MATTI MEIKÄLÄINEN

prsesidentiksi

kuuden vuoden päästä, saadaan jatkoa....

11

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajattelin muuttaa Hollantiin ja ruveta Hollannin presidentiksi. Tai toisaalta... jos odottais seuraavaa porvarihallitusta. Sit ois meinaan todella syytäkin lähteä karkuun!!! HA-HA-HA-HAAAAAAA!!!

      • turvallaan

        iloinen Amsterdam!!!


      • turvallaan kirjoitti:

        iloinen Amsterdam!!!

        Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!


      • ottaa
        turvallaan kirjoitti:

        iloinen Amsterdam!!!

        Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.


      • noin
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!

        hirnut niin hevoseksi ne siellä sinut ylentää.


      • ottaa kirjoitti:

        Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.

        Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!


      • juttua
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!

        asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.


      • juttua kirjoitti:

        asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.

        Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...


      • tekee
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...

        rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.


      • tekee kirjoitti:

        rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.

        Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.


      • on tää
        MattiMeikäläinen kirjoitti:

        Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.

        työministeri Filatov???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe