se violetti huivi päässä on kiva, mistä sellasen vois ostaa?
Katrin
6
886
Vastaukset
- salkkarifani
Tuohan oli piilo mainontaa,mutta se ei mua ainakaan haittaa.
Itse haluaisin sellateita lusikoita kun kentaudissa oli kun Camilla oli puikoissa.
Sellaset jälkiruoka lusikat jotka pysyin kupin reunalla.
Ne vaan on hieman hintavia.
Muistan kun Sakulla oli semmoinen kiva kaula koru sekin varmaan meni kuumille kiville kaupoissa.- Loath
Jos se, että joku haluaa samanlaisen huivin kuin Katrilla on piilomainontaa niin sittenhän kaikki ohjelmat harrastavat sitä. Onhan ihmisillä vaatteet oltava, eikä ne ole niillä yleensä mainostarkoituksissa vaan yleisen siveyden. Sinun perusteilla voisi sanoa, että esimerkiksi Lassen auto on piilomainontaa koska minä haluan samanlaisen. Tai, että Oonan Moppe nalle on piilomainontaa, koska tyttäreni haluaa samanlaisen.
- aaroton
Loath kirjoitti:
Jos se, että joku haluaa samanlaisen huivin kuin Katrilla on piilomainontaa niin sittenhän kaikki ohjelmat harrastavat sitä. Onhan ihmisillä vaatteet oltava, eikä ne ole niillä yleensä mainostarkoituksissa vaan yleisen siveyden. Sinun perusteilla voisi sanoa, että esimerkiksi Lassen auto on piilomainontaa koska minä haluan samanlaisen. Tai, että Oonan Moppe nalle on piilomainontaa, koska tyttäreni haluaa samanlaisen.
aaro on piilomainontaa, koska haluan sen näköisen miehen (mutten tapaisen!)
- Huivi
Mun mummoni käyttää myös huivia ja laittaa oikein leuan alta kiinni ja lähtee pyöräkelkalla kauppaan ostamaan tarjouksessa olevaa juhlamokkaa.
- ei kiva
se huivi päässään aivan syöpäpotilaalta
- täältä
Mummo design myy niitä siinä Prisman vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623