MATTI MEIKÄLÄINEN

prsesidentiksi

kuuden vuoden päästä, saadaan jatkoa....

11

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelin muuttaa Hollantiin ja ruveta Hollannin presidentiksi. Tai toisaalta... jos odottais seuraavaa porvarihallitusta. Sit ois meinaan todella syytäkin lähteä karkuun!!! HA-HA-HA-HAAAAAAA!!!

      • turvallaan

        iloinen Amsterdam!!!


      • turvallaan kirjoitti:

        iloinen Amsterdam!!!

        Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!


      • ottaa
        turvallaan kirjoitti:

        iloinen Amsterdam!!!

        Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.


      • noin
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!

        hirnut niin hevoseksi ne siellä sinut ylentää.


      • ottaa kirjoitti:

        Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.

        Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!


      • juttua
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!

        asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.


      • juttua kirjoitti:

        asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.

        Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...


      • tekee
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...

        rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.


      • tekee kirjoitti:

        rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.

        Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.


      • on tää
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.

        työministeri Filatov???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe