No niin ReaAalto !

RitariOlevainen

Odotan anteeksipyyntöäasi,runoilustasi,jossa "Ritari" leimattiin varkaaksi!
Vaikka se "runo" on poistettu,on se minulla tallella !

36

1430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luin sen

eikä siinä sinua syytetty vaan muisteltiin sun omia juttujas kun kirjoitat jostain homojen vainosta ja eniron ylläpidon ip-osoitteesi kyttäämmisestä.

joten itse sinä syytit muita, ole mies hiljaa jo oikeuksistasi, kun itse täällä haukut koko ajat muita!

tuohan se runo esille!

• RitariOlevainen

kumma "Ritari" viha päällä!
        Jos et ole lukenut sitä rean runoa,niin mikä olet sanomaan tähän yhtään mitään mistään ipeestä sun muusta,kun et kerran tiedä mitään,niin älä sitten tuu laukomaan yhtään mitään,eikä sulta ole kysytty eikä pyydetty tässä minun ja Rean välisessä asiassa yhtään mittän !

• luin sen
        RitariOlevainen kirjoitti:

kumma "Ritari" viha päällä!
        Jos et ole lukenut sitä rean runoa,niin mikä olet sanomaan tähän yhtään mitään mistään ipeestä sun muusta,kun et kerran tiedä mitään,niin älä sitten tuu laukomaan yhtään mitään,eikä sulta ole kysytty eikä pyydetty tässä minun ja Rean välisessä asiassa yhtään mittän !

Tekstin eilen ja siinä ei syytetty sinua, vaan muisteltiin kun sinä itse syyttelit muita!
        Etkö muista?meinasit lopettaa kirjoittelun täällä kun sanoit että sinua vainotaan, että homot vainoo ja eniro on ottanut talteen sun ip osoitteen kun sun tekstit poistuu jne vähän skítsojuttuja ne oli ja se kai huvitti kirjoittajaa

muisttakos nyt tuopa se runo nyt esille tai lopeta uhoilu

• Oi voi!

Nyt on Rea varmaan sydänkohtauksen partaalla! Ei vaan, turhia turiset. Kyllä te hellarit olette kovia uhkailemaan, vihjailemaan ja käräjöimään.

• RitariOlevainen

mistään hellareista oo kysymys.

Eikä sinultakaan oo kysytty mitään,vaan RaeAallolta !

• Oi voi!

mistään hellareista oo kysymys.

Eikä sinultakaan oo kysytty mitään,vaan RaeAallolta !

Sinulla on mahdollisuus kirjoittaa Realle sähköpostia tai jopa soittaa, jos kerran asia ei muille kuulu. Hän on antanut tietonsa täällä monesti. Asia kuitenkin alkaa kuulua muillekin silloin, kun sinä teet siitä julkisen kirjoittamalla julkiselle palstalle. Toimintasi tavoitteena on julkinen nöyryyttäminen. Sekö on Jeesuksen mielen mukaista? Häpeä - jos vielä hävetä osaat!

• hansutuulia
        Oi voi! kirjoitti:

Sinulla on mahdollisuus kirjoittaa Realle sähköpostia tai jopa soittaa, jos kerran asia ei muille kuulu. Hän on antanut tietonsa täällä monesti. Asia kuitenkin alkaa kuulua muillekin silloin, kun sinä teet siitä julkisen kirjoittamalla julkiselle palstalle. Toimintasi tavoitteena on julkinen nöyryyttäminen. Sekö on Jeesuksen mielen mukaista? Häpeä - jos vielä hävetä osaat!

on Ritaria alkanut mätkimään, tulee minusta hänenkin nöyrtyä ja julkisesti pyytää anteeksi.

JOs on kahdenkeskistä asiaa, olisi Rea voinut nuo sanansa osoittaa hänelle, mutta ei, kaiken kansan luettavaksi tämä rienauskirjoitus oli laitettu. Joten mikä on julkisesti täällä laitettu, minusta on vähintä mitä voi tehdä on anteeksipyyntö. Muuten ei tarvitse tullla kirjoittelemaan omasta oikeassa olemisestaan jos ei anteeksipyyntö kuulu Jumalan omille.

• Sivistynyt
        Oi voi! kirjoitti:

Ole hiljaa! Lastut lentelee jo nyt liikaa.

• RitariOlevainen
        Oi voi! kirjoitti:

ennenkuin "jo riittää" mieltäs osoitat !
        Julkisella palstalla Rea sanomisens on sanonut,mutta ilkeä kun on,ja kun Ritarista kysymys,niin syyte vaan päälle !
        Tee parannus !

• Oi voi!

ennenkuin "jo riittää" mieltäs osoitat !
        Julkisella palstalla Rea sanomisens on sanonut,mutta ilkeä kun on,ja kun Ritarista kysymys,niin syyte vaan päälle !
        Tee parannus !

