Mua ottaa tosissaan päähän ihmiset jotka kirjoittaa vaan täyttä p:tä näillä sivuilla ja sitten ne on vielä semmosia pelkureita ettei ne ees uskalla laittaa nimeesä viesteihin (looserit),muuten olis ihan kiva vedellä niitä korville. Elikä valvojaa tarvitaan.
Hyvää viikonloppua kaikille asiallisille käyttäjille !
Valvottu keskustelu
1
368
Vastaukset
- jalkalamppu
...mieltä olen siitä,että täällä liikkuu päätyökseen törkeyksiä kirjoittelevia,henkisesti heikosti rakentuneita/sairaita tyyppejä,jotka nauttivat kirjoittaessaan törkyä ja toisia loukkaavia viestejä.
He saavat siitä mielihyvää eivätkä näköjään löydä parempaa paikkaa saada nautintoaan.
Näin näyttää olevan.
Valvojaa tänne ei näytä tulevan eikä kukaan piittaa lukuisista valituksista,joita minäkin olen lähettänyt.
Tämähän antaa yhä lisää iloa törkykirjoittajille ja heidän onnensa on täydellisempi kuin koskaan aiemmin.
Mitä enemmän he saavat loukattua,sitä suurempi on ilonsa ja sitä enemmän he kirjoittavat.
Eikö vain olekin yllättävää,miten paljon on joukossamme niitä,jotka saavat elämänsä sisällön siitä,että tekevät jotain sairasta ja loukkaavaa?
Minua se hämmästyttää vuosi vuodelta yhä enemmän.
Kun ihmisillä ei itsellään ole kykyä kontrolloida käytöstään,pitäisi olla valvonta ja karsinta tällaisissa julkisissa forumeissa ehdottomasti.
Mitäs me tehtäisiin tälle asialle?
Ehdotuksia? Millä saa kontaktin johonkin johtoportaaseen,mitä tähän sivustoon tulee?
Sähköposteihin he eivät vastaa ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733