Haeskelen Obadiah ha-Ger´in ja muiden aikalaistensa sävellyksiä. Nämä Obadiah´n laulutkin ovat rekonstruktioita, koska alkuperäiset lähteet 1100-luvulta ovat repaleisia ja puutteellisia. Onko kenenkään kirjahyllyyn moisia kummajaisia eksynyt?? Jotenkin luulen arvaavani vastauksen kysymykseeni, mutta toivon, että kerrankin olen väärässä...
Marginaalimusaa kellään?
6
480
Vastaukset
- Rifkele
Tarkoitan siis juutalaisia säveltäjiä tuolta ajalta. Muut Perotinukset ja Leoninukset löytyvät kyllä kaikista kunnon musakirjastoista :)
- Minni-Matleena
tiedät paljon musiikista! Kuunteletko koskaan mitään "tavallista" musiikkia? Mahtaako muuten kukaan tämän palstan kirjoittajista käydä koskaan missään kapakassa tms. kun kaikki ovat täällä niin "kultivoituneita" ja uskonnollisia :)
Valitettavasti tämä vastaus ei liittynyt mitenkään kysymykseesi... mutta sivuhuomautuksena vain.- rasismia vastaan
kapakassa enkä ole edes kultivoitunut.
- Rifkele
Totah...eli tykki...miten määrittelet "tavallisen musiikin" :D
Äääsh, älä nyt vaan määrittele. Toi oli vitsi. Ja totah on hepreaks tykki.
Omituinen musiikkimakuni johtunee siitä, että olen ammattimuusikko ja kun sitä sarkaa kyntää ihan työkseen, väkisinkin jossain vaiheessa menee ohi Tiktakin. Vaikka Tiktak on kyllä hyvä.
Ja sitten: näytä minulle muusikko, joka ei viihdy kapakassa, niin minä näytän sinulle nuotilleen laulavan kalakukon. - Minni-Matleena
siitä, että olette kultivoituneita ja uskonnollisia:)
Ajattelin vaan varmistaa, kun moni tätä palstaa lukeva varmaan luulee, että luette vaan kotona Raamattua ja tutkitte jotain monimutkaisia kirjoituksia. Nythän samalla muutkin saavat tietää ettei asia ole niin. - Minni-Matleena
Rifkele kirjoitti:
Totah...eli tykki...miten määrittelet "tavallisen musiikin" :D
Äääsh, älä nyt vaan määrittele. Toi oli vitsi. Ja totah on hepreaks tykki.
Omituinen musiikkimakuni johtunee siitä, että olen ammattimuusikko ja kun sitä sarkaa kyntää ihan työkseen, väkisinkin jossain vaiheessa menee ohi Tiktakin. Vaikka Tiktak on kyllä hyvä.
Ja sitten: näytä minulle muusikko, joka ei viihdy kapakassa, niin minä näytän sinulle nuotilleen laulavan kalakukon.no sitten se on ymmärrettävää. Sinä olet kiltti:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708