Lue Herran sana Matt. 5: 22 - 25, ja nöyrry sen alle! Rea ei ole koskaan koskenut sinun persoonaasi vaan p u h e i s i i si. Hänhän ei koskaan ole esim. käyttänyt täällä muista sellaisia sanoja kuin muut käyttävät hänestä (kerettiläinen, riivattu, narkkari, huora, kusipää, paska... muutamia 'uudestisyntyneiden' ja 'Hengellä täytettyjen' pyhien termejä). Sinäkin puhuit hänestä taas kerran Perkeleen, et Jumalan suosimin sanoin. Sinun nöyrtymisesti ja anteeksipyytämisesi voi olla vaikeaa, mutta ilman sitä syntisi jäävät päällesi.

• RitariOlevainen
        Oi voi! kirjoitti:

Lue Herran sana Matt. 5: 22 - 25, ja nöyrry sen alle! Rea ei ole koskaan koskenut sinun persoonaasi vaan p u h e i s i i si. Hänhän ei koskaan ole esim. käyttänyt täällä muista sellaisia sanoja kuin muut käyttävät hänestä (kerettiläinen, riivattu, narkkari, huora, kusipää, paska... muutamia 'uudestisyntyneiden' ja 'Hengellä täytettyjen' pyhien termejä). Sinäkin puhuit hänestä taas kerran Perkeleen, et Jumalan suosimin sanoin. Sinun nöyrtymisesti ja anteeksipyytämisesi voi olla vaikeaa, mutta ilman sitä syntisi jäävät päällesi.

nimittely jo sliippaa aikalaäeltä loukkausta,vai etkö oikein käsitä!
        Ja mitähän puheita voisitko vähän valottaa!

• Vinnie Vanes

Rea eikä sun-glasses ei osaa pyytää anteeksi. Riippuu asenteista ja kotikasvatuksesta.

• hansutuulia

Markuksen evankeliumi

14:48 Niin Jeesus puhui heille ja sanoi: "Niinkuin ryöväriä vastaan te olette lähteneet minua miekoilla ja seipäillä vangitsemaan.
        14:55 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet, mutta eivät löytäneet.
        14:56 Useat kyllä todistivat väärin häntä vastaan, mutta todistukset eivät olleet yhtäpitäviä.
        14:57 Niin muutamat nousivat ja todistivat väärin häntä vastaan, sanoen:
        14:60 Silloin ylimmäinen pappi nousi ja astui esille ja kysyi Jeesukselta sanoen: "Etkö vastaa mitään? Mitä nämä todistavat sinua vastaan?"
        15:3 Ja ylipapit tekivät monta syytöstä häntä vastaan.
        15:4 Niin Pilatus taas kysyi häneltä sanoen: "Etkö vastaa mitään? Katso, kuinka paljon syytöksiä he tekevät sinua vastaan

Johanneksen evankeliumi

13:20 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.
        14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

Matteuksen evankeliumi:
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
        6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
        6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.

Tärkeintä on että me annamme anteeksi meitä vastaan rikkoneille. Jumalan Sanakin siihen neuvoo. Samaa olen minäkin kokenut eräiden taholta ja aika häijyä. Mutta niinkuin Jeesus sanoi, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
        Raamattu sanoo, pyhä pyhittyköön ja saastainen saastukoon. Valitettava tosiasia, niille jotka rienauksissaan menevät aina vain pahemmaksi.
        Mutta me tiedämme että vihollinen on tullut tuhoamaan ja tappamaan, mutta kiitos Jumalalle, Hänen omiinsa sillä ei ole mitään mahdollisuutta.

• luin sen
        hansutuulia kirjoitti:

Markuksen evankeliumi

14:48 Niin Jeesus puhui heille ja sanoi: "Niinkuin ryöväriä vastaan te olette lähteneet minua miekoilla ja seipäillä vangitsemaan.
        14:55 Mutta ylipapit ja koko neuvosto etsivät todistusta Jeesusta vastaan tappaaksensa hänet, mutta eivät löytäneet.
        14:56 Useat kyllä todistivat väärin häntä vastaan, mutta todistukset eivät olleet yhtäpitäviä.
        14:60 Silloin ylimmäinen pappi nousi ja astui esille ja kysyi Jeesukselta sanoen: "Etkö vastaa mitään? Mitä nämä todistavat sinua vastaan?"
        15:4 Niin Pilatus taas kysyi häneltä sanoen: "Etkö vastaa mitään? Katso, kuinka paljon syytöksiä he tekevät sinua vastaan

Johanneksen evankeliumi

13:20 Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka ottaa vastaan sen, jonka minä lähetän, se ottaa vastaan minut; mutta joka ottaa vastaan minut, se ottaa vastaan hänet, joka on minut lähettänyt.
        14:17 totuuden Hengen, jota maailma ei voi ottaa vastaan, koska se ei näe häntä eikä tunne häntä; mutta te tunnette hänet, sillä hän pysyy teidän tykönänne ja on teissä oleva.

