Terveisiä

Kadun-nainen

Kaikille ihmisille maailmalta. Olen istunut taas katolisissa ja ortodoksisissa kirkoissa matkani aikana ja ihmetellyt kirkkojen komeutta ja Jumalan palvontaa monessa maassa, niin istualtaan kuin seisaaltaan. Hartaus ja hiljainen henki, kunnia ja kiitos olivat ne asiat jotka jäivät päällimmäisinä mieleen.

Kun tulin lentokentälle takaisin kotimaahan ostin iltapäivälehden, missä oli homojen tappolista länsinaapuri uusnatsien nimeämänä. Paikallinen helluntaipastori Green
mainitsi, ettei ihmisiä saisi mainita nimeltä, mutta kuolemasta puhuminen on aivan oikeaa valuuttaa ja homoja saa tuomita kuolemaan. Se kuuluu heidän osalleen.

Tämä oli kuin naula helluntailaisten äärihihhulien arkkuun ja pettymykseni senmukainen. Ihmiset paljastavat omat korttinsa aina seinään ajettuna, niin teki myös Green. Lahkohenki vallitsee ja himoitsee ja
se on pelottava ja kammoksuttava voima. Toivottavasti tämä perkeleen ohjaama voima ei koskaan tartu näin voimakkaalla elämäähyljeksivällä ja pilkkaavalla otteella kehenkään ajattelevaan hellariin.
Natsinimitys ei ole todellakaann muuta kuin todellisuutta.

17

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hellareilta

Samanlaista rakastavaa ja hienoa asennetta eri mieltä ajatteleviin ihmisiin kuin muslimeilla on.
      Hehän tappavat vain niitä jotka sen anstaitsee kuten ovat uhanneet tanskalaisia ja norjalaisia.
      Tänään tuli uhkaus jossa ilmoitettiin Tanskan joutuvan veriseen sotaa.
      Saisi nuo mullahit opettaa hellareillekin lähimäisenrakkautta niin olisi kaikki hyvin.

• tode'

se green meni sanomaan?
      saas nährä, mitä tuosta seuraa. kas, kun mies ei ollut ensimmäistä kertaa asialla.

vaan onhan sitä yhtä ja toista ihmeteltävää tullut sieltä katolistenkin "ajattelemattomien" puolelta. et kurkistanut kullatun marian taakse?

• ReaAalto

Kadun-nainen!

Sinullapas on ollut antoisa matka!
      Minäkin pidän matkustamisesta se avartaa:)
      Taas tässä katselen lentolippuja!

Juu, ikäviä uutisia on taas kuultu eilen ja tänään
      tuosta erityisryhmien sortamisesta.
      Green on ollut taas tapetilla, täkäläiset hellarit varmaan tekevät hänestä suuremman "marttyyrin" ( huokaus )

Hyvää illanjatkoa sinulle ja hyville ajatuksillesi!

• Kadun-nainen

det är trevligt att resa. Uskovia ihmisiä kun seurailee vähän niinkuin kaverina, niin huomaa miten usko voi myös pirstoa ja särkeä, vaikka sen pitäisi koota ja yhdistää. Hyvää elämää
        pitäisi yrittää tavoitella muita loukkaamatta.
        Hyvää Elämää Sulle.

• poikalapsi

Pidä varasi: täällä kun natsia natsiksi sanoo, saa kuulla uhkailuja. Niin: totta ei saa puhua - syrjintä on näille hoopoille rakastamista ja omat valheet ovat totta.

• Kadun-nainen

Uhkailuista. Se on yksinkertaisinta moukkamaisuutta mitä ihminen voi rakentaa vain lieventääkseen omaa tyhjyyttään. Herra Green on mieleltään järkkynyt ja kelvoton mihinkään luottamustehtävään. Ihmiset voivat olla uskovina erittäin tasapainoisia ja mieleltään virkeitä, mutta jos joku ihmisryhmä vetää lantun noin tyhjäksi voidaan puhua pahoista hengistä.

• frihet
        Kadun-nainen kirjoitti:

Uhkailuista. Se on yksinkertaisinta moukkamaisuutta mitä ihminen voi rakentaa vain lieventääkseen omaa tyhjyyttään. Herra Green on mieleltään järkkynyt ja kelvoton mihinkään luottamustehtävään. Ihmiset voivat olla uskovina erittäin tasapainoisia ja mieleltään virkeitä, mutta jos joku ihmisryhmä vetää lantun noin tyhjäksi voidaan puhua pahoista hengistä.

