Anneli täyttää kaikki seuraavat kriteerit:
Puolueenjohdossa tarvitaan nyt:
- ulospäin suuntautunut
- osaava, keskustan avain politiikan taitava hlö
- yhteistyökykyinen
- päättäväinen, määrätietoinen ja riittävän omapäinen tarvittaessa
- napakan sanavaraston omaava
- hienotunteinen tarvittaessa
- provosoitumaton
- reipasotteinen kuuntelija
- hlö, joka EI kumartele liikka demareiden suuntaan
On aika antaa opetus Lipposelle.
LIPPONEN ei ole se, joka tässä maassa määrää kaapin paikan, vaan se on kansa.
Kansa halusi viime vaaleissa Jäätteenmäen pääministeriksi Lipponen kellonsoittajineen mahdollisti kansan tahdon ylenkatsomisen.
Sen seurauksena Jäätteenmäki erotettiin.
Niin kauan kun keskustalaiset hyväksyvät sen, että heidän ääniharavansa voidaan tarvittasessa vastustajan niin halutessa... heivata roskakoriin, niin niin kauan keskustan kannatus laskee laskemistaan.
KeskWoman
Jäätteenmäki keskustan johtoon!
8
193
Vastaukset
- samaa mieltä kanssasi
Asia on juuri näin, kuin kirjoitat.
- oikeiston
lippulaiva täällä hääräät ja tuota samaa sanomaasi jauhat... yrität sotkea kepun omilla aivoilla ajattelevia.
Et halua tunnustaa että Anneli on alla olevista syistä jo pelinsä pelannut - mutta yeille kokkareille hän olisi kiistatta lottovoitto
Kun Anneli aikoinaan asettui rohkeasti Lipposen Irak-politiikan vsatustajaksi ja saavutti kansansuosion, niin olin vilpittömästi iloinen ja hänen takanaan. Vielä hänen kampeamisensa pois pääministerin pallilta ärsytti minua.
Nyt vasta aukenivat silmäni kun näin hänen suureksi yllätyksekseni asettuvan Niinistön taakse Vanhasen kanssa: tuo nainenhan on haukka, vallanhimoinen ihminen.
Hän ei siis todellisuudessa ollutkaan sydämestään Irakin-sodan vastustaja vaan vain taktikoi oman etunsa vaatimalla tavalla.
Nyt hän on saanut palkkansa - luojan kiitos. Kepun kannatus jatkossa edellyttää pesäeroa häneen ja Vanhaseen. Niin, voiko Vanhanen ylipäätään jatkaa pääministerinä?
Jos - kuten ensin luulin - Anneli olisi asettunut tukemaan Halosta, niin hänellä olisi ollut loistava tulevaisuus sekä omassa puolueessaan että koko Suomen politiikassa. Hän olisi myös lujittanut keskustan asemia. Nyt hän on kuitenkin politiikan broileri - pysyvästi.
Onneksi paha saa palkkansa, vallanhimo osuu omaan nilkkaan. Siitä hän on hyvä esimerkki - eikä hänen tuhonsa minua harmita.
Ellei kepu aio surkastua kuin pyy maailmanlopun alla sen on tehtävä välit selviksi niin Vanhasen kuin J-mäen kanssa.
Entinen keskustalainen????? jos...- kalle k.
nuuskia politiikan tuulia, niinkuin esimerkiksi Väyrynen.
Jäätteenmäki olisi asettumalla Halosen taakse -ehkä se olisi ollut liikaa vaadittu- mutta olemalla edes hiljaa, saanut "kaikilta, kaikki synnit anteeksi", tai ainakin suurimmanosan, tai ainakin demareilta. Sekä sen lisäksi sovinnontekijän viitan. Jolle on aina käyttöä, politiikassakin. Valtosa äänestäjistä kun loppujenlopuksi arvostaa sovinnontekijöitä, heistä kasvaa valtiomiehiä -jos on kasvaakseen.
Riitelyllä saa kyllä huomiota ja kannatustakin määrättyyn rajaan saakka. Mutta vallanportailla, yläaskelmilla seisoo vain yhteistyökykyisiä. Sovinnontekoon ja yhteistyöhön kun tarvitaan aina enemmän viisautta kuin riitelyyn.
Mutta Jäätteenmäki on tiensä valinnut, tulevaisuus näyttää miten hän on onnistunut. - kysyn
Mitäpä luulet Annelin poliittisen kohtalon olevan JOS hän olisi tehnyt takkulat ja asettunut julkisesti tukemaan Halosta?
Itse näen Annelin toimineen viisaasti. Nyt omat koirat eivät voi purra eivätkä demarit olisi voineet syyttää Annelia, JOS Halonen olisi sattunut häviämään.
Jos Anneli olisi kepulaisena, vastoin puoluejohdon suosituksia, siirtynyt demarien leiriin, sitä olisi voitu kutsua kuoleman suudelmaksi. Nimittäin Annelin poliittisen uran kuoleman, kepulaiset olisivat saaneet hyvän syyn heittää Anneli ulos päättäjien ringistä. Mitä hän olisi siinä tapauksessa voinut tehdä? Liittyäkö demaripuolueeseen. Paavon jyrähdysten saattelemana hänet heitettäisiin ulos sieltä.
- Akseli
Ei Annelia - hän pilasi asiansa höösäämällä lesboja. Hänen aikansa on mennyt.
Mutta -
PAULA LEHTOMÄKI ! Siinä vasta fiksu ja näppärän oloinen nainen - paras kaikille ! - se kielitaitoinen
unohtui kriteereistä,jos joku on kerrankin kuullut paskamäen puhuvan englantia,siitä ei toivu koskaan,voi herranjumala mitä kuultavaa.
- Kielitaitoinen
Olen sattumalta kuullut Jäätteenmäen puhuvan sekä englantia että ruotsia. Minusta hän puhui hyvin kumpaakin kieltä, huomattavasti paremmin kuin Matti Vanhanen, jonka kielitaito on surkea.
Itse en ole minkään puolueen jäsen, mutta totuus on sanottava! - pää sekaisin
SIITÄ ei toivu koskaan.
Siksi Lipponen pitää teipata sinne puhepönttöön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1261790
- 1171300
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401120- 491019
Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni56972- 130940
Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v245923Helsingin Mäntymäki muuttui Kultajuhlan jälkeen kaatopaikaksi.
Mitä se kertoo jääkiokosta ja lätkäfaneista? Saikkua huomenna huusi fani yöllä?77796Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58789Pridekulkue kiellettävä?
Näin täällä suoraan vaaditaan. Perusteina mitä mielikuvituksellisimmat tarinat. No, miksi ihmeessä kukaan ei ole samalla179760