Matteuksen evankeliumi:
        6:12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
        6:14 Sillä jos te annatte anteeksi ihmisille heidän rikkomuksensa, niin teidän taivaallinen Isänne myös antaa teille anteeksi;
        6:15 mutta jos te ette anna ihmisille anteeksi, niin ei myöskään teidän Isänne anna anteeksi teidän rikkomuksianne.

Tärkeintä on että me annamme anteeksi meitä vastaan rikkoneille. Jumalan Sanakin siihen neuvoo. Samaa olen minäkin kokenut eräiden taholta ja aika häijyä. Mutta niinkuin Jeesus sanoi, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä tekevät.
        Raamattu sanoo, pyhä pyhittyköön ja saastainen saastukoon. Valitettava tosiasia, niille jotka rienauksissaan menevät aina vain pahemmaksi.
        Mutta me tiedämme että vihollinen on tullut tuhoamaan ja tappamaan, mutta kiitos Jumalalle, Hänen omiinsa sillä ei ole mitään mahdollisuutta.

Kukaan muu ei ole rienannut kuin itse ritari, miten sokeita te hellarit ootte, hupaisaa väkeä, naurattaa ihan!

• RitariOlevainen
        hansutuulia kirjoitti:

Markuksen evankeliumi

Johanneksen evankeliumi

Matteuksen evankeliumi:

sinulla on aina todellista sanottavaa meille monille,olet Jumalan lahja tälle palastalle,totta se on,vaikka joskus joutuisit sanomaan RO:llekin jotain nuhteen sanaa,en voisi sanoa,etteikö se tulisi Herralta,lukiessani viestejäsi olen siitä aivan varma. Älä muutu miksikään,olet aitoa lääkettä tänne monille,olet saanut Jumalalta jotain arvokasta,kiitos Jumalalle ja sinullekkin!

• hansutuulia

sinulla on aina todellista sanottavaa meille monille,olet Jumalan lahja tälle palastalle,totta se on,vaikka joskus joutuisit sanomaan RO:llekin jotain nuhteen sanaa,en voisi sanoa,etteikö se tulisi Herralta,lukiessani viestejäsi olen siitä aivan varma. Älä muutu miksikään,olet aitoa lääkettä tänne monille,olet saanut Jumalalta jotain arvokasta,kiitos Jumalalle ja sinullekkin!

Jumlan Sana on meille kaikille hyvää ja varteenotettavaa. Se auttaa ojentautumaan ja se parantaa, hoitaa sisäisiä haavojamme. Jumalalan Sana on kuin alituiset pidot, jota uskovina saamme vastaanottaa ja ammentaa. Se ei vie eksyksiin eikä kadotukseen. Ajattele Ritari, mitä me saamme Hänessä omistaa.
        Olemme Hänen perillisään. Kuka meitä voi olla vastaan, ei kukaan. On vain eräitä jotka yrittävät sekoittaa niinkuin nuo fariseukset jotka syyttivät Jeesusta valhetellen kaikkinaista pahaa, Hän joka oli synnitön. Sellaisen viisauden ja rakkauden saamme omistaa jo täällä uskovina. Huoneemme ei kaadu kun siinä on vahvat perustukset, joita ei pienet eikä isot tyrskyt kaada.
        Ei lannistuta ei, aina tulee vihollisjoukko kimppuun kun he tietävät keiden omia me olemme ja sehän ei tykkää meistä ollenkaan. Mutta pää pystyyn sillä vapautuksen aika on lähellä. Sitä lujemmin tuetaan toisiamme ja siunataan vainoojiamme, rukoillaan kadotuksen kuilun lähellä olevia jottahekin löytävät ajoissa Hänet. Siunattua tulevaa viikonloppua.

• Nuhtelu

Sinä todella OLET armoton kuin Clint Eastwood. Käskikö Jeesus kertaakaan tivaamaan anteeksipyyntöä? Ei. Hän asetti anteeksiantamisen tärkeimmäksi. Jos sinua on loukattu, anna anteeksi 7 x 70 kertaa. Aina ja täydellisesti. Sinulla on kova ja paatunut luonne, jota taas kerran tekstisi todistaa. Nöyrry Jeesuksen eteen, tunnusta sydämesi kovuus ja tee parannus. Herra haluaa poistaa kivisydämesi ja antaa tilalle lihasydämen.

• RitariOlevainen

liioin mitään käsitystä siitä,miten täällä plastalla pitäisi kirjoitella,ja mikä on "nettiketin" ohje,ja moraalivastuu.
        Ei ole pelkästään se,että itseni takia pyytelen anteeksi,vaan että tämä plasta ei menisi tuollaisten "ylijumalazeusten" takia aivan moraalittokmaksi.
        ReaAalto kun luulee itsestään paljon enemmän kuin olisi aiheellista,hän on kalvavaa kyynkähyä sydän pullollaan.Runotkin on saastuneesta lähteesä alkuaan,ei Pyhä Henki nimittele ketään varkaaksi,varsinkkaan ilman perusteluita.

