TARJA SAI, MITÄ

TILASI,

enkä nyt tarkoita niitä nakkikopin antimia. Pidin Halosta ihan OK Presidenttinä tähän vaalitaisteluun asti, mutta siinäpä paljastuikin aivan erilainen Tarja, kuin joksi olin häntä luullut. Varsinkin lopussa toisella kierroksella Niinistöä vastaan taistellessaan Tarja oli hyökkäävä ja törkeä. Myöskin nämä hänen kätyrinsä ja kannattajajoukkonsa ansaitsevat osansa kansan kritiikistä ja Tarjan "suosiosta". Niinistö sen sijaan pysyi asiassa ja asiallisena, mutta puolustautui kyllä oikeutetusti ja menetti kyllä malttinsa, mutta vain silloin, kun nuo em.henkilöt kaatoivat paskaa hänen niskaansa oikein suurella saavilla. Niin, että te jotka puhutte Niinistön kannattajien katkeruudesta, ei tämä sitä ole, vaan: SITÄ SAA, MITÄ TILAA, EHKÄ OPIT SEN SÄ NYT-JOS KAIKEN ITSE PILAA TURHA OLLA PETTYNYT... tai tässä tapauksessa on sanottava, että turha syytellä toisia!!!

14

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heinäluomasta pääministeri

      Tarja Halonen jatkaa yli kuusi vuotta tasavallan presidenttinä....

      Katkeria ollaan korkeintaan siitä loanheitosta, pedofiili- vappupuhe ym. syytökset. Jos et sellaista huomannut, niin täytyuy ollA LUKATAIDOSSA VIKAA.

      MuttA NYT ON TOISIN:

      Ihanaa - Tarja on ihana. Ihaninta on katsoa niinistöläisten katkeruutta joka purkautuu erilaisissa muodoissa, niin kuin Sinulla.

      • MEKKOKANGAS

        jo tilattu!!

        Ja muuten, jos todella paprumiehiltä loppuu työt Suomesta, niin luuletko todella, että porukkat äänestää enää demareita!


      • Tarja voitti - ottaako päähän?
        MEKKOKANGAS kirjoitti:

        jo tilattu!!

        Ja muuten, jos todella paprumiehiltä loppuu työt Suomesta, niin luuletko todella, että porukkat äänestää enää demareita!

        Samaa väri Eeronkin hamekangas kuin Tarjalla, tummanpunainen.. Vai tehdäänkö Eerolle kiltti kun hän on niin kiltti.

        Ihanaa.. Tarja on ihana.. Ihaninta ON KATSOA NIINISTÖLÄISTEN KATKERUUTA... dEMOKRAATTISET VAALIT OTTAVAT KOVILLE..


      • virheellinen..
        MEKKOKANGAS kirjoitti:

        jo tilattu!!

        Ja muuten, jos todella paprumiehiltä loppuu työt Suomesta, niin luuletko todella, että porukkat äänestää enää demareita!

        Halonen valittiin likaisin keinoin ja sitä ei muuta mikään eikä kukaan ....

        On eriasia jos täällä joku hörhö jotakin kirjoitta, niin se monta kertaa kääntyy pikemminkin itseään vastaan.
        Mutta kun Eduskunnanpuhemies puuttuu uhkailemalla ja asioiden vääristelyllä, niin se on törkeätä!
        Puhumattakaan SAK-loanheitto kampanjasta!!

        Nämä ei kuulkaa unohdu!


      • kiinnostaa,
        virheellinen.. kirjoitti:

        Halonen valittiin likaisin keinoin ja sitä ei muuta mikään eikä kukaan ....

        On eriasia jos täällä joku hörhö jotakin kirjoitta, niin se monta kertaa kääntyy pikemminkin itseään vastaan.
        Mutta kun Eduskunnanpuhemies puuttuu uhkailemalla ja asioiden vääristelyllä, niin se on törkeätä!
        Puhumattakaan SAK-loanheitto kampanjasta!!

