Tiedän että Hän on minut jo unohtanut, mennyt viimeisen kerran ohitseni. En ole ikimuistettava, en lähellekään niin vaikuttava, kuin mitä se vaatisi. Alan jo pikkuhiljaa asian hyväksyä, ja olen päättänyt hyväksyä myös hänen tiensä..vaikkei se vienykään sinne minne olisin halunnut sen vievän. Tänään mietin häntä, kuten vieläkin tapaan tehdä usein. Mietin onko hän onnellinen, onhan hän tietenkin..mietin paljon kaikkea hänessä,ja sitä missä kaikessa olinkaan väärässä. Olinko koskaan oikeassa..Sitä en tiedä, tuskin koskaan. Ajatteekohan koskaan minua..kaipaako tai tunteeko mitään. Aivan niin, turhaan mietin. Mitä väliä sillä enää on. Syy miksi mietin nyt..ajattelin mitä hän ajattelisi jos kuulisit minun sairastuneen. Etten eläisi enää kauaa. Mitä tekisi ja sanoisi. Mitään? En saa koskaan tietää. Hän et saa tietää. Toivon, hän voisi hyvin, toivon hänen olevan onnellinen, saavan rakkautta, ja että saisi rakastaa. Hän jos kuka sen ansaitsee, huolimatta siitä ettei kai samaa suonut minulle.
Siellä jossain...
2
390
Vastaukset
- Kevät
Unohtava en ole sinua koskaan.
Vaikka elämäntilanteeni olisi mikä vain,
en usko että saan keneltäkään sitä rakkautta,
mitä sinulta sain.
Enkä tiedä haluanko edes.
huolimatta siitä että se rakkaus myös satutti pahasti.
Mutta en syytä sinua.
Et ole mihinkään katoava sielustani,
ja haluan että tiedät sen.
Uskon että molemmat olemme yhäkin onnettomia,
vaikka olisimme muualla, toisten kanssa..
ei me sitä toisen kanssa saavuteta
mitä olisimme yhdessä saavuttaneet.
Toivon sulle kaikesta sydämestäni hyvää,
nyt ja ainiaan.
Ja anteeksi jos jotenkin loukkasin sinua,
se ei ollut tarkoitukseni koskaan.
I love you forever..- syyllisyyttä tunnen?
Oi,kun "hän" olisi joskus kirjoittanut minulle noin.Tällä hetkellä syyllisyys vaivaa,vaikka en ole koskaan pettänyt.Voisin olla rauhallinen....mikä en ole tällä hetkellä.Tunnen sisälläni rauhattomuutta,olen peloissani ja katuva,mutta osaan rakastaa silti omaa miestäni.Luotamme toisiimme ja emme varmaan koskaan eroa.Mutta miehenihän ei tiedä "mitään"...Onneksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838