sanojanne tai kirjoittakaa mitä huvittaa, mutta tosiasia on, että Presidentti, joka pelailee lippalakki vinossa kauppojen ja huoltoasemien hedelmäpelejä, käy yhtälailla SUOMI24:llä...
TARJA SUOMI24:llä
34
1207
Vastaukset
- vapaat käynnit
suomi 24. Tervetuloa vaan keskustelemaan.
Täällä kuulee ja näkee kansan koko kirjon,
joku jopa ihannoi häntä. - qwe
SALE SE AJELEE VAAN JAKUAARILLA YMPÄRI EUUROOPPAA JA SITÄ VITUT KIINNOSTAA TAVALLISTEN IHMISTEN ELÄMÄ. JAKUAARI JA TANJA IT'S MY LIFE.
- sinäkin
töihin, ja harkitse kenelle olet äänesi antanut,
voisit ajella itsekin jaggella, etkä vain kadehtia muita. - qwe
sinäkin kirjoitti:
voisit ajella itsekin jaggella, etkä vain kadehtia muita.no miks ite sitten kirjotat tänne tollasta soopaa jos et ole vaalien voittajalle kateellinen ja katkera?
- qwe
sinäkin kirjoitti:
voisit ajella itsekin jaggella, etkä vain kadehtia muita.ja töitä olen tehnyt jo sillon kun sinä taputtelit kakkaa lattialla
- TULKAA ULOS RUUDUSTA!
TARJA IS HERE1 WAU1 Saiskos nimmarin ja kissakortteja? Kertokaa nyt ihmeessä niistä uusista arvoista! Kihisemme innosta kuulla Teidän Ylhäisyytenne KunnianArvoisia ajatelmia arvojenasetuksista. KANSA ON KUULOLLA!
- EETTERI ON AVOINNA
ja korvat ja silmät kuulijoilla auki!!
- hei vaan kaikille...
EETTERI ON AVOINNA kirjoitti:
ja korvat ja silmät kuulijoilla auki!!
No TARJA täällä,
hei vaan sulle - ja sullekin ja sulle kans, ihan totta!
Kiitti ihan hirveesti teille kaikille kivoille ja iiihanille ihmisille, jotka äänestitte IHMISTÄ persidentiksi... Ootte aivan kultaisia mussukoita, joilla on arvot ja sydän paikoillaan. Nyt me tehdään tästä Suomesta kaikille kiva paikka asua ja kaikilla on kohta oikein kivaa..
Kisulit voivat oikein hyvin, kiitos vaan kysymästä.
Voikaa kaikki oiiikeeeiin HYVIN!
ja haleja, haleja sulle, sulle ja sullekin - mitä vikaa on maailman pavantimsessa???!!!! - KUN VASTASIT JUURI MULLE
hei vaan kaikille... kirjoitti:
No TARJA täällä,
Kiitti ihan hirveesti teille kaikille kivoille ja iiihanille ihmisille, jotka äänestitte IHMISTÄ persidentiksi... Ootte aivan kultaisia mussukoita, joilla on arvot ja sydän paikoillaan. Nyt me tehdään tästä Suomesta kaikille kiva paikka asua ja kaikilla on kohta oikein kivaa..
ja haleja, haleja sulle, sulle ja sullekin - mitä vikaa on maailman pavantimsessa???!!!!Sä olet niin iki-ihana, että mulle tulee ihan kuset housuun,kun mä luen sun imelänihanaa tekstiäsi. Kiva, että saatiin just sut pressaks, oothan sä yhä nainen - ettet vaan ole käynyt leikkauksessa? No hyvä juttu. Ja hyvinvointiyhteiskunta voi paksusti? Kiva! Pussasko Sauli ihan oikeesti sun kättäs? Kais desinfisioit sen hyvin edes jälkikäteen? No kiva. Terkkuja vaan kisumisuille, kirjoittele toistekin, muuten me ollaan ihan tuuliajolla, jos kukaaan ei puhu meille meidän omalla kielellä kivoja. PUSI!