Ovat erittäin hienotunteisia ja todella fiksuja ihmisenä, esim. M. Levergood joka paljon esillä täällä on.
        Ei vois kuvitella, että poikalapsi on samaa porukkaa.

Enkä oikeastaan uskokaan, että normaali homo olis pojan tapainen.

Se että joku vihaa homoja ihmisenä on vääran ja tuomittavaa, mutta synnistä on homonkin tehtävä Jumalan edessä parannus, siinä missä heteroidenkin.

Eli usein vedetään luuloissaan, että uskovat tuomitsevat ja ei oteta Raamatun kirjoituksia perustaksi.

Raamattu ei oikeuta siis uskovalle mitään tuomio valtaa, vaikka antaa luvan siteerata Jumalan sanaa, että ihminen tietäisi mistä tulee tehdä parannus.

• Kadun-nainen
        frihet kirjoitti:

Ovat erittäin hienotunteisia ja todella fiksuja ihmisenä, esim. M. Levergood joka paljon esillä täällä on.
        Ei vois kuvitella, että poikalapsi on samaa porukkaa.

Enkä oikeastaan uskokaan, että normaali homo olis pojan tapainen.

Se että joku vihaa homoja ihmisenä on vääran ja tuomittavaa, mutta synnistä on homonkin tehtävä Jumalan edessä parannus, siinä missä heteroidenkin.

Eli usein vedetään luuloissaan, että uskovat tuomitsevat ja ei oteta Raamatun kirjoituksia perustaksi.

Raamattu ei oikeuta siis uskovalle mitään tuomio valtaa, vaikka antaa luvan siteerata Jumalan sanaa, että ihminen tietäisi mistä tulee tehdä parannus.

Jos mää alan siteeraan raamattua samassa hengessä
        niin sää poikaparka tukehdut synteihisi.

• frihet
        Kadun-nainen kirjoitti:

Jos mää alan siteeraan raamattua samassa hengessä
        niin sää poikaparka tukehdut synteihisi.

Armo on minuakin varten valmistettu ja saan jopa syntini tunnustaa, vaikka sinullekin.

Jeesus on minunkin pelastajani ja vapahtajani, enkä usko että tässä ajassa täydelliseksi ehdin.

Room. 8: 1 sanoo että ei siis ole mitään kadotustuomiota jotka Kristuksessa ovat.

Synti pitää minunkin tunnustaa ja jopa hyljätä, vaikken Jumalaksi tässä ajassa tulekaan.

Ei "välimiestä" (Jeesusta) tarvittaisi, jos ilman syntiä selviäisimme.

Sinähän voit listata kirjoituksieni perusteella monen sivullisen syntejä, mutta minä turvaan silti Kristukseen, koska vain armosta uskon kautta minullekin on lupaus kirjoitusten mukaan annettu.

Ehkä muilla on suurempi huoli, kun eivät myönnä syntisyyttään ja syntejään, edes ihmisten edessä.

• Kadun-nainen
        frihet kirjoitti:

Armo on minuakin varten valmistettu ja saan jopa syntini tunnustaa, vaikka sinullekin.

Jeesus on minunkin pelastajani ja vapahtajani, enkä usko että tässä ajassa täydelliseksi ehdin.

Room. 8: 1 sanoo että ei siis ole mitään kadotustuomiota jotka Kristuksessa ovat.

Synti pitää minunkin tunnustaa ja jopa hyljätä, vaikken Jumalaksi tässä ajassa tulekaan.

Ei "välimiestä" (Jeesusta) tarvittaisi, jos ilman syntiä selviäisimme.

Sinähän voit listata kirjoituksieni perusteella monen sivullisen syntejä, mutta minä turvaan silti Kristukseen, koska vain armosta uskon kautta minullekin on lupaus kirjoitusten mukaan annettu.

Ehkä muilla on suurempi huoli, kun eivät myönnä syntisyyttään ja syntejään, edes ihmisten edessä.

uskoon on muiden syntien tohtoroiminen ja uskoontulo muiden syntien ja homouden tähden. Oma armosi tulee esiin vasta kun joku kritisoi. Otat tietoisen riskin
        Jumalasi kätten alla. Oletko varma että Jumalasi on yhtä kaksinaismoralistinen luonne.

• frihet
        Kadun-nainen kirjoitti:

uskoon on muiden syntien tohtoroiminen ja uskoontulo muiden syntien ja homouden tähden. Oma armosi tulee esiin vasta kun joku kritisoi. Otat tietoisen riskin
        Jumalasi kätten alla. Oletko varma että Jumalasi on yhtä kaksinaismoralistinen luonne.

Eli siinä puremista alkuun.

