onhan tarkoitettu että nniille nauretaan...nyt ei tunnu naurattavan enää ketään.
pilakuvat?
7
1178
Vastaukset
- nämä naurattaa
http://www.drawmohammed.com/
lisää hupia - ,.-
Ite ainakin nauroin, ja nauran vieläkin, etenki sille "we're out of virgins" kuvalle. Ja jos jollain multakullilla on jotain mun naurua vastaan niin voi voi. Evvk.
- mietitään
Niin sanotaan että ei saa pilkata kenenkään uskontoa. No kuinka paljon itse Islamilaiset pilkkaa kristinuskoa. Itse muhamettilaisuus on vasta ollut maailmassa n 650vuotta. Ja sekin perustuu siihen kun 1400 luvulla eräs munkki sai kuuleman mukaan sanoman taivaasta ja siitä alkoi muhamettilaisuus. Joten kehen se kolahtaa, niin kolahtaa. Varsinkin kun ei olla sivistyksen parissa. Ja ei kaikki muslimitkaan ole noin fanaattisia. Kuitenkin nämä äärijärjestöt ovat niitä jotka lietsoo, kun saivat taasen aiheenkin. Me pienessä suomessa ollaan ihan vaiti. Miksi alkaa ketään kiusaamaan. Annetaan heidän olla rauhassa. Pian joku näistäkin saa aiheen vaikka mihin terroritekoihin.. Joten lopetetaan , kun kyse on miljoonista ......... Se siitä:)
- Nimetön
no naurakoon kaikki silloin kun kun ne kuoleee
- jippijai
toi oli paras vitsi! varmaan ihan oikea muslimi-vitsi?
- Nimetön
jippijai kirjoitti:
no luule sä vaa se vitsiks kun ne terroristit on jo esuroopassa
- Nimetön
jippijai kirjoitti:
kuules pidä sä vaan noit juttuja vitsinä kun pian kaikki näkee mitä on tapahtumas lol
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415