Kuka olitkaan sinä mies aamuöisessä unessani ???
Koko päivän olen miettinyt tuota, mutten tunnistanut sinua??
tulisitko uudelleen?
18
1845
Vastaukset
- ole,
niin väliksi tulla.joo
- olin minä
niin toki tulisin uudelleen - vaikka joka yö.
- TheDragonLord
Esityö pitää hoitaa huolella, muuten ei poks!
- ...............
En ehdi valvoa kaikkea, tulee aina vääryyksiä tästä suusta.
- mitään
............... kirjoitti:
En ehdi valvoa kaikkea, tulee aina vääryyksiä tästä suusta.
kunhan tiedät mitä omasta suustasi päästät....
- ...............
mitään kirjoitti:
kunhan tiedät mitä omasta suustasi päästät....
Mitä nyt joskus pikkusen, se tuo mun toinen puoli aina sillon tällön rekisteröi piruuttaan itsensä sisään. Tanan Tahvo!
- kerään
Mitä nyt joskus pikkusen, se tuo mun toinen puoli aina sillon tällön rekisteröi piruuttaan itsensä sisään. Tanan Tahvo!
kaiken sisälleni...ikävä kyllä.. ei mua nyt pikkusanat haittaa..
- ...............
kerään kirjoitti:
kaiken sisälleni...ikävä kyllä.. ei mua nyt pikkusanat haittaa..
Huolia,sanoja?
- muistoja
Huolia,sanoja?
kaikenmaailman hommia...
- ...............
muistoja kirjoitti:
kaikenmaailman hommia...
Ketä tuntematonta etsit?
- tuo alkuperäinen
Ketä tuntematonta etsit?
minulla on yksi mies, joka on täällä..
- ...............
tuo alkuperäinen kirjoitti:
minulla on yksi mies, joka on täällä..
Ymmärrän no en häiritse sinua. Onnea!
- vituttaa.
niin käyn kattoo tuota pärstääs,niin vituttaa vielä enemmän.on meinaan niin komee,ettäihan housut kastuu.hah!
- ...............
vituttaa. kirjoitti:
niin käyn kattoo tuota pärstääs,niin vituttaa vielä enemmän.on meinaan niin komee,ettäihan housut kastuu.hah!
Salaa kuin roisto käy kyttäämässä minua! Ehkä suihkuhuoneen seinässäkin on reikä. Hmm Taidankin vaihtaa sen kuvan hampaattomaan UunoTurhopuroon. Ja missä on se sinun kuvasi? Se olis tieten oikeudenmukaista minunkin saada ihailla sinua. Vai mitä pidät?
- ...............
vituttaa. kirjoitti:
Se on törkeetä käytöstä, ensin kertoa tollanen asia, sitten häipyä paikalta. Minulle voi tulla vaikka draumoja tällasista kokemuksista.
Täähän on melkeen kuin uimahousut olis viety uimaaltaassa. Nyt VITUTTAA minua! - ...............
Se on törkeetä käytöstä, ensin kertoa tollanen asia, sitten häipyä paikalta. Minulle voi tulla vaikka draumoja tällasista kokemuksista.
Täähän on melkeen kuin uimahousut olis viety uimaaltaassa. Nyt VITUTTAA minua!Ruikutat pui..pui=Tarkottaa tulisit tänne! Ja kun tulin häivyit samantien. En onneks oo eläinrääkkääjä, selvisit tälläkertaa.
- ...............
Ruikutat pui..pui=Tarkottaa tulisit tänne! Ja kun tulin häivyit samantien. En onneks oo eläinrääkkääjä, selvisit tälläkertaa.
Vasta kosketuksen jälkeen se saa elämän! Unelma voi tehdä sinulle viillon jota on vaikeeta parantaa. Aika kyllä peittää haavat, mutta merkki jää.
- ehkä sitä
mitä näit päivällä parkkipaikalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474