        Nämä ei kuulkaa unohdu!

        millainen henkilö on kirjoituksen takana. Rohkaisuksi voin kertoa itsestäni. Mies, ikä 59 v., kaksi aikuista lasta, eläkkeellä, opistotason koulutus, työura teollisuuden ja kaupanalalla, kotipaikka Kainuussa. Omistan omakotitalon, yhden kerrostalokaksion, matkailuauton ja henkilöauton.

        Voi siis sanoa, että olen tavallinen, suuriin ikäluokkiin kuuluva henkilö. Minulle on luonnollista äänetää vasemmistoa ja näissä presidentin vaaleissa Halosta.

        Olen siis kiinnostunut siitä, minkälaisessa yhteiskunnallisessa asemassa olevat, tänne kirjoittavat, äänestävät Niinistöä. Kuinka pitkä matka minulla olisi siihen "säätyyn"?


    • Ei Niinistö valehtelustaan sillä eroon pääse että väittää Tarjan olevan lokaaja. Turha yrittää. Oikea voitti. Tarja on pressa ja hyvä niin. Et ole katkera.... mutta kuitenkin....olet katkera.

      • Ilmeisesti

        et ole vielä päässyt sinne linnaan, vai sieltäkö kirjoitat? Ei tainnut Masa paljoa vaalitaisteluja ja Tarjan rähinöitä seurata, kun tuommoista pistelee..?


      • täällä
        Ilmeisesti kirjoitti:

        et ole vielä päässyt sinne linnaan, vai sieltäkö kirjoitat? Ei tainnut Masa paljoa vaalitaisteluja ja Tarjan rähinöitä seurata, kun tuommoista pistelee..?

        ennen vaaleja ainakaan tuolla nikillä ja olis sen huomannut, jos olsi ollut ollnkaan. On sen verran tyhmä mies.


      • mieltä kanssasi

        ja lisään vielä että Niinistö hävisi Esko Ahollekin,pressan vaaleihin 6v.sitten verraten.


      • typeryyttä
        täällä kirjoitti:

        ennen vaaleja ainakaan tuolla nikillä ja olis sen huomannut, jos olsi ollut ollnkaan. On sen verran tyhmä mies.

        tai ei niilä useimmilla kyllä välähdä edes tuon vertaa, kuin Masalla!


    • vieraissa

      enkä nyt tarkoita niitä nakkikopin antimia. Pidin Niinistöä ihan OK Presidenttiehdokkaana tähän vaalitaisteluun asti, mutta siinäpä paljastuikin aivan erilainen Sauli, kuin joksi olin häntä luullut. Varsinkin lopussa toisella kierroksella Halosta vastaan taistellessaan Sauli oli hyökkäävä ja törkeä. Myöskin nämä hänen kätyrinsä ja kannattajajoukkonsa ansaitsevat osansa kansan kritiikistä ja Saulin "suosiosta". Halonen sen sijaan pysyi asiassa ja asiallisena, mutta puolustautui kyllä oikeutetusti ja menetti kyllä malttinsa, mutta vain silloin, kun nuo em.henkilöt kaatoivat paskaa hänen niskaansa oikein suurella saavilla. Niin, että te jotka puhutte Halosen kannattajien katkeruudesta, ei tämä sitä ole, vaan: SITÄ SAA, MITÄ TILAA, EHKÄ OPIT SEN SÄ NYT-JOS KAIKEN ITSE PILAA TURHA OLLA PETTYNYT... tai tässä tapauksessa on sanottava, että turha syytellä toisia!!!

      • ei mitään

        omaa sanottavaa sitten ollut? Tyypillistä Haloslaisille!


      • vuoroin
        ei mitään kirjoitti:

        omaa sanottavaa sitten ollut? Tyypillistä Haloslaisille!

        omaa sanottavaa sitten ollut? Tyypillistä Niinistöläisille!


      • xxxx
        vuoroin kirjoitti:

        omaa sanottavaa sitten ollut? Tyypillistä Niinistöläisille!

        työtä ja työtä, kaiken yötä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe