kuuden vuoden päästä, saadaan jatkoa....
MATTI MEIKÄLÄINEN
11
302
Vastaukset
Ajattelin muuttaa Hollantiin ja ruveta Hollannin presidentiksi. Tai toisaalta... jos odottais seuraavaa porvarihallitusta. Sit ois meinaan todella syytäkin lähteä karkuun!!! HA-HA-HA-HAAAAAAA!!!
- turvallaan
iloinen Amsterdam!!!
turvallaan kirjoitti:
iloinen Amsterdam!!!
Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!
- ottaa
turvallaan kirjoitti:
iloinen Amsterdam!!!
Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.
- noin
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!
hirnut niin hevoseksi ne siellä sinut ylentää.
ottaa kirjoitti:
Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.
Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!
- juttua
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!
asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.
juttua kirjoitti:
asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.
Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...
- tekee
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...
rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.
tekee kirjoitti:
rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.
Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.
- on tää
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.
työministeri Filatov???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487