Kasvua on meissä jokaisessa ja Jumalan kasvojen edessä itsessämme olemme jokainen ilman Kristusta saastaisia.

Homoja en ole koskaan vihannut, koska siihen minulla ei ole mitään syytä ja vielä vähemmän Jumalan valossa, syntiä Jumala vihaa ja ihmistä Hän rakastaa.
        Siksi tuolla aiemmin jo kirjoitin, että Levergood on yksi hienoimmista uhmisistä ihmisenä ja hän on homo.

Ihminen ja ihmisen teot eivät ole sama asia.

• Kadun-nainen
        frihet kirjoitti:

Eli siinä puremista alkuun.

Kasvua on meissä jokaisessa ja Jumalan kasvojen edessä itsessämme olemme jokainen ilman Kristusta saastaisia.

Homoja en ole koskaan vihannut, koska siihen minulla ei ole mitään syytä ja vielä vähemmän Jumalan valossa, syntiä Jumala vihaa ja ihmistä Hän rakastaa.
        Siksi tuolla aiemmin jo kirjoitin, että Levergood on yksi hienoimmista uhmisistä ihmisenä ja hän on homo.

Ihminen ja ihmisen teot eivät ole sama asia.

Minä olen Jumalan viitan saanut ja olen sinut tuomitseva. Viha on lihaa.

Gal. 5:17
        Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte. [Room. 7:15; 1. Piet. 2:11]

• frihet
        Kadun-nainen kirjoitti:

Liha haluaa toista kuin Henki, Henki toista kuin liha. Ne sotivat toisiaan vastaan, ja siksi te ette tee mitä tahtoisitte. [Room. 7:15; 1. Piet. 2:11]

Että liha pyhittyisi ja perisi taivaan valtakunnan.

Sanakin sanoo, ettei liha peri taivasten valtakuntaa.

Minulle on yksi lysti mitä sinä olet saanut ja kuinka armon koet toisten elämässä toimivan.

Minä turvaan heikkoudessani Herraan, kun itse en itseäni kykene pelastamaan hyvinäkään päivinä.

Siunatut jotkot Herran johdossa.

• toimeen
        Kadun-nainen kirjoitti:

On tämä ilta,pilikkaajat kiroaa uskovia,
        ja uskokovat uskovia ja ollaankohan sus lauma
        keskellä?
        Mitä siihe sannoo Kadun-nainen sekä frihetti?
        Kadun-nainen muistathan joskus minua rukouksin,
        samoin Frihetti,(olen vain väsynyt)
        Muuten frihetti jätän nyt hyvästit tälle laumalle, alakaa olemaan liian ahistavaa.
        Susi lauma käypi täällä liian kimppuun,joten
        tämä on viimeinen kirjoitukseni.
        Pidähän Jeesus hyvässä kurssissa eessäkin päin,
        Hyvästi sitten ja siunausta teidän molempien
        työlle.

• ÄLÄ LEVITTELE VALHEITA

"helluntaipastori Green"

• Ei helluntailainen ruotsista

Ei ole totta. Pastori Green puhui vain raamatun näkökulmasta seksuaaliseen käyttäytymiseen ja mitkä seuraukset voivat olla jos ei seuraa Jumalan neuvoja. Koko saarna oli rakkaudellinen ja EI tuomitseva ja rinnasti homoseksuaalisuuden muihin synteihin mistä raamattu puhuu. Siis Green vain selitti niitä raamatun opetuksia joita kristityn tulee noudattaa - tällä kertaa raamatun mukaista seksuaalista käyttäytymistä (olen lukenut koko saarnan netistä ja kuunnellut myös).

Meidän ei tule unhoittaa että Åke Green on seurakuntansa hengellinen paimen ja ei voi (tai edes halua) puhua mitään raamattua vastaan. Ja saarnaa sen vuoksi että Raamatussa nimen omaan sanotaan että seksuaaliset suhteet ovat sallittuja vain miehen ja naisen välillä ja vain avioliitossa. Turha siitä on Greeniä syyttää. Hän ei ole Jumala (eikä kirjoittanut raamattua) eikä myöskään koskaan uhannut ketään ..

• Palmu kaupunki

Palstan ehdottomasti kovin oikeaoppisin ja armollisin kolmikko: Rea, Kadun-nainen ja sun-glasses. Muistakaa rukouksin meitä heikompia. Rukous on tehokkaampi kuin jatkuva valitus sheriffille, Kadun-nainen rukouksen ihmisenä sen tietää.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11417
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9810
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      144
      5559
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3635
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2793
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2583
    Aihe