- TARJA VIELÄ TÄSSÄ,
hei vaan kaikille... kirjoitti:
No TARJA täällä,
ja haleja, haleja sulle, sulle ja sullekin - mitä vikaa on maailman pavantimsessa???!!!!sulle vielä siellä vuudun toisella puolella, just sinä siinä ja sinäkin... just SINÄ!
ÄLKÄÄ OLKO NIIN KAMALAN KVIITTISIÄ JA MUVJOTTAKO -
ELÄMÄ ON -
tässä ja nyt...
ULOS sauvakävelmään nyt joka iikka joka tätä vuutua tuijottaa!!! Menee silmät je tevveys - Suomi kuntoon kävellen! ONKO SULLAKIN JO SAUVAT?
MINÄ VOITIN AVPAJAISISTA MAVIMEKKOSAUVAT JA LÄHDEN PENAN KANSSA LENKILLE JUST!!
Nyt kaikkia vakenTamaan kivaa oloa YHDESSÄ!! - tälläinen
TARJA VIELÄ TÄSSÄ, kirjoitti:
sulle vielä siellä vuudun toisella puolella, just sinä siinä ja sinäkin... just SINÄ!
ÄLKÄÄ OLKO NIIN KAMALAN KVIITTISIÄ JA MUVJOTTAKO -
ELÄMÄ ON -
tässä ja nyt...
ULOS sauvakävelmään nyt joka iikka joka tätä vuutua tuijottaa!!! Menee silmät je tevveys - Suomi kuntoon kävellen! ONKO SULLAKIN JO SAUVAT?
MINÄ VOITIN AVPAJAISISTA MAVIMEKKOSAUVAT JA LÄHDEN PENAN KANSSA LENKILLE JUST!!
Nyt kaikkia vakenTamaan kivaa oloa YHDESSÄ!!on viisaan käytöstä??? Kyllä minua hävettäisi jos joku tälläinen kumipää minua äänestäisi!!!
- Hei
kiva kun sinä Tarja jaksat vielä kumartua tänne ruohonjuuritasolle!!!!
- TUO LÄMMITTI -
MÄ olen IHMISTÄ varten..
MÄ en unohda NIMITTÄIN pientä ihmistä. Mulle pieni ihminen on aina kaikki kaikessa. Niinkuin Sinä vaikka siinä.. Sä olet mulle kaikki kaikessa. Aina. Mulle voi kertoa, jos joku asia painaa, mä kuunTelen - IHMISTÄ.
Mä olen koko kansan presidentti. - HU-HUU!
TUO LÄMMITTI - kirjoitti:
MÄ olen IHMISTÄ varten..
MÄ en unohda NIMITTÄIN pientä ihmistä. Mulle pieni ihminen on aina kaikki kaikessa. Niinkuin Sinä vaikka siinä.. Sä olet mulle kaikki kaikessa. Aina. Mulle voi kertoa, jos joku asia painaa, mä kuunTelen - IHMISTÄ.
Mä olen koko kansan presidentti.Oletko vielä täällä? Vastaisitko vihdoin kysymyksiin IGLA-kytkennöistä?
- IGLU?
HU-HUU! kirjoitti:
Oletko vielä täällä? Vastaisitko vihdoin kysymyksiin IGLA-kytkennöistä?
KYLLÄ Mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että Suomessa on varaa rakentaa vielä aivan kunnon asuntoja, jotka eivät johda homevaurioihin, ja sitä kautta näihin, näihin kaikenlaisiin pölykeuhkoihin ja astmaongelmiin... tätä kautta sairauspoissaolotkin vähenee ja työllisyyskin siten paranee. Tai työllisyysaste. Vuokratyövoimaa ja pätkätöitä ei ole tarve tällöin tuottaa yli kansakunnan tarpeen ja hyvinvoinnin sietokyvyn. Rajan. Juu. Mikäs olikaan se sun toinen kysymys?
