pilapiirrosten sanomaa. Ja muutenkin sitä stereotypiaa jota länsimaalaiset näkee islaminuskossa. Minusta rupeaa jo itsestänikin tuntumaan ettei se ole mitään stereotypiaa vaan täyttä totta ja arkipäivää.
down with Mohamamama
Muslimien käytös
2
246
Vastaukset
Musset on suuttunu yhdestä pilapiirroksesta? Melkein sama kun kertoisi blondille blondi-vitsin, paitsi blondi ei suutu.
- Nimetön
Islamilaiset suuttuivat nyt parista pilapiirroksesta. Vuonna 1975 Pol Potin Kambodzassa tuhottiin moskeijat, koraanit poltettiin, 13 muslimijohtajaa sekä 1000 pappia tapettiin. Islamilaiset vietiin vankileireille ja pakotettiin sikojen kasvattajiksi ja syömään sianlihaa.(Tietolähde: Kommunismin mustakirja s. 666).Ihmetyttää vaan kun ääri-islamilaisetkaan eivät puuttuneet asiaan, tai ainakaan Suomessa siitä ei puhuttu. Olisiko Pol Pot ollut todellakin niin pelätty mies ettei tuollaiseenkaan loukkaukseen uskallettu puuttua. Nyt kun vastassa on pieni Tanska niin ei pelota.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706654
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283218- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271586- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401523- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471313