Onko sinun mielestä minä se,joka olen taas kerran väärässä,vaikka minua on loukattu aika törkeesti?
        Olet vaan sinäkin näköjään "Ritarifobian" uhreja, jota synnyttää poikalapsen ja työmieskakkosen ja täälläisten Reahenkisten aivopesujen saastuttama riivaajahenki.

• Nuhtelu

liioin mitään käsitystä siitä,miten täällä plastalla pitäisi kirjoitella,ja mikä on "nettiketin" ohje,ja moraalivastuu.
        Ei ole pelkästään se,että itseni takia pyytelen anteeksi,vaan että tämä plasta ei menisi tuollaisten "ylijumalazeusten" takia aivan moraalittokmaksi.
        ReaAalto kun luulee itsestään paljon enemmän kuin olisi aiheellista,hän on kalvavaa kyynkähyä sydän pullollaan.Runotkin on saastuneesta lähteesä alkuaan,ei Pyhä Henki nimittele ketään varkaaksi,varsinkkaan ilman perusteluita.

Onko sinun mielestä minä se,joka olen taas kerran väärässä,vaikka minua on loukattu aika törkeesti?
        Olet vaan sinäkin näköjään "Ritarifobian" uhreja, jota synnyttää poikalapsen ja työmieskakkosen ja täälläisten Reahenkisten aivopesujen saastuttama riivaajahenki.

Ei, et sinä voi olla uskossa! Puhut kuin paholaisen riivaamana. Uskova ei koskaan käyttäytyisi noin, täynnä silmitöntä raivoa ja vihaa.

• Mona-Henrika
        Nuhtelu kirjoitti:

Ei, et sinä voi olla uskossa! Puhut kuin paholaisen riivaamana. Uskova ei koskaan käyttäytyisi noin, täynnä silmitöntä raivoa ja vihaa.

toiselle, että "et voi olla uskossa."

Kaikkien olisi parasta huolehtia ensiksi omasta uskon elämästään ja sitten vasta muitten. Itse en ainakaan uskalla kenestäkään mennä sanomaan, että tuo ja tuo ei ole tai ei voi olla uskossa.

-> Luuk. 6:42

Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.

Jokainen joutuu kerran vastaamaan sanoistaan. Myös minä itsekin.

• RitariOlevainen
        Nuhtelu kirjoitti:

varmaan itseäsi !

• Matleena
        Mona-Henrika kirjoitti:

toiselle, että "et voi olla uskossa."

Kaikkien olisi parasta huolehtia ensiksi omasta uskon elämästään ja sitten vasta muitten. Itse en ainakaan uskalla kenestäkään mennä sanomaan, että tuo ja tuo ei ole tai ei voi olla uskossa.

-> Luuk. 6:42

Kuinka saatat sanoa veljellesi: 'Veljeni, annas, minä otan pois rikan, joka on silmässäsi', sinä, joka et näe malkaa omassa silmässäsi? Sinä ulkokullattu, ota ensin malka omasta silmästäsi, sitten sinä näet ottaa pois rikan, joka on veljesi silmässä.

Jokainen joutuu kerran vastaamaan sanoistaan. Myös minä itsekin.

Juuri näin ja tämä olisi meidän kaikkien hyvä muistaa !

• Rauhoitutaan nyt kaikki ja annetaan toisillemme anteeksi, jos kellä on moitetta toista vastaan. Annetaan anteeksi niin kuin Isäkin on meille anteeksi antanut.

Paljon rikkoneena tunnen tämän muuttumattoman lain; joka saa paljon anteeksi hän rakastaa paljon sekä Herraansa että kanssamatkaajiaan.

Ystävät, olemme matkalla Tuomarin eteen ja lahjomaton oikeus pannaan täytäntöön. Jokainen on saava takaisin mitä pahaa on tehnyt eikä henkilöön katsota. Olkaamme sen tähden armahtavaisia ja laupiaita toisillemme, sillä siellä "laupeus on kerskaava tuomiota vastaan", mutta "tuomio on oleva laupeudeton sille, joka ei laupeutta ole tuntenut".

Kirjoitin tämän nyt ensiksi itselleni ja sitten kaikille muille. Jumala olkoon meille armollinen, että Jeesuksen sanat toteutuisivat elämässämme:"...että he kaikki olisivat yhtä, niinkuin sinä Isä olet minussa ja minä sinussa, että hekin meissä olisivat".

