pitäisi silloin teloittaa heti yksi muslimi vaikka tanskasta.
Mielestäni ainoa ratkaisu viattomien tappamiseen on tappaa lisää viattomia mutta toiselta puolelta.
Terroriin on vastattava terrorilla.
Pilapiirroksiin pilapiirroksilla.
onneksi meillä kaikilla on USA polkemassa lähi-itää siihen rakoon mihin se sivistyksensä perusteella näyttää kuuluvan.
Muistakaa, tuleen tulella, kauhuun kauhulla.
Jos yksikin skandinaavi
11
1041
Vastaukset
- juuri ja
höpö hööö!
- Kyyni.
Euroopassa mellastetaan sananvapauden puolesta kärhämän tiimoilla. Sananvapaus pitää ollakin, mutta sitä ei tule käyttää toisten kulttuurien uskontojen loukkaamiseen.
Luulisi "sivistyneen" lehdistön tietävän, että Koraanissa ihmishahmojen kuvat ovat kiellettyjä.
Se meni yli kaikkien rajojen, että profeetta kuvattiin pilapiirroksessa.
Mikä älämölö Euroopassa olisi noussut, jos islamilaisessa maailmassa olisi julkaistu Jeesusta esittäviä pilapiirroksia?
Tv. Luterilainen.- mussukka.
Silloin ketään ei olisi kiinnostanut. Tai jos olisikin, niin kukaan ei suuntaisi matkustajakoneita kohti minareettaja.
- mitään älämölöä
Minä en ainakaan vedä hernettä nenään vaikka muslimit piirtäisivät minkälaisia kuvia. Saavat mun puolesta piirtää vaikka kaikki länsimaiset presidentit odottamassa vuoroaan päästä raiskaamaan Jeesusta ja jumalaa.
Nehän ovat vain piirustuksia. - rina
Minkäänlaista uhkailua POHJOISMAIDEN kristittyjen taholta ei olisi tapahtunut, koska me ymmärrämme lehdistön sananvapauden.KAIKESTA SAA TEHDÄ PILAA,ja lapsellinen (myös uskossaan)se ihminen joka siitä provosoituu.
Me olemme uudistaneet raamattuamme, toivottavasti islamkin sen joskus ymmärtää tehdä. - Jesse ja aasi
Onhan noita Jeesusta esittäviä kuvia ollut iänajan, välillä istumassa aasin selässä ja välillä ristillärippumiskilpailuissa tai ristiä raahaamassa eikä kukaan ole niiden kuvien takia älämölöä alkanut.
- Makkake
Onko se prkl syy uhkailla pommeilla/muulla väkivallalla.. Asioista ei voi keskustella jos toinen osapuoli on muslimi. Ja toiseksi kuka voi piirtää siitä allahista kuvaa ku siitä ei ole kuvaa?? Vai oliko se tosiaan noin ruma??
Itse asuin 2 vuotta muslimien keskellä ja kun joku saa syyn tehdä jotain niin kaikki hulluna mukana..selkääpuukottajia koko kansa.
- Viigingi
"onneksi meillä kaikilla on USA polkemassa lähi-itää siihen rakoon mihin se sivistyksensä perusteella näyttää kuuluvan."
Oletkos itse ruotsalainen, norjalainen vai tanskalainen?
Suomalaiset eivät ole skandinaveja.- mussukka.
Suomalaiset voi olla skandinaveja...mutta Suomi ei kuulu Skandinaviaan.
- Juppijou
Pakko kyllä antaa sympatiat tanskiksille tässä pilakuva tai sodanjulistus (riippuu vissiin näkökulmasta) asiassa. Ihmetyttää ettei tunnu lippujen poltto ja tallominen helpottavan yhtään loukattuja mieliä vaan pitäisi vielä veri saada virtaamaan asian tiimoilta.
Kyseessä on kait sivistymättömän kansan fanatismi. En ole havainnut että tanskalaiset polttelisivat kenenkään lippuja tai julkaisisivat lisää kuvia, vaikka varmasti heitäkin on vasta vuoroisesti loukattu. Kyllä alkaa tosiaan mieli muuttua jenkkimyötäiseksi, ajatus on heillä järkevä, toteutus epäonnistunut. Kuitenkin pitäisi jonkun tehdä jotain etteivät barbaarit riehu vapaasti. Miten on pakkokoulu yk:n kustannuksella, saisivat hivenen kuvaa miten muualla maailmassa reagoidaan pilapiirustuksiin.- kemiläineN
Vaikka olen täältä Kemistä, kommareiden pääkaupungista, ja kolannen polven kirkkoon kuulumaton, niin silti MINUA LOUKKAA P******eesti ristilipun polttaminen. Se on vihaa, se on kateutta meidän paremmasta kulttuuristamme.
Olen sitä mieltä, että ei enään muslimeja tänne. otetaan pakolaiset aasiasta. Kyllä köyhiä ja kipeitä riittää. Mieluummin täysipäisiä tänne. Halonen&kumpp. järki käteen, jos se yleensä mahdollista!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413878Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3513011Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt111915Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23781- 67769