- on vielä
IGLU? kirjoitti:
KYLLÄ Mä olen ehdottomasti sitä mieltä, että Suomessa on varaa rakentaa vielä aivan kunnon asuntoja, jotka eivät johda homevaurioihin, ja sitä kautta näihin, näihin kaikenlaisiin pölykeuhkoihin ja astmaongelmiin... tätä kautta sairauspoissaolotkin vähenee ja työllisyyskin siten paranee. Tai työllisyysaste. Vuokratyövoimaa ja pätkätöitä ei ole tarve tällöin tuottaa yli kansakunnan tarpeen ja hyvinvoinnin sietokyvyn. Rajan. Juu. Mikäs olikaan se sun toinen kysymys?
lisättävä tohon sun kommenttiisi,kun unohdin,mitä mun piti oikeastaan sanoa, että musta tuosta poiki mieleen aika hyvä idea; Igluista voisi saada kivoja talviasuttavia loma-asuntoja, vaikkapa jouluturistien tarpeita ajatellen.. Suomeen vois kehitellä tätä IGLU - ideaa vaikkapa nyt sitten sillä tavoin, että Suomenlahdelle rakennettaisiin tuhansia pieniä IGLUJA, joihin me sitten houkuteltaisiin uusia turisteja "experience the North"- teemalla etelä-Euroopasta joululomien aikaan.. joulupukki, kelkka-ajeluja, porot, iglujen itse tekemistä..
- olen
on vielä kirjoitti:
lisättävä tohon sun kommenttiisi,kun unohdin,mitä mun piti oikeastaan sanoa, että musta tuosta poiki mieleen aika hyvä idea; Igluista voisi saada kivoja talviasuttavia loma-asuntoja, vaikkapa jouluturistien tarpeita ajatellen.. Suomeen vois kehitellä tätä IGLU - ideaa vaikkapa nyt sitten sillä tavoin, että Suomenlahdelle rakennettaisiin tuhansia pieniä IGLUJA, joihin me sitten houkuteltaisiin uusia turisteja "experience the North"- teemalla etelä-Euroopasta joululomien aikaan.. joulupukki, kelkka-ajeluja, porot, iglujen itse tekemistä..
aina tiennyt, että sinun avullasi tämä kansakunta pelastuu!
- itellesi
olen kirjoitti:
aina tiennyt, että sinun avullasi tämä kansakunta pelastuu!
vaan myös!
Kiva, kun on näin kannustavaa povrukkaa linjoilla. Kaikille kiiiitooooos! - koko
itellesi kirjoitti:
vaan myös!
Kiva, kun on näin kannustavaa povrukkaa linjoilla. Kaikille kiiiitooooos!päivän ollut täällä kanssamme. Haleja sinulle!
- teitä, pienet,
koko kirjoitti:
päivän ollut täällä kanssamme. Haleja sinulle!
pienenpienet ihmiset..
haleja sinullekin!
- Tarja on
palstoilla ja näkee miten löperöä niljake sakkia nämä saitit on pullollaan. Pistetään joka kauppakeskukseen yksi pahvi-Sale jniin saa nämä ruikuttajat käydä olkapäätä vasten tirisemässä. OOTTE AIVAN MUNATTOMIA MIEHIÄ!!!
- Sorry, vaan, mutta
Niljakesakki on yhdyssana, jos olet koskaan kuullut sellaisista. Sinällään kyllä taisit ihan ylittää itsesikin sanavalinnallasi. Terveisin ex-äidinkielenopettajasi! Et siis oppinut alakoulussa sitäkään...
- korostus
Sorry, vaan, mutta kirjoitti:
Niljakesakki on yhdyssana, jos olet koskaan kuullut sellaisista. Sinällään kyllä taisit ihan ylittää itsesikin sanavalinnallasi. Terveisin ex-äidinkielenopettajasi! Et siis oppinut alakoulussa sitäkään...
sanalle NILJAKE millainen sinäkin olet ja toiseksi luulen että entinen äidinkielen opettajani on luultavasti vanhainkodissa tai kuollut eikä kirjoittele täällä.