• hansutuulia

Näin meidän tulee tehdä. Kiitos hyvästä kirjoituksesta, joka on aina rakentavaa ja varteenotettavaa, ojennukseksi ja nuhteeksi. :)

• !!!
        hansutuulia kirjoitti:

Näin meidän tulee tehdä. Kiitos hyvästä kirjoituksesta, joka on aina rakentavaa ja varteenotettavaa, ojennukseksi ja nuhteeksi. :)

Ai miten maireaa... Mutta sinä nyt uudelleen ristiinnaulitset Herran Jeesuksen Kristuksen ja häntä julkihäpäiset, kun vedät armon syntisi peitteeksi. Pyydä ensin anteeksi hirviömäisiä sanojasi niiltä, joille ne sanoit, niinhän Ritarikin opettaa, että julkisesti on pyydettävä anteeksi. Sinulta on parannus vielä tekemättä!

• !!! kirjoitti:

Ai miten maireaa... Mutta sinä nyt uudelleen ristiinnaulitset Herran Jeesuksen Kristuksen ja häntä julkihäpäiset, kun vedät armon syntisi peitteeksi. Pyydä ensin anteeksi hirviömäisiä sanojasi niiltä, joille ne sanoit, niinhän Ritarikin opettaa, että julkisesti on pyydettävä anteeksi. Sinulta on parannus vielä tekemättä!

Tuo oli mauton teksti; ei siunaa ketään eikä korota Herraa.

Jumalan siunausta Sinulle Hansutuulia. Toni tuolla toisella koneella ahmi kirjoituksesi toisen aloituksen alta. Toivon, että hän rekisteröityisi, mutta toisaalta luulen, että nuorella miehellä on paljon tähdellisempää tekemistä kuin olla "tässä vaiheessa" netin keskusteluissa mukana.

• hansutuulia
        jukka.finland kirjoitti:

Jumalan siunausta Sinulle Hansutuulia. Toni tuolla toisella koneella ahmi kirjoituksesi toisen aloituksen alta. Toivon, että hän rekisteröityisi, mutta toisaalta luulen, että nuorella miehellä on paljon tähdellisempää tekemistä kuin olla "tässä vaiheessa" netin keskusteluissa mukana.

toivon totisesti joka toista osoittelee, voisi katsoa montako sormea osoittaa itseen.

Jeesus sanoi itseteossa kiinni saadulle naiselle, missä on sinun syyttäjäsi, jokaisen sydän syytti heitä heidän omista synneistään.
        Mutta Jeesus sanoi vielä lopuksi naiselle, mene äläkä enää syntiä tee. Se on jokaisen tällä palstalla myös hyvä muistaa, myös itsenikin. Amen. :)

• !!!
        jukka.finland kirjoitti:

En tiedä kuka ja minkä ikäinen on Toni, mutta jos hän on poikasi, niin normaalisti vanhemmat kykenevät valvomaan jälkikasvunsa tekemisiä. Sinulla, Jukka, on hyvin ikävä tapa. Sinä jaat siunausta yksipuolisesti.

Sinulla on toinenkin ikävä tapa. Sinä kuittaat ihmisten synnit 'painetaan villaisella' -asenteella. Se on epäraamatullinen asenne. Raamattu ei paina villaisella, vaan käskee pyytämään armoa Jumalalta ja sopimaan riitakumppanin kanssa. Miksi väistät Jumalan sanaa? Katso nyt, mitä sinä saat aikaan: Hansu juoksee asenteesi takia selkäsi taakse kuin pikkutyttö, ja ilakoi ja lällättelee sieltä. Olet antanut hänelle oikeutuksen katumattomuuteen. Ymmärrän kyllä, ettet ehkä ole mikään ihmistuntija etkä ehkä Jumalan sanan tuntijakaan, mutta voisit silti hiukan harkita mitä sanot.

• Nasse

ne mitä kännipäissäs kirjottelit paskan pyyhkimisestä, koskas niitä pyydät anteeksi?

• RitariOlevainen

luikki pakoon käpykaartiin ja jätti jälkeensä provon,johon ei halua ottaa mitään vastuuta,vaan odottaa jotain ilkeyksissään,mutta turhaan odotat ,toiveesi ei toteudu,tuu vaan vastaamaan palstalle valheelliset puheesi,ymmärrän,että haluat kokeilla kannatustasi,ja saada "RO" tolaltaan,tuu kuitenkin perustelemaan väitteesi .

Täällä on joitakin puolellasi,mitenkäs muuten?
      Vetoatte ikivanhaan poikalapsen väitteeseen,että olen paljastellut IP osoitteita sheriffinä ollessani.
      Valhe tietoa,ja perätöntä puhetta.

Tämän verran paljastin ,enkä silloinkaan asianomaisen omaa IP:roa : 62.248.

