Irroitautuminen??

pojohhuph

Tarkoittaako kuluttajansuojalain 6 luvun säännöksessä,"tehdyn kaupan,jolla ostin (hyödyke)" kohta, eli mikä päivä siihen pitää laittaa?? Tavaran maksamispäivä vai saapumispäivä?

6

1036

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • pojohhuph

Oon niin hermona, että en voi keskittyä tuohon tekstiin. Tarvitsen vain vastauksen.

• Sinulla on aina tuotteen SAAPUMISESTA 14 vrk aikaa perua kauppa. (Siis perumisaikaa ei lasketa kaupantekohetkestä vaan tuotteen perilletulosta - muutenhan jokaisella postimyynnillä jne. olisi kahden viikon toimitusajat!)

• Tuo tehosi omalla kohdallani näin esimerkkinä.

================================================

läh. Robert Tuovinen
      *********** * * **

Move Networks Oy           EDUSTAJASOPIMUKSEN PURKU
      Sibeliuksenkatu 3
      20100 Turku

Minä Robert Tuovinen (SOTU: ******-****),(Move ID: **********) lähetin teille tavallisen kirjeen 06.10.2005, missä irtisanon 21.9.2005 solmitun edustaja sopimuksen ja perun kaupan 999€ maksavasta edustajapaketista, koska ette ole vahvistanut irtisanoutumistani ja kaupan purkua ja minun tunnukset Moven extranettiin toimivat edelleen, joudun lähestymään teitä kirjatulla kirjeellä, ja teen nyt kaupan purkamisen uudestaan, koska ette ole toimittaneet minulle kotimyyntiasiakirjaa, eikä myöskään edustajapakettia 21.9.2005 jälkeen, on kauppa sitomaton ja lisäksi kuluttajansuojalain mukaan perutusta, etä- tai kotikaupasta ei kuitenkaan saa syntyä kuluttajalle mitään kustannuksia. Tässä tapauksessa tarkoitan Moforus Oy:n, Moven omistajien rekisteröimättömän yhtiön kanssa solmimani velan suhteen.

Robert Tuovinen
      --------------------------------------

• pojohhuph

Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy!! Kehotettiin valehtelemaan kavereille, että menee niin saatanan lujaa ja RAHAA tulee ovista ja ikkunoista. Voi jumalauta ei mulla niitä kavereita niin paljo ole, että mä niille rupeaisin valehteleen.

• pojohhuph kirjoitti:

Kaikkeen sitä ihminen ryhtyy!! Kehotettiin valehtelemaan kavereille, että menee niin saatanan lujaa ja RAHAA tulee ovista ja ikkunoista. Voi jumalauta ei mulla niitä kavereita niin paljo ole, että mä niille rupeaisin valehteleen.

Siinä vaiheessa minäkin pistin pelin poikki kun huomasin että tässä ei voi tehdä muuten tuloa kuin ystävien/tuttavien/sukulaisten hyväksi käytöllä ja se ensimmäinen Satakunnan Kansan artikkeli poliisitutkinnasta oli viimeinen niitti. Mun silloinen sponsori ja pääsponsori onnistuivat uskottelemaan siinäkin että ei tässä kuinkaan käy kun tarjoat tätä loistavaa mahdollisuutta myös heillekin.

Toisaalta hyvä että sanoivat sinulle suoraan mistä on kyse eivätkä alkaneet Movettajille tyypilliseen tapaan teeskentelemään kuinka kunniallisia ihmisiä he ovat ja kuinka loistavaa liiketoimintaa tämäkin on. Näin osasit lähteä mahdollisimman pian. Mun värväri oli niin innoissaan auttamassa muakin tienaamaan, sitten kun nimet laitettiin paperiin, tämä samainen helper kävi kerran Lahdessa soittelemassa, luojan kiitos näin jälkeen päin hän tavoitti vain kaksi tyyppiä ja he onneksi jälkikäteen ymmärsivät millaisen kusetuksen kohteeksi itsekin jouduin eikä välini mennyt heihin.

Tämän ensimmäisen soittelu kerran jälkeen meidän piti tavata uudestaan, päiviä menee ja kyselen että missä mennään, sitten se tokasee vaan että sä et oo soitellu paskaakaan! Siksi sulla ei oo alalinjaa kertynytkään! Soitan tästä sitten pääsponsorilleni, että nyt ei hommat oikein toimi hän taas suuttuu tästä, miksi ihmeessä sun pitäis heti jo yksin soitella? Olen nimenomaan kieltänyt tämän!

Eli kunnon ristiriita soppa syntyi heti alkuvaiheilla, johtopäätös -> värvärilläni ei ollut mitään intressejä auttaa minua millään tavalla vaan värväsi häipy muualle kusettamaan porukkaa alleen.

Sitten se ei edes selvittänyt kuin ohi mennen esimerkiksi palkkiojärjestelmää, mistä johtuen minun tietoisuutta palkkioista ärhäkästi kritisoineet Movettajat innostuivat toden teolla, kun tv esiintymisessäni minua luultiin ammattilaiseksi, minkä olisi pitänyt tietää täsmällisesti kaikki! Vaikka en kertonut kuin mielipiteeni Moven toiminnasta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      70
      4868
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      113
      4580
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      79
      4050
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3937
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      2984
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2728
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2667
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2652
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      39
      2623
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2474
    Aihe