Jos joku tuntee kuvan henkilön yhteyttä voi ottaa poliisiin
http://www.sunpoint.net/~jaritolvanen/pb/somalivarastaa.jpg
wanted somalit
8
1531
Vastaukset
- Ymmärtäjä-täti
Hui sentään, kun tuollalailla näitä maahan muuttaja-ressukoita vainoat! Häpeä! Jos siinä nyt tumma-poika vähän leivänjatketta hankki niin tarpeeseensa varmaan vei. Silläkin ressulla varmaan monta nälkäistä sukulaista jossakinpäin Afrikkaa. Tervetuloa vain tänne Suomeen, kyllä me annamme kaikille kaikkea hyvää!
- himmelachtungperkele
Tee rikosilmoitus ja liitä kuvat siihen. Eiköhän nämä saatanan nilkit ole poliisin tuttuja...
- Ei pahalla mutta....
Saatanan toppahuulet,niitä on turha paapoa.Somalit ovat maailman loisia,kukaan ei halua niitä maanvaivakseen.Niille tuntuu muutenkin olevan niin vaikeaa sisäistää maan tapoja,että parempi pysyä vaan siellä kotimaassaan.Ollaan vielä kohta samassa jamassa noiden maahanmuuttajien kanssa kuin ruotsi.Keskityttäisiin ensin maamme omiin ongelmiin ja sitten vasta muihin.
taitaa olla lavastettu,suomalaiset miehet on niin hel***in rumia ja kateellisia ulkomaalaisille, kuinkahan monta suomalaista äijää tälläkin hetkellä on pahan teossa, ei tarvi kun kattoo huomisen päivän lehtee....
- Pärä
********* kirjoitti:
taitaa olla lavastettu,suomalaiset miehet on niin hel***in rumia ja kateellisia ulkomaalaisille, kuinkahan monta suomalaista äijää tälläkin hetkellä on pahan teossa, ei tarvi kun kattoo huomisen päivän lehtee....
Ja karkotus uhan alla olevasta keskustan ryöstöporukasta. Muhummed Ali-hamsa
- tyypin varmana
Menen heti ottaan yhteyttä poliisiin niin kuin neuvoit. Tuota, miksi sä haluut, että mä menen? Mitä sä haluut, että mun pitäis sanoo siellä? Menenkö ovesta sisään ja huudan: "Poliisii, mä tunnen sen keskustelupalstalla olleen miehen joka oli siinä kuvassa" niinkö mun pitää sanoo? Kerro nyt kun kerran neuvoit senkin, että minä voin ottaa yhteyttä poliisiin. Vai, hei, menenkö sinne ja sanon: "Päivää, tulin ottamaan yhteyttä teihin kun joku neuvoi minua tekemään niin". Joo, toi on hyvä, oikein hyvä, eikö olekin. Kerro miksi minun pitää ottaa yhteyttä poliisiin?
- suomalainen n
Eihän yhden kympin varastaminen NYKYPÄIVÄNÄ ole mikään niin ihmeellinen teko, että sitä täytyisi kaikkialla kailottaa. Uskon että inhoat somaleita, niin minäkin, mutta tuollaisen "kympin varastamis"-tapauksen tekeminen suureksi numeroksi, jota useaaseen otteeseen käydään näillä palstoilla läpi, on jo aika lapsellista ja melko noloakin. Oikein hävettää tuon kuvassa näkyvän nuoren suomalaismiehen puolesta. Taas sama juttu täällä kerrotaan.. jälleen kerran!
Wake up. On paljon isompiakin asioita somaleissa murehdittavana kuin se mennyt kymppi. - sitä vaan
jos nyt oikeen tarkkaan kuvaa katsoo, niin eihän toi ole edes 10 euron seteli?!joku muu kun euro..?eli kusetusta koko kuva..hah..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633