- KUMMINKIN HAUDASSAAN
korostus kirjoitti:
sanalle NILJAKE millainen sinäkin olet ja toiseksi luulen että entinen äidinkielen opettajani on luultavasti vanhainkodissa tai kuollut eikä kirjoittele täällä.
Ollaan nyt vaan kivasti yhtä mieltä siitä, että olet vähän taukki. Tarjakin tykkäisi, että oltais yhtä kivaa kansaa. Ollaan solidartsikkeja toisillemme, halataan ja hurrataan YHDESSÄ. Saatiin kiva pressa. Biletetään sitä kokonaiset kuusi vuottaja ollaan yksi yhteenhitsattu KIVAKANSA. Täällä Pohjolan Umpisuolessa.
- Ottaako päähän Niinistön hä...
KUMMINKIN HAUDASSAAN kirjoitti:
Ollaan nyt vaan kivasti yhtä mieltä siitä, että olet vähän taukki. Tarjakin tykkäisi, että oltais yhtä kivaa kansaa. Ollaan solidartsikkeja toisillemme, halataan ja hurrataan YHDESSÄ. Saatiin kiva pressa. Biletetään sitä kokonaiset kuusi vuottaja ollaan yksi yhteenhitsattu KIVAKANSA. Täällä Pohjolan Umpisuolessa.
ihanaaa... Tarja on ihana. hali kans.,.
- SINÄ
Ottaako päähän Niinistön hä... kirjoitti:
PELLE HERMANNI? ONKO SINULLA PUNAINEN NENÄ?
- SINÄ RAITAINEN
PELLE HERMANNI? ONKO SINULLA PUNAINEN NENÄ? SAAKO SINUT TILATA ESIINTYMÄÄN?
- sinä saatat olla
KUMMINKIN HAUDASSAAN kirjoitti:
eikä tämä kansa näköjään pysty olemaan yhtenäinen kun on tuollaisia TYYPPEJÄ seassa jotka eivät voi elää jos kaikki ei mene heidän mielensä mukaisesti. HYVÄ TARJA !!!!
- näkee,
miten paljon teillä Tarjan palvojilla on sanottavaa yleensä mistään- sinunkin tämä sama kirjoitus löytyy lukemattoman monesta paikasta. Niinhän se on todettu jo miljoonia kertoja, että Halosen kannattajilla ei ole muuta sanottavaa kuin, että "Tarja voitti", "Tarja on Pressa" ja "Tarja on ihana" ja että "Niinistön kannattajilla harmittaa"- mitään älyllistä teistä ei sitten irtoakaan... ja edelleen sanon, että totta vieköön meitä tuo teidän idioottimaisuutenne harmittaa!!!!!!!!!!!
demokratia ottaa koville.. Tarja on ihana.. Ihanaaa. Hali kans..
- ORKKUJA KAIKILLE
Ja terkkuja ja haleja ja pusuja ja ihan-ihan kaikkea!
- maatat rakennetaankin
että pusi pusi vaan,syleillään maailmaa ja ollaan niin tavallista niin tavallista,nakkarillakin käydään kun se on niin tavallista,suomi nousuun.
maatat rakennetaankin kirjoitti:
että pusi pusi vaan,syleillään maailmaa ja ollaan niin tavallista niin tavallista,nakkarillakin käydään kun se on niin tavallista,suomi nousuun.
ihanaaaaa,,,, Tarja on ihana,,,,, vielä ihanampaa on nähdä porvarikiimaisten katkeruus..
Ja hali päälle, ja vielä pusu. Ja punasta kaulalinaa kanssa.. - kuules uudestaan
ihanaaaaa,,,, Tarja on ihana,,,,, vielä ihanampaa on nähdä porvarikiimaisten katkeruus..
Ja hali päälle, ja vielä pusu. Ja punasta kaulalinaa kanssa..tuo oma kirjoituksesi ja mieti, jos on millä miettiä, että kenen tyhjäpäisyys täällä näkyy?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi504157Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal673817- 703338
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963250Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no952243- 352158
- 242019
- 362009
- 381989
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231894