Tuosta ei vielä kukaan saa selville kenelle kuuluu,koska tuollainen alku voi olla vaikka kuinka monilla. Pitäis ottaa selvää, REAAALTO,ennenkuin lähtee kaltevalle polulle häpäisemään kanssamatkaajaa?
      Ja mitäs se autovarkaus sitten sopii kuvioihin tällä plastalla.
      en eläissäni ole ajanut luvatta kenenkään autolla metriäkään,kaksi auto on nytkin,ja ihan reilusti rekisteröity,varastettuja autoja ei voi rekisteröidä.
      Ja jos joku kokee,jotenkin,että olen joltakulta varastanut auton,tuu hakeen pois,tuossa ne on parkissa,avaimet saat täälä minulta.

Jospa ReaAaalto voi tulla sinua auttamaan,kun kerran väittää minua autovarkaudesta.

Tuu REA vastaamaan puheisiisi,vaikka ei sitten sinulla oliskaan nöyryyttä pyytää anteeksi,siitä vaatesta olen luopunut,enkä vie käräjillekkään kunnianlaoukkausesta.
      Tuu vaan vastaamaan tänne plastalle puheesi!

Saat anteeksi jo,etukäteen,tulisit vaan selvittämään asian,saat tosin anteeksi,vaikka et tulisikaan,mutta miten on jatkossa "vanhurskaat" kirjoituksesi?

• M@k3

Aikuinen mies, ota banaani.

• RitariOlevainen
        M@k3 kirjoitti:

Aikuinen mies, ota banaani.

ilkeä keskenkasvuinen Akka/Mies,sivistymätön,kaeskustelemaan kykenemätön,asiaton epäkohtelias,pahuutta ja valeheita suosiva pahan palvelija!

Tee siis parannus,usko Jeesukseen,voit saada pahat tekosi ja syntisyytesi anteeksi,tee se tänään,et voi tietää,elätkö huomenna,sinulla on vain ja ainoastaan tämä hetki,käytä se oikein,äläkä joutavaan katkeruutesi ruokkimiseen.

Tänään on pelastuksen päivä,ota onkeesi ja anna elämäsi Heraale,muutut uudeksi mieheksi/naiseksi. Usko pois !

• ReaAalto

ReaAalto
        Kirjoittanut: RitariOlevainen FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=" 3.2.2006 klo 21.25

luikki pakoon käpykaartiin ja jätti jälkeensä provon,johon ei halua ottaa mitään vastuuta,vaan odottaa jotain ilkeyksissään,mutta turhaan odotat ,toiveesi ei toteudu,tuu vaan vastaamaan palstalle valheelliset puheesi,ymmärrän,että haluat kokeilla kannatustasi,ja saada "RO" tolaltaan,tuu kuitenkin perustelemaan väitteesi .

Vetoatte ikivanhaan poikalapsen väitteeseen,että olen paljastellut IP osoitteita sheriffinä ollessani.

Tuosta ei vielä kukaan saa selville kenelle kuuluu,koska tuollainen alku voi olla vaikka kuinka monilla. Pitäis ottaa selvää, REAAALTO,ennenkuin lähtee kaltevalle polulle häpäisemään kanssamatkaajaa?
        en eläissäni ole ajanut luvatta kenenkään autolla metriäkään,kaksi auto on nytkin,ja ihan reilusti rekisteröity,varastettuja autoja ei voi rekisteröidä.
        Ja jos joku kokee,jotenkin,että olen joltakulta varastanut auton,tuu hakeen pois,tuossa ne on parkissa,avaimet saat täälä minulta.

Jospa ReaAaalto voi tulla sinua auttamaan,kun kerran väittää minua autovarkaudesta.

Tuu REA vastaamaan puheisiisi,vaikka ei sitten sinulla oliskaan nöyryyttä pyytää anteeksi,siitä vaatesta olen luopunut,enkä vie käräjillekkään kunnianlaoukkausesta.

Saat anteeksi jo,etukäteen,tulisit vaan selvittämään asian,saat tosin anteeksi,vaikka et tulisikaan,mutta miten on jatkossa "vanhurskaat" kirjoituksesi?

Rea vastaa;
        Hyvää iltaa!
        Ritari, riimi viittasi siihen, miten täällä olet "homoutta" ala-arvoisesti arvostellut , en pidä siitä, ja siitä kirjoitin.
        Siinä oli myös mainittu siitä, että en pidä sinua kovinkaan ritarillisena.
        Ja sitten viittasin vähän siihen, mitä itse olet täällä kirjoitellut jokin aika sitten.
        Kun ajattelit lopettaa palstalla kirjoittelun siitä syystä, että sinua vainotaan täällä.
        Mainitsit myös sen, että eniron ylläpito on ottanut sinun ip-osoitteesi selville ja sinun viestejäsi ei päästetä lävitse.
        mainitsit siinä, että homot (sinun sanontasi) voivat olla asian takana.
        Mitä taas autoon tulee, olit kertonut että autoasi oli joku/jotkut rikkoneet, ja siitä sitten siinä riimissäni mainitsin.

