tuoteselosteessa ao. siekuran olevan 99%sesti kiinalaista sian kamaraa, ja siinä on sinihomeinen taivaan väri, josta nimikin tulee.
"Eihän kamara ole epäterveellistä", piispa totesi lehdistötilaisuudessa, mutta korjasi oitis: "Helvetti! Sikaa??? Eikö Kiinassa ole vauv ... ei vaan Karitsan kamaraa? Antakaa VERTA, veljet! Minä pyörryn!"
Juovat verta he vain
Reiska
0
169
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511427- 639830
- 1465574
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792593