kuuden vuoden päästä, saadaan jatkoa....
MATTI MEIKÄLÄINEN
11
302
Vastaukset
Ajattelin muuttaa Hollantiin ja ruveta Hollannin presidentiksi. Tai toisaalta... jos odottais seuraavaa porvarihallitusta. Sit ois meinaan todella syytäkin lähteä karkuun!!! HA-HA-HA-HAAAAAAA!!!
- turvallaan
iloinen Amsterdam!!!
turvallaan kirjoitti:
iloinen Amsterdam!!!
Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!
- ottaa
turvallaan kirjoitti:
iloinen Amsterdam!!!
Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.
- noin
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Ajattelinkin mennä orjaksi Kiinaan. Oon kuullu että Suomen kansallisomaisuus on nykyään siellä. Kiitos ahkerien yrittäjien..... Yritys hyvä kymmenen jne.... Yrittänyttä ei laiteta. HA-HA-HAH-HAH-HAA!!
hirnut niin hevoseksi ne siellä sinut ylentää.
ottaa kirjoitti:
Hollannissa pienet pilvet ja jatkaa Kolumbiaan inkkari pressan neuvonantajaksi kanalossaan nippu Tiedonantajia.
Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!
- juttua
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Pistä valot päälle välillä, että huomaat mitä tässä maailmassa tapahtuu. Eikös oo rasittavaa elää pata mustassa umpiossa ja nähdä kommareita joka puolella. Ei Tarja Halosta äänestetty siksi että yli puolet suomalaisista ois kommareita vaan siksi että...... kokoomuslaiset on pellejä!!!
asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.
juttua kirjoitti:
asia on niin että vaikka en olekkaan vasemmistolainen niin toki kunnioitan kunnon kommunistia enemmän joka pysyy aatteessaan kuin jotain demaria joka puhuu tänään tätä huomenna toista,kuin tää teidän Viialainen joka totesikin että Niinistön puheissa olikin järkeä.Niiden puheet kuullostaa samalta lätinältä kuin lehmä veteen paskoisi.
Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...
- tekee
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Joo-ooo. HAH-HAH-HAAA! Ranttaliks vaan kaikki. Jos ei voittoja tuu niin porukka ulos (Kokoomus). Tai sitten jos palkkaa tarttis lisää niin ei mitään muuta kun lakkoon (Vasemmistoliitto). Kukas ne työt sitten tekee kun vasemmistoliittolaiset ja kokoomuslaiset tappelevat keskenään kuin kakarat. Demarit kait sitten. Ja kepulaiset. Ja vihreät ja kaikki muut...
rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.
tekee kirjoitti:
rehellinen työntekiä puolueekantaan kuulumatta ja sillä siisti,pitäis tuo aikuisen ymmärtää.
Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.
- on tää
MattiMeikäläinen kirjoitti:
Aivan. Ja sitä paremmin jos sillä ja työnantajalla on edunvalvojat, jotka voivat hoitaa sen puolen ja työntekijät ja työnantajat omat hommansa. Ei siihen politiikkaa tarvi sotkea.
työministeri Filatov???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402