Lopuksi:

Siis vain siitä oli kysymys, ei mistään syytöksistä, ymmärrätkö nyt ?
        Jos sinulla ei ole minkäälaista huumorintajua, kun sinusta kirjoitetaan sellaista, mitä itse olet täällä kirjoittanut, niin pitäisikö minun pyytää sellaista asiaa anteeksi?
        Voinhan muodon vuoksi pyytää jos se sinun suurta kunniaasi on loukannut, kun en tiennyt että olen tekemisissä niin suuren herran kanssa, että täällä oikeuksiansa vaatii.
        Nyt tiedän ja pyydän anteeksi sitä, että olin arvioinut väärin herra ritarin huumorintajun!

• RitariOlevainen
        ReaAalto kirjoitti:

ReaAalto
        Kirjoittanut: RitariOlevainen FPRIVATE "TYPE=PICT;ALT=" 3.2.2006 klo 21.25

Rea vastaa;
        Hyvää iltaa!
        Ritari, riimi viittasi siihen, miten täällä olet "homoutta" ala-arvoisesti arvostellut , en pidä siitä, ja siitä kirjoitin.
        Siinä oli myös mainittu siitä, että en pidä sinua kovinkaan ritarillisena.
        Ja sitten viittasin vähän siihen, mitä itse olet täällä kirjoitellut jokin aika sitten.
        Kun ajattelit lopettaa palstalla kirjoittelun siitä syystä, että sinua vainotaan täällä.
        Mainitsit myös sen, että eniron ylläpito on ottanut sinun ip-osoitteesi selville ja sinun viestejäsi ei päästetä lävitse.
        mainitsit siinä, että homot (sinun sanontasi) voivat olla asian takana.
        Mitä taas autoon tulee, olit kertonut että autoasi oli joku/jotkut rikkoneet, ja siitä sitten siinä riimissäni mainitsin.

Lopuksi:

Siis vain siitä oli kysymys, ei mistään syytöksistä, ymmärrätkö nyt ?
        Jos sinulla ei ole minkäälaista huumorintajua, kun sinusta kirjoitetaan sellaista, mitä itse olet täällä kirjoittanut, niin pitäisikö minun pyytää sellaista asiaa anteeksi?
        Voinhan muodon vuoksi pyytää jos se sinun suurta kunniaasi on loukannut, kun en tiennyt että olen tekemisissä niin suuren herran kanssa, että täällä oikeuksiansa vaatii.
        Nyt tiedän ja pyydän anteeksi sitä, että olin arvioinut väärin herra ritarin huumorintajun!

ihan suomeksi minua autovarkaaksi !

""Mainitsit myös sen, että eniron ylläpito on ottanut sinun ip-osoitteesi selville ja sinun viestejäsi ei päästetä lävitse.""
        Tätä en ole ikinä sanonut,että mistä lie olet saanut tuon tietoosi !

"Mitä taas autoon tulee, olit kertonut että autoasi oli joku/jotkut rikkoneet, ja siitä sitten siinä riimissäni mainitsin."

Miten tuon perusteella teit minusta autovarkaan,eihän siinä semmoisia puhuta,ja jos puhuttaisiin,niin varakaat olisi joitakin muita kuin minä.
        Miten sinun logiikkasi oikein toimii?

Oletko itse oikeasti uskossa,jos väität,että en suvaitse homoja,tai sitten sotket asioita ihan miten sattuu.
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan,sinänsä,en ole koskaan ollut homopalstalla heitä tuomitsemassa,sensijaan poikalapsi täällä kilpaa haukkuu helluntailaisia kanssasi,jos siinä mielessä,että en yhdy teidän mielettömiin herjoihin,niin en sitten haluakkaan olla "mieleisesi" ritari,sillä helluntailaisten parjaamisesi on niin alaarvoista,ettei se edellytä ola sinun kanssasi samaa mieltä.

Huumoria kyllä riittää,mutta ei se edellytä "runoilla" Ritaria varkaaksi,että älä nyt kieroile asiaa toiseksi,saat toki anteesksi,selvä se,mutta mieti tästä eteenpäin miten ilmaiset asioita,huumori kyllä loppuu syytöksiin joissa ei ole perää.

Ja lue tarkemmin tulevina aikoina viestejäni,ettei tule noin räikeitä väärinkäsityksiä.
        Ja jos et oikein aina ymmärrä kirjoitustani,niin kysy,mitä olen kirjoittanut,kunhan vaan et tee vääriä tulkintoja jotka johtavat tämän tyyppisiin sekoiluihin ,puoleltasi !

Niin ja lopuksi vielä. Homous on syntiä,vaikka se olisi kuinka ala-arvoisesti todettu!

Mutta olen aina,myöskin tarjonnut pelastusta Jeesuksessa,sinulla olisi uskossasi tarkistamisen varaa,jos et myönnä homoutta synniksi?
        En ole milloinkaan homoa ihmisenä halveksinut,vaan homoutta seurakunta tasolla,muuten kukin saa olla seksuaalisesti ihan omanmielensä mukaan homo tahi mikä hyvänsä,se ei kuulu mulle ,helluntailaisuuteen se vaan ei kytkeudy millään tavalla,pitääkö vääntää rautalangasta,että menis tajuntaan.

Oletko sitä mieltä,että homous on sallittua seuakunnassa ?

• RitariOlevainen kirjoitti:

ihan suomeksi minua autovarkaaksi !

""Mainitsit myös sen, että eniron ylläpito on ottanut sinun ip-osoitteesi selville ja sinun viestejäsi ei päästetä lävitse.""
        Tätä en ole ikinä sanonut,että mistä lie olet saanut tuon tietoosi !

"Mitä taas autoon tulee, olit kertonut että autoasi oli joku/jotkut rikkoneet, ja siitä sitten siinä riimissäni mainitsin."

Miten tuon perusteella teit minusta autovarkaan,eihän siinä semmoisia puhuta,ja jos puhuttaisiin,niin varakaat olisi joitakin muita kuin minä.
        Miten sinun logiikkasi oikein toimii?

Oletko itse oikeasti uskossa,jos väität,että en suvaitse homoja,tai sitten sotket asioita ihan miten sattuu.
        Minulla ei ole mitään homoja vastaan,sinänsä,en ole koskaan ollut homopalstalla heitä tuomitsemassa,sensijaan poikalapsi täällä kilpaa haukkuu helluntailaisia kanssasi,jos siinä mielessä,että en yhdy teidän mielettömiin herjoihin,niin en sitten haluakkaan olla "mieleisesi" ritari,sillä helluntailaisten parjaamisesi on niin alaarvoista,ettei se edellytä ola sinun kanssasi samaa mieltä.

Huumoria kyllä riittää,mutta ei se edellytä "runoilla" Ritaria varkaaksi,että älä nyt kieroile asiaa toiseksi,saat toki anteesksi,selvä se,mutta mieti tästä eteenpäin miten ilmaiset asioita,huumori kyllä loppuu syytöksiin joissa ei ole perää.

Ja lue tarkemmin tulevina aikoina viestejäni,ettei tule noin räikeitä väärinkäsityksiä.
        Ja jos et oikein aina ymmärrä kirjoitustani,niin kysy,mitä olen kirjoittanut,kunhan vaan et tee vääriä tulkintoja jotka johtavat tämän tyyppisiin sekoiluihin ,puoleltasi !

Niin ja lopuksi vielä. Homous on syntiä,vaikka se olisi kuinka ala-arvoisesti todettu!

Mutta olen aina,myöskin tarjonnut pelastusta Jeesuksessa,sinulla olisi uskossasi tarkistamisen varaa,jos et myönnä homoutta synniksi?
        En ole milloinkaan homoa ihmisenä halveksinut,vaan homoutta seurakunta tasolla,muuten kukin saa olla seksuaalisesti ihan omanmielensä mukaan homo tahi mikä hyvänsä,se ei kuulu mulle ,helluntailaisuuteen se vaan ei kytkeudy millään tavalla,pitääkö vääntää rautalangasta,että menis tajuntaan.

Oletko sitä mieltä,että homous on sallittua seuakunnassa ?

Jeesuskin käveltiin yli ja häväistiin niin että roikkui alasti ristillä! Lapsimaito tarvit kun huudat minun oikeuxia on rikottu!! Sä et rakas olevinaan kestäis päivä Jippiissä ja niiden hyökkäyksiä. Huomasitko ilman x? Seura minua sanoi Jeesus!
        Siunaan sua rakas olevainen Jeesuxen Kristuxen rauha rauhaan! (savis) !!!! !!!!

• savonarola kirjoitti:

Jeesuskin käveltiin yli ja häväistiin niin että roikkui alasti ristillä! Lapsimaito tarvit kun huudat minun oikeuxia on rikottu!! Sä et rakas olevinaan kestäis päivä Jippiissä ja niiden hyökkäyksiä. Huomasitko ilman x? Seura minua sanoi Jeesus!
        Siunaan sua rakas olevainen Jeesuxen Kristuxen rauha rauhaan! (savis) !!!! !!!!

Pyydän anteex koska ei ihminen siitä mitään häviä! Jos ei pyydä niin häviä kaikken ! Elämä iankaikkisesta on ki! Ei sen vähempi! Et menetä mitään jos otat turppaan ja pyydät anteex muista se!
        Sitä täss Israelissa on kyse!! Armahtakaa niin Herrakin armahtaa! Varoitan !!! Rakkaat !!!

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      160
      4215
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      416
      3196
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2108
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1770
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1168
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1013
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1005
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      24
      921
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      896